Problemen met flat hoppen

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

Re: Problemen met flat hoppen

Berichtdoor TrotseFrank » ma 08 jan 2018, 15:05

mata schreef:Aan de andere kant, barrel groep upgraden en met slechte BBs schieten heeft ook niet veel nut lijkt me :p.

instagram.com/mataairsoft

Dat snap ik, maar ik probeer een middenweg te vinden. Wanneer deze 101 bbs opzijn. Ik heb er nog zo'n 4000 :oops: zal ik overstappen op betere.
Maar een 6.03 en betere bucking+nub (en dus flat hop) zal toch wel degelijk helpen ook met de mindere bb's? Of heb ik dat compleet verkeerd begrepen?
TrotseFrank

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: King Arms M4 VLTOR, WE 1911B

Berichtdoor mata » ma 08 jan 2018, 15:20

Je range zou gewoon moeten toenemen. Accuraat, in de trend van een redelijke grouping, is een hele optelsom van de barrelgroep maar ook zeker de BBs.

instagram.com/mataairsoft
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor Reliku » ma 08 jan 2018, 16:02

Dat snap ik, maar ik probeer een middenweg te vinden. Wanneer deze 101 bbs opzijn. Ik heb er nog zo'n 4000 :oops: zal ik overstappen op betere.
Maar een 6.03 en betere bucking+nub (en dus flat hop) zal toch wel degelijk helpen ook met de mindere bb's? Of heb ik dat compleet verkeerd begrepen?

Range is afhankelijk van muzzle energy en bb gewicht. Als je met .25 101 bb's blijft schieten dan gaat die flat hop weinig toevoegen voor je ben ik bang. Als je die .25 101 bb's vervangt door dure, goede kwaliteit .25 green devil bb's, dan zal je accuracy (en dus effective range) wel wat beter worden, aangenomen dat de inner barrel en flat hop goed zijn, maar de range zal niks veranderen. Crappy .25 101 bb's op 350 fps vanuit een stock replica schiet precies even ver als dure green devil .25 bb's op 350 fps vanuit een sniper rifle.

Als je gewoon ver wilt schieten en het maakt je niet uit dat je tien keer de trekker over moet halen voordat je iets raakt, dan kun je net zo goed je stock barrel houden, er een flat/R-hop in stoppen, zo hoog mogelijke fps (340-350 om niet in de problemen te komen) en .30 bb's van een willekeurig merk gaan schieten. Dan haal je de 60 meter vrij makkelijk.

Als je 60 meter wilt schieten en maar één bb nodig wilt hebben om je doelwit te raken, dán wordt het interessant om je hopup perfect uitgelijnd te hebben, een super-gepolijste inner barrel te kopen en quasi-perfecte bb's te gaan schieten. Die dingen zorgen voor accuracy (en dus effective range). Maar je bb's gaan er geen meter verder door vliegen :roll:
Reliku Airsoft Sniper Gameplay
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS // KAC PDW // MK18 // te veel sidearms

Berichtdoor Bonaya » ma 08 jan 2018, 16:31

Zet er een mooi gepolijste inner barrel in, een goede hop up en schiet met .28 bb's. Outdoor kies je de goede kwaliteit en duurdere BB's, omdat range dan pas belangrijk is. Indoor blijf je gewoon crappy BB's gebruiken. Effective range is daar toch (zeg) maximaal 10 meter en maakt het geen reet uit hoe ver je replica "kan" schieten.

Wat mij betreft is dat de gulden middenweg.
Bonaya

Camouflage: Everglade
Replica Collectie: JG 608 G36C, Tippmann M4

Berichtdoor TrotseFrank » ma 08 jan 2018, 16:46

Als antwoord op reliku. het liefst zou ik 1 bb nodig hebben. Dus wil vooral accuratie en niet perse enorme range. qua range kun je ook je spel aanpassen, accuratie heb je altijd nodig (in mijn opinie, en afhankelijk van de locatie).

Antwoord op Bonaya, dat ga ik dan denk ik doen inderdaad. Ook omdat de enige locatie's die ik met ov kan bereiken op de zondagen indoor zijn. En aangezien RSL Assendelft ermee gestopt is (omdat ze dat moesten, ik weet het) zullen mijn outdoor skirms wat zeldzamer worden.

Dan zeggen jullie misschien waarom wil je dan een (super) accurate replica als het meeste toch cqb zal zijn. Nou wanneer ik dan eens buiten skirm wil ik ook wel mensen kunnen raken. En ja, dat kan ik nu ook. Gelukkig hoor ik vaak genoeg "hit" maar het kan zeker stukken beter. En ja ik weet ook dat als je niet goed richt een accurate replica nog niets helpt.
TrotseFrank

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: King Arms M4 VLTOR, WE 1911B

Vorige

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.