KWA Glock 19 review

Nieuwtjes, vragen, reviews over Airsoft apparaten kan je hier kwijt.

Moderator: Panda

KWA Glock 19 review

Berichtdoor Johwie » zo 30 maart 2014, 10:15

Airsoft BAM BAM PEW PEW
Johwie

Camouflage: DPM
Replica Collectie: Glock 17 18 19 colt 1911 desert eagle MP5 glock 17 met trademarks mini uzi dan wesson walther ppq

Re: KWA Glock 19 review

Berichtdoor Nexus » zo 30 maart 2014, 10:45

Dit noem ik niet echt een review...
Kijk eens naar anderen bv garmon en leer ervan.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
Train hard, fight easy... and win.
Train easy, fight hard... and die.
Nexus
Airsoft.nl Staff

Camouflage: A-TACS AU, 3C Desert, DPM
Replica Collectie: vfc HK 416 D, Kwa G17

Berichtdoor McKai » zo 30 maart 2014, 10:48

Kunnen we dit soort topics niet linea recta verwijderen voortaan? Totale vervuiling van het forum en geen enkele toegevoegde waarde.
1oo7hndrd schreef:Ben het niet altijd met je eens McKai, maar in dit geval... +100%.
McKai

Berichtdoor Nexus » zo 30 maart 2014, 10:55

Mensen moet ook leren, als hij er voor open staat mag hij de review op nieuw plaatsen.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
Train hard, fight easy... and win.
Train easy, fight hard... and die.
Nexus
Airsoft.nl Staff

Camouflage: A-TACS AU, 3C Desert, DPM
Replica Collectie: vfc HK 416 D, Kwa G17

Berichtdoor NevsNL » zo 30 maart 2014, 11:03

Het valt me wel op dat er een overvloed aan 'reviewers' is. Niet alleen in NL overigens maar ook op Youtube etc. Niks mis mee hoor, maar wil ik een review serieus nemen dan verwacht ik toch wel dat de reviewer behoorlijk wat ervaring heeft met verschillende soorten AA's. Je moet toch kunnen vergelijken met andere varianten, en dat lijkt me lastig als je in je airsoftcarrière slechts 2 AA's hebt gehad.

Wat ik nu vaak zie is iemand die zijn eerste AA 'reviewt' en vertelt hoe geweldig die wel niet is.
Ik snap dat mensen blij zijn met hun nieuwe AA en die willen laten zien, maar het is wel storend als je echt op zoek bent naar een goede review van een AA en je dan door dit soort filmpjes heen moet worstelen om een goeie review te vinden.
NevsNL

Camouflage: MC, WDL, PMC
Replica Collectie: TM HK416D/VFC HK416CQB/VFC MK18 Mod 1/TM P226/TM G17

Berichtdoor McKai » zo 30 maart 2014, 11:10

NevsNL schreef:Het valt me wel op dat er een overvloed aan 'reviewers' is. Niet alleen in NL overigens maar ook op Youtube etc. Niks mis mee hoor, maar wil ik een review serieus nemen dan verwacht ik toch wel dat de reviewer behoorlijk wat ervaring heeft met verschillende soorten AA's. Je moet toch kunnen vergelijken met andere varianten, en dat lijkt me lastig als je in je airsoftcarrière slechts 2 AA's hebt gehad.

Wat ik nu vaak zie is iemand die zijn eerste AA 'reviewt' en vertelt hoe geweldig die wel niet is.
Ik snap dat mensen blij zijn met hun nieuwe AA en die willen laten zien, maar het is wel storend als je echt op zoek bent naar een goede review van een AA en je dan door dit soort filmpjes heen moet worstelen om een goeie review te vinden.

Dat is ook mijn irritatie. En ik vind het ook vermoeiend dat mensen koste wat koste een Youtube kanaal op willen zetten en verwachten een Scoutthedoggie 2 te worden, zonder enkele toegevoegde waarde te bieden.
1oo7hndrd schreef:Ben het niet altijd met je eens McKai, maar in dit geval... +100%.
McKai

Berichtdoor NevsNL » zo 30 maart 2014, 11:12

Nouja, wat Metusz zegt ben ik het ook mee eens, mijn punt is dat mensen zich af zouden moeten vragen of ze inderdaad iets te melden hebben of slechts hun nieuwe AA willen laten zien voor ze er het label 'review'op plakken.
NevsNL

Camouflage: MC, WDL, PMC
Replica Collectie: TM HK416D/VFC HK416CQB/VFC MK18 Mod 1/TM P226/TM G17

Berichtdoor BartHimself » zo 30 maart 2014, 11:30

Niet als als review, maar hieronder de resultaten van een 'testje' van de Glock SAI 22c (links) versus een Modified Tokyo Marui 5.1 (rechts).

16 schoten (8 double taps) op een afstand van 10 meter, allemaal binnen 2 seconden per double tap.

Afbeelding
Power is nothing without control
BartHimself

Camouflage: Vaak blauw Italiaans maatpak
Replica Collectie: TM Labrama IPSC Special, Strayer Capsicum Infinity, Limcat Wildcat Standard, Brazos Pro Sx

Keer terug naar Airsoft Apparaten en Reviews.