HPA beginner vragen...

Vragen over onderhoud, aanpassingen, upgrades, hier ben je op de juiste bestemming.

Moderator: Panda

HPA beginner vragen...

Berichtdoor NL-Grunzel » di 20 maart 2018, 10:05

Goedemorgen,

Ik loop al enige tijd met het idee om mijn umarex (vfc) HK416 om te bouwen naar HPA maar zie door de bomen het bos niet meer...

Wat zijn nou in simpel nederlands de voor/nadelen van verschillende engines en welke kan ik het beste nemen?
Zit o.a. te kijken naar Polarstar Fusion of F2 en Wolverine Inferno gen2 of Reaper.

En iemand ervaring met de Wraith buffer van Wolverine? Is dat wat? Of is het voor de prestaties beter om gewoon een "slang" te nemen.

Alle hulp en adviezen zijn welkom!
NL-Grunzel

Camouflage: DPM
Replica Collectie: Umarex HK416D - Specna Arms C10 CORE - Well MB05 - Tokyo Marui HK USP

Re: HPA beginner vragen...

Berichtdoor mata » di 20 maart 2018, 11:04

De enige opmerking die ik kan maken momenteel is dat Wolverine het niet zo op VFC heeft. Uitlijning schijnt een b*tch te zijn, vooral bij de 416. Ik heb zelf een VFC Avalon Calibur, welke een 416 receiver heeft en tot dusver werkt een Inferno daar in nog voor geen meter. Maar goed, het is daar bij nog niet uitgesloten of het niet gewoon de engine is.

Het is zelfs zo erg dat deze setup van mij nu bij Com-bat ligt en voor mij voelt het als een extreem falen als er ook maar iets van mij naar een shop gaat (gelukkig nog maar de 1e keer).

Wat betreft fusion engines herinner ik me dat die in het verleden aangeraden werden icm VFC.

facebook.com/mataairsoft
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor NL-Grunzel » di 20 maart 2018, 11:13

Kijk, dat is al nuttige info! Kreeg hetzelfde te horen van com-bat nadat ik ze gemaild had.
Dat zou dus betekenen dat in mijn geval wolverine af valt... mn HK416 is me namelijk heilig ;-)

Iemand ervaring net polarstar fusion of F2 icm vfc hk416?
NL-Grunzel

Camouflage: DPM
Replica Collectie: Umarex HK416D - Specna Arms C10 CORE - Well MB05 - Tokyo Marui HK USP

Berichtdoor Rebelattack » di 20 maart 2018, 13:19

Fusion engines van P* zijn gebasseerd op VFC receivers. Ik heb zelf een laatste gen fusion engine in me VFC Hk416 zitten, maar kan er vrij weinig over zeggen gezien ik een luie flikker ben en sinds aanschaf nog geen reet mee heb gedaan :|. Ik wil proberen om binnenkort in het NABV centrum te gaan zitten en het af te stellen, maar goed dat roep ik nu al vaker. Als ik ooit binnenkort resultaten heb wil ik deze wel terug koppelen.
Rebelattack

Keer terug naar Onderhoud, Customizing & Upgrading.