[TKG] Tokyo marui Glock 18c

Plaats hier je zoekopdrachten voor spullen die je te koop zoekt.

Moderator: Panda

[TKG] Tokyo marui Glock 18c

Berichtdoor Ack_Andy » zo 19 feb 2017, 14:19

Een goeiemiddag ik had een vraag. Via welk site zou ik het beste de Tokyo marui glock 18c kunnen kopen ? Alvast bedankt. Mvg Andy Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
Ack_Andy

Re: Tokyo marui Glock 18c

Berichtdoor Belvedair » zo 19 feb 2017, 14:27

Naar mijn weten de goedkoopste in Europa.
https://www.airsoftguns-europe.com/gloc ... okyo-marui

Houd tevens de site van airsoft doctor in België in de gaten. Die krijgen geregeld nieuwe partijen binnen.

Succes
''Lead me, follow me or get the hell out of my way''
Belvedair

Camouflage: 1968 9th Cavalry, F.B.I. , SOF
Replica Collectie: TM Glock18C, Sig Sauer X-FIVE, ASG Franchi SAS, CYMA AKMS, Socom Gear M9A1, Colt 1911 Railgun, Dan Wesson 4", VFC VR16 SPR, TM M1911, King Arms M1A1 Thompson, CYMA MP5, KWA M93RII Raffica, VFC MP7 GBB, ICS CXP16S, ASG Glock17

Berichtdoor Ack_Andy » zo 19 feb 2017, 14:35

Belvedair schreef:Naar mijn weten de goedkoopste in Europa.
https://www.airsoftguns-europe.com/gloc ... okyo-marui

Houd tevens de site van airsoft doctor in België in de gaten. Die krijgen geregeld nieuwe partijen binnen.

Succes

Super ga ik zeker doen! Hartstikke bedankt voor de moeite

Ack_Andy

Berichtdoor Belvedair » zo 19 feb 2017, 14:58

Uiteraard graag gedaan!
Belvedair

Replica Collectie: TM Glock18C, Sig Sauer X-FIVE, ASG Franchi SAS, CYMA AKMS, Socom Gear M9A1, Colt 1911 Railgun, Dan Wesson 4", VFC VR16 SPR, TM M1911, King Arms M1A1 Thompson, CYMA MP5, KWA M93RII Raffica, VFC MP7 GBB, ICS CXP16S, ASG Glock17

Re: [TKG] Tokyo marui Glock 18c

Berichtdoor Ack_Andy » zo 19 feb 2017, 15:37

Belvedair schreef:Uiteraard graag gedaan!

Had nog 1 vraagje..
Is dit trouwens het beste merk om een qlock 18 aan teschaven ?

Ack_Andy

Berichtdoor Reliku » zo 19 feb 2017, 16:49

Als je 't mij vraagt wel... De stark arms, WE en ASG zijn ook opties maar de ASG is KWA en niet erg betrouwbaar spreek ik uit ervaring, de SA is best goed maar ook niet TM compatible dus moeilijk te upgraden en de WE is degelijk maar minder betrouwbaar dan de TM is mijn ervaring...

Also, TM is plastic. Veel mensen vinden dit een nadeel, maar als je het mij vraagt is het een voordeel. Lekker snappy en erg gas efficient :)
Reliku Airsoft Sniper Gameplay
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS // KAC PDW // MK18 // te veel sidearms

Berichtdoor Belvedair » zo 19 feb 2017, 18:46

Absoluut gaan voor een Tokyo Marui mocht je een Glock aanschaffen. Zoals mijn voorganger als stelt zijn er meerdere opties. Echter investeer in kwaliteit en niet in giedkopere varianten om er na een jaar skirmen achter te komen dat je internals verleten zijn en aan vervanging toe zijn.

Veel gasten willen realisme en gaan daardoor niet voor een TM aangezien de slede van ABS/plastic is.
Echter de slede is te vervangen door een metalen slede van KJW, KWC, WE of bijv. SAI. Deze zijn compatible met TM. ASG en KWA hebben hun eigen design Glock en dus niet te combineren met de eerder genoemde merken.
Belvedair

Berichtdoor Reliku » zo 19 feb 2017, 19:30

Of een fatsoenlijke aftermarket slide, in azie worden er heel wat gemaakt door verschillende merken. Blijf weg bij de goedkope merken mocht je zo'n slide willen (die werken niet goed is mijn ervaring, passen vaak slecht). Kost wel wat maar dan heb je ook goed kwaliteit spul. Gunsmodify maakt bijvoorbeeld erg mooie slides. Of nova, die doen ook glock slides geloof ik.

We lopen je dan trouwens wel heel duur spul aan te raden, begrijp goed, dit heb je absoluut niet nodig, dit zijn echt high end upgrades. Een TM glock loopt erg goed met de stock slide mits je 'm maar fatsoenlijk schoon houdt en zo nu en dan smeert. Ook zien ze er prima uit. TM plastic doet menig persoon erin laten trappen dat het metaal is. Hier twee van mijn glocks:

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

De ene heeft een stock TM plastic slide, de ander heeft een metalen slide, raad welke wat is ;)

Nog wel even een toevoeging op de post van Belvedair, KJW is niet TM compatible (ander hammer mechanisme). ASG is een KWA rebrand en KWA is ook niet TM compatible dus zou ik inderdaad ook niet doen. WE en ARMY zijn wel TM compatible maar behoeven upgrades om net zo betrouwbaar te lopen als een TM glock dus hoewel het wel opties zijn, als je de keuze hebt zou ik meteen voor de TM gaan. Is z'n geld echt dubbel en dwars waard :)
Reliku Airsoft Sniper Gameplay
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS // KAC PDW // MK18 // te veel sidearms

Berichtdoor Ack_Andy » do 23 feb 2017, 13:22

Reliku schreef:Of een fatsoenlijke aftermarket slide, in azie worden er heel wat gemaakt door verschillende merken. Blijf weg bij de goedkope merken mocht je zo'n slide willen (die werken niet goed is mijn ervaring, passen vaak slecht). Kost wel wat maar dan heb je ook goed kwaliteit spul. Gunsmodify maakt bijvoorbeeld erg mooie slides. Of nova, die doen ook glock slides geloof ik.

We lopen je dan trouwens wel heel duur spul aan te raden, begrijp goed, dit heb je absoluut niet nodig, dit zijn echt high end upgrades. Een TM glock loopt erg goed met de stock slide mits je 'm maar fatsoenlijk schoon houdt en zo nu en dan smeert. Ook zien ze er prima uit. TM plastic doet menig persoon erin laten trappen dat het metaal is. Hier twee van mijn glocks:

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

De ene heeft een stock TM plastic slide, de ander heeft een metalen slide, raad welke wat is ;)

Nog wel even een toevoeging op de post van Belvedair, KJW is niet TM compatible (ander hammer mechanisme). ASG is een KWA rebrand en KWA is ook niet TM compatible dus zou ik inderdaad ook niet doen. WE en ARMY zijn wel TM compatible maar behoeven upgrades om net zo betrouwbaar te lopen als een TM glock dus hoewel het wel opties zijn, als je de keuze hebt zou ik meteen voor de TM gaan. Is z'n geld echt dubbel en dwars waard :)

Hartstikke bedankt voor alle informatie ! Sorry voor mij late reactie heb het een beetje druk gehad met verhuizen pff. Echt Super ik ga dan zeker die TM bestellen kan niet wachten haha. Had even gekeken op die website van gunmodify maar daar zag ik 1 slide staan voor de g18c voor de rest was het voor de g26 of passen die ook gewoon erop ?
Wil ook andere trigger erop met zwart/rood wil van alles aanpassen eigenlijk. Hoe mooier hoe beter.
En die foto die je erbij stuurde zag er echt dik uit! ik denk dat die onderste van metaal is ?
Zat toevallig net te kijken op YouTube en kwam ik deze tegen de Poseidon P18C ff gegoogled en vond hem voor 210dollar.
Zelf vond ik hem er wel vet uitzien maar mischien is de binnenkant nix ik heb geen idee.
Denk dat ik ze alle 2 maar ga halen maar eerst de TM.

[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170223/9939640180a452d91b01faa29b010ebe.jpg[/img]

Dit is de link naar de video mocht je hem willen bekijken: https://youtu.be/2eu0H4r58pE

Ik had gelezen dat ze in beslag genomen kunnen worden bij de douane en dat je dan je held kwijt bent.
Is dat risico groot dat dat kan gebeuren..
ik ben in iedergeval weer helemaal blij met alle informatie van jullie en kan iet wachten tot ik hem binnen heb. Nieuwe slide erop trigger en inner barrel mischien nog een groter magazijn haha.

Mijn dan is groot!

Groetjes Andy

Ack_Andy

Berichtdoor Ack_Andy » do 23 feb 2017, 13:30

Belvedair schreef:Absoluut gaan voor een Tokyo Marui mocht je een Glock aanschaffen. Zoals mijn voorganger als stelt zijn er meerdere opties. Echter investeer in kwaliteit en niet in giedkopere varianten om er na een jaar skirmen achter te komen dat je internals verleten zijn en aan vervanging toe zijn.

Veel gasten willen realisme en gaan daardoor niet voor een TM aangezien de slede van ABS/plastic is.
Echter de slede is te vervangen door een metalen slede van KJW, KWC, WE of bijv. SAI. Deze zijn compatible met TM. ASG en KWA hebben hun eigen design Glock en dus niet te combineren met de eerder genoemde merken.

Topp! Echt bedankt voor alle informatie!
Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken met allemaal filmpjes en modellen voor verschillende slides en inner barrels pff zoveel mogelijkheden haha wat vind je van deze trouwens is het het geld waard denk je. Heb hem gezien voor 210 dollar https://youtu.be/2eu0H4r58pE

Groetjes Andy

Ack_Andy

Volgende

Keer terug naar Gezocht