TKA advertenties en reglement

Tips en ideeen om Airsoft.nl beter te maken voor jouw als gebruiker? Plaats je opmerkinge en vragen hier.

Moderator: Panda

TKA advertenties en reglement

Berichtdoor Syro » di 14 feb 2017, 19:52

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die merkt dat er de laatste tijd steeds meer advertenties geplaatst worden die niet volgens de regels zijn, voornamelijk gaat het om het niet plaatsen van een verificatiefoto. Nou weet ik niet wat de opties zijn qua scripting hier, maar is er niet een optie om iets te implementeren dat nieuwe leden hun eerste X aantal geopende topics eerst goedkeuring van een mod moeten krijgen voor ze daadwerkelijk geplaatst worden? Nou wil ik ook geen mods overbelasten hoor, het is enkel een idee. ;)
No guts, no glory.
Syro

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: Well MB02, JG G36KV, WE Biohazard M9

Re: TKA advertenties en reglement

Berichtdoor Maffo » di 14 feb 2017, 20:32

Volgens mij hoor ik een vrijwilliger :). Ik denk dat dat ondoenlijk is, je kan dan beter een bot automatisch een bericht laten plaatsen in elk nieuw verkooptopic met de regels en korte uitleg dan.
Maffo

Camouflage: Flecktarn- ss-leto - Gorka 4
Replica Collectie: Zie mijn verzameling post: viewtopic.php?f=133&t=12146

Berichtdoor Syro » di 14 feb 2017, 20:37

Ha, als ik de coding kan vinden voor zo'n script, absoluut, maar helaas ken ik de mogelijkheden hier op het forum niet en heb ik ook zelden tijd/energie om het allemaal uit te werken :lol:

Ik weet wel dat dergelijke scripts bestaan, ik zal eens rondvragen. ;)
No guts, no glory.
Syro

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: Well MB02, JG G36KV, WE Biohazard M9

Berichtdoor Meppie » di 14 feb 2017, 21:52

Hebben we het over gehad en willen we niet doen. We hebben het al druk genoeg met het forum. Er staan de laatste tijd erg veel advertenties op marktplaats en daar hebben we onze handen vol aan.

De verificatie foto gaat er vooral om dat we geen stock foto willen zien maar een foto van de verkoper zelf. Als we een zelfgemaakte foto zien dan zijn we al redelijk gelukkig. De verificatie-foto is net dat beetje extra dat we willen zien om fraude te voorkomen.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor HeadShot » di 14 feb 2017, 22:10

... is geen script nodig, forum-admin hoeft alleen de forumregels maar even te copy&pasten op de juiste plek en ze staan bovenaan elke pagina in dit sub-forum. Niemand die dan nog kan zeggen dat ie ze niet gezien heeft.

Voorbeeldje: http://www.rcbigscaleforum.nl/forum/vie ... 0968147f55

Het voorkomen dat er zonder verificatie-foto wordt gepost is wat lastiger, daar zal tijd/werk voor een moderator/admin nodig zijn... bijvoorbeeld post pas plaatsen na goedkeuring...

En mochten jullie een vrijwilliger zoeken... ;)
HeadShot

Replica Collectie: TM XDM 40, WE G17, G18C, G26, G33, G34, G35, S&W M&P 9C

Berichtdoor QuickFix » di 29 aug 2017, 13:02

Ik vond het onnodig om hiervoor een nieuwe ropic aan te maken en het is ook zijdelings gelieerd aan dit onderwerp, dus... 8-)

Vandaag is er door Meppie een prachtig filmpje in de "Hoe plaats ik een advertentie?"-topic gezet over hoe je een plaatje op het forum kunt zetten.
Helaas gebruikt dit voorbeeld de gebruikelijke [ IMG ]-tag, wat negen van de tien keer niet werkt op dit forum, omdat het plaatje nét groter is, dan de regels toelaten.

Is het niet mogelijk dat een admin de scripts zo aanpast dat [ IMG ]-tags uiteindelijk altijd getoond worden, of in ieder geval hetzelfde reageren, als [ THUMB ]-tags?

Mocht deze vraag al eerder gesteld en beantwoord zijn... dan heb ik niks gezegd. :oops:
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: KL Woodland
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P99 DAO, M1911A1, P08, M92F/M9, USP Compact

Keer terug naar Feedback