[TKA] Replica Ballistic Shield 115x55cm (Zelfgemaakt)

Verkoop hier je gearboxes, LiPo's, barrels, magazijnen, richtmiddelen, PEQ-boxes, etc.

Moderator: Panda

Berichtdoor Angelusz » ma 29 mei 2017, 20:27

[TKA] Ballistic Shield 115x55cm (Zelfgemaakt)

Voorkant, glock for scale:
Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Achterkant:
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Raampje, plexiglas is verwisselbaar:

Merk: Geen, homebrew!
Producttype: Ballistic shield
Staat: Zo goed als nieuw, nog niet gefield, wel wat lakschade (zo overgespoten).
Model/Uitvoering: Staal + plexiglas
Maat: 115x55cm
Defecten: Er zit op dit moment geen handvat op - voor de handige knutselaar!
Verzendwijze: Ivm gewicht en grootte, alleen ophalen (kan eventueel bij een skirm).
Regio: Nijmegen
Overige informatie: Dit ballistic shield is door een handige teammate gemaakt, met de intentie 'm te gebruiken voor scenario's. Dat plan is ondertussen echter van de kaart, waardoor ik niet de moeite heb genomen om 'm af te maken (handvatten zitten er niet op). Leuk voor wie iets bijzonders aan het spel wil toevoegen!

Weegt 11,5kg, dus leuk voor realisme (daarom ook zo groot gemaakt, dan heb je voor dat gewicht ook echt fatsoenlijke dekking).

Grootte is zo dat je er helemaal achter kunt zitten: 115cm x 55cm. Er zit een raampje in om doorheen te kijken.

Materiaal: De voorkant is gemaakt van een plaat massief staal, welke is gerold om een curve te maken. Aan de andere kant een plaat aluminium, met daartussen piepschuim ter opvulling. Er zijn stalen pinnen doorheen gezet om de platen aan elkaar te maken. Om de rand zit rubber profiel voor autodeuren, zodat de platen niet scherp zijn!

Materiaalkosten voor dit projectje hebben rond de 150~200 euro gezeten, precieze kosten weet ik niet meer (staalplaat was ~100 euro).

Je krijgt de getoonde bouten erbij om het handvat er weer op te maken. Enige dat ontbreekt is bijv. leren strips die om je arm gaan, iets dergelijks zou nog even gekocht moeten worden.

Leuke teamaankoop, of voor de enthousiasteling. :)

Prijs: Gezien hij nog afgemaakt moet worden en het een speciaal project dingetje is - (richtprijs vanaf €100,-) bied maar raak!

Al mijn advertenties:
[TKA] Aluminium Flashlight Grip (NIEUW)
[TKA] Upgraded APS UAR 501b Urban Assault Rifle
[TKA] Z-Tactical Headset (Bone Conductive Speaker) + Midland PTT
Laatst bijgewerkt door Angelusz op wo 21 jun 2017, 16:48, in totaal 3 keer bewerkt.
Angelusz

Camouflage: Midnight ACU (Navy)
Replica Collectie: Magpul PTS PDR-C, APS UAR501b, TM KSG-01 HPA, Silverback SRS A1 16" Covert, A&K M249MKII, WE M&P Compact

Re: [TKA] Ballistic Shield 115x55cm (Zelfgemaakt)

Berichtdoor Marcellus35ad » ma 29 mei 2017, 22:21

Mooi gemaakt!
Ook top datie een realistisch gewicht heeft.

Zou er wel is 1 willen die zo'n gewicht heeft en waar je doorheen kunt schieten na een paar x raken. Waarbij je iedere x de dekking kan vervangen.

Maar topding
Marcellus35ad

Camouflage: Swiss Alpenflage
Replica Collectie: Specna M16 met M203

Berichtdoor QuickFix » ma 29 mei 2017, 22:36

't Is zeker een mooi ding. :D

Marcellus35ad schreef:waar je doorheen kunt schieten na een paar x raken.

Idee: flipover papier oid? :idea:
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: KL Woodland
Replica Collectie: CQB M4A1, GR4 G26, M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P99 DAO, M1911A1, P08, M92F/M9, USP Compact, Glock 17

Berichtdoor Angelusz » di 30 mei 2017, 08:51

Marcellus35ad schreef:Mooi gemaakt!
Ook top datie een realistisch gewicht heeft.

Zou er wel is 1 willen die zo'n gewicht heeft en waar je doorheen kunt schieten na een paar x raken. Waarbij je iedere x de dekking kan vervangen.

Maar topding

Thanks! Lijkt me wel erg lastig om 'm "vernietigbaar" te maken, maar je zou dan inderdaad met meerlaags papier of karton moeten werken. Hoop gedoe! ;)
Angelusz

Replica Collectie: Magpul PTS PDR-C, APS UAR501b, TM KSG-01 HPA, Silverback SRS A1 16" Covert, A&K M249MKII, WE M&P Compact

Re: [TKA] Replica Ballistic Shield 115x55cm (Zelfgemaakt)

Berichtdoor petter2093 » di 30 mei 2017, 09:21

Oeh, jammer dat ik het geld deze maand in m'n auto heb gestoken. Zat toevallig een paar weken terug na te denken om zo'n shield te kopen/maken.
Als je 'm volgende maand nog hebt liggen neem ik 'm over van je

Succes met de verkoop in ieder geval

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Afbeelding
petter2093

Camouflage: MARPAT Woodland - SWAT black
Replica Collectie: VFC HK416D 14.5RS GBBR, KWA MP7 GBB, KWA USP.45, Cybergun S&W I-bolt(vsr-10 rip)

Berichtdoor Angelusz » di 30 mei 2017, 10:33

petter2093 schreef:Oeh, jammer dat ik het geld deze maand in m'n auto heb gestoken. Zat toevallig een paar weken terug na te denken om zo'n shield te kopen/maken.
Als je 'm volgende maand nog hebt liggen neem ik 'm over van je

Succes met de verkoop in ieder geval

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Thanks!
Angelusz

Berichtdoor Axium » di 30 mei 2017, 21:50

Ik ben niet echt geinteresseerd, maar wilde toch even laten weten dat ik het een erg mooi stukje DIY gear vind. Top gemaakt.
Na het negeren van Google, FAQ's en de Zoekfunctie, vraag ik het maar hier...
Axium

Camouflage: Zie je niks van.
Replica Collectie: ;Cyma CM-040D(AK-105);E&L AK-105;Umarex Walther PPK\s;Umarex H&K USP Compact;TM Makarov.

Berichtdoor Angelusz » di 30 mei 2017, 22:50

Axium schreef:Ik ben niet echt geinteresseerd, maar wilde toch even laten weten dat ik het een erg mooi stukje DIY gear vind. Top gemaakt.

Wordt gewaardeerd!
Angelusz

Berichtdoor Angelusz » di 13 jun 2017, 19:29

Up, biedingen zijn welkom - laatste bieder haakte toch af ivm reisafstand - iets te ver fietsen met dit schild op de rug. :roll:
Angelusz

Berichtdoor Angelusz » ma 19 jun 2017, 09:20

Upje!
Angelusz

Keer terug naar Onderdelen en Accessoires