Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
Moderator: Panda
Belvedair schreef:Naar mijn weten de goedkoopste in Europa.
https://www.airsoftguns-europe.com/gloc ... okyo-marui
Houd tevens de site van airsoft doctor in België in de gaten. Die krijgen geregeld nieuwe partijen binnen.
Succes
Belvedair schreef:Uiteraard graag gedaan!
Reliku schreef:Of een fatsoenlijke aftermarket slide, in azie worden er heel wat gemaakt door verschillende merken. Blijf weg bij de goedkope merken mocht je zo'n slide willen (die werken niet goed is mijn ervaring, passen vaak slecht). Kost wel wat maar dan heb je ook goed kwaliteit spul. Gunsmodify maakt bijvoorbeeld erg mooie slides. Of nova, die doen ook glock slides geloof ik.
We lopen je dan trouwens wel heel duur spul aan te raden, begrijp goed, dit heb je absoluut niet nodig, dit zijn echt high end upgrades. Een TM glock loopt erg goed met de stock slide mits je 'm maar fatsoenlijk schoon houdt en zo nu en dan smeert. Ook zien ze er prima uit. TM plastic doet menig persoon erin laten trappen dat het metaal is. Hier twee van mijn glocks:
![]()
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.
De ene heeft een stock TM plastic slide, de ander heeft een metalen slide, raad welke wat is
Nog wel even een toevoeging op de post van Belvedair, KJW is niet TM compatible (ander hammer mechanisme). ASG is een KWA rebrand en KWA is ook niet TM compatible dus zou ik inderdaad ook niet doen. WE en ARMY zijn wel TM compatible maar behoeven upgrades om net zo betrouwbaar te lopen als een TM glock dus hoewel het wel opties zijn, als je de keuze hebt zou ik meteen voor de TM gaan. Is z'n geld echt dubbel en dwars waard
Belvedair schreef:Absoluut gaan voor een Tokyo Marui mocht je een Glock aanschaffen. Zoals mijn voorganger als stelt zijn er meerdere opties. Echter investeer in kwaliteit en niet in giedkopere varianten om er na een jaar skirmen achter te komen dat je internals verleten zijn en aan vervanging toe zijn.
Veel gasten willen realisme en gaan daardoor niet voor een TM aangezien de slede van ABS/plastic is.
Echter de slede is te vervangen door een metalen slede van KJW, KWC, WE of bijv. SAI. Deze zijn compatible met TM. ASG en KWA hebben hun eigen design Glock en dus niet te combineren met de eerder genoemde merken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast