WE Glock 18c laatste bbs feeden niet

Nieuwtjes, vragen, reviews over Airsoft apparaten kan je hier kwijt.

Moderator: Panda

WE Glock 18c laatste bbs feeden niet

Berichtdoor luck7 » zo 09 feb 2014, 15:17

Beste Forumleden,

Ik heb een rare issue met mijn Glock 18C van WE. 1 van mijn 2 magazijnen feed de laatste (ca5.) bbs helemaal niet, of slaat een bb over. Zodra ik dus bij de laatste bbs ben aanbeland komen deze er helemaal niet uit, of moet ik 2 keer schieten waarbij pas bij het 2de schot een bb wordt afgevuurd.
Heeft een van jullie hier ervaring mee, en eventueel een oplossing voor dit probleem?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt!
Luck7
luck7

Replica Collectie: APS ASR110, WELL G1911a,

Re: WE Glock 18c laatste bbs feeden niet

Berichtdoor Oddball » zo 09 feb 2014, 15:27

Kan aan verschillende dingen liggen, sommige kunnen ook gecombineerd mogelijk zijn.

- Veer van je magazijn te zwak of ondervindt ergens weerstand. (meest waarschijnlijk)
- Feeding nozzle deels versleten of niet goed (onwaarschijnlijk, tenzij je met je andere magazijn hetzelfde probleem ontwikkelt)
- Verkeerde BB's
- In het slechtste geval bevat je magazijn een fabricage fout.
Oddball

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: A whole collection

Berichtdoor luck7 » zo 09 feb 2014, 15:39

Hey bedankt voor je snelle antwoord.
Ik kwam er inderdaad achter dat de feeding nozzle is gebroken. Hij word nog wel omhoog gedrukt maar niet goed genoeg en zit daarnaast scheef. Daardoor worden de laatste bbs niet goed naar boven gedrukt. Heb het nu gelijmd en hoop dat het blijft zitten.

Thanks!
Luck7
luck7

Replica Collectie: APS ASR110, WELL G1911a,

Berichtdoor MarcoLuttje » wo 23 jul 2014, 01:04

feeding nozzle die stuk gaat is een bekent probleem bij we glock series ik heb zelf nu het probleem en wacht op nieuwe parts (g23c) het blijkt dat dit vrij makkenlijk op te lossen is door iets van 2 mm van de guide rod af te knippe en dan ff scherpe randjes weg halen omdat deze te lang is en tegen de nozzle aan beukt. vooral omdat je dus net als mij een automatische versie hebt creëert dat aardige klappen.
-source:
domme vragen bestaan niet, toch?
MarcoLuttje

Camouflage: nederlandse woodland
Replica Collectie: ra-tech upgraded, WE scar-L met hpa hi-cap magazijn.~~~we g23c.~~~jg g36c.~~~A&K minimi.~~~ m1014 met flex stock van GFC (shotgun).~~~ JG skorpion

Keer terug naar Airsoft Apparaten en Reviews.