NABV topic/sectie

Tips en ideeen om Airsoft.nl beter te maken voor jouw als gebruiker? Plaats je opmerkinge en vragen hier.

Moderator: Panda

NABV topic/sectie

Berichtdoor Cliffj » vr 21 sep 2018, 22:23

Misschien is het al eens voorgesteld, ik heb geen idee.

Maar is het een idee om de NABV en ook in samenwerking met de NABV een apart vast topic/sectie te maken voor NABV en gerelateerde zaken. Er zijn genoeg plaatsen waar we alles kunnen plaatsen maar toch lijkt me een apart deel wel handig. Net als gunfire ook heeft.

Het doel is eigenlijk vooral de NABV stimuleren eens beter te gaan communiceren met de leden. De nieuwsbrief is leuk en alles maar er wordt te laat en te minimaal gecommuniceerd. Sommige evenementen worden achteraf genoemd, over de nieuwe fps/joule regels worden we slecht op de hoogte gehouden. En ga zo maar door.

Ookal is dit iets wat de NABV zelf zou moeten oplossen en reageren ze wel goed via fb vind ik dit wel een manier.

We kunnen in ieder geval proberen er zelf alles aan te doen om ze de ruimte te geven om met weinig moeite te communiceren.

Het lijkt me wel handig dat de NABV zelf die sectie dan ook actueel houdt net als Gunfire dat doet, daarom wel in samenwerking. Als ze er zelf niets in zien schiet het niet op.
Cliffj

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: AR-15, VFC H&K MP5A5, A&K M60VN, KWA M9A1, KWA H&K USP Compact, KWC 1911A1, KWC 1911 Tactical, KWA M93R, WE 1911 (Silverballer), WE MP 3.8 compact, Dan & Wesson 8''+ 4'', ASG SPAS-12, ASG SAS 12

Re: NABV topic/sectie

Berichtdoor HeadShot » za 22 sep 2018, 10:06

... hoe zie je het voor ogen, dit is niet het enige airsoft-gerelateerde forum in Nederland, als ze allemaal een subforum openen voor de NABV welke ze zelf moeten onderhouden dan hebben ze er weer een dagtaak bij.

Het staat de NABV vrij om nu al te communiceren via dit forum, echter doet men dat niet dus zal men er de behoefte niet voor hebben.

Als je problemen hebt met de manier waarop de NABV communiceert met zijn leden lijkt het me dat je dat dan eens kenbaar moet maken aan ze. Stuur ze eens een mailtje en kijk wat de reactie daarop is.
HeadShot

Replica Collectie: TM XDM 40, WE G17, G19, G18C, G26, G33, G34, G35

Berichtdoor rob2k7 » za 22 sep 2018, 10:16

Ja en vervolgens word je afgeserveerd haha
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,WE Glock 19 gen4gbb

Berichtdoor QuickFix » za 22 sep 2018, 14:49

Op zich kunnen ze het heel eenvoudig houden en gewoon alle nieuwtjes en ontwikkelingen op de eigen NABV-website plaatsen, maar ik vrees dat het eerder een gebrek aan gevoel voor communicatie is, dan onwil.
Een apart forum hier (of op welk andere website dan ook) zal dan weinig uitmaken.

Communicatie via Facebook is dan misschien wel vlot (vooral doordat het medium zich leent om even snel op iets te kunnen reageren), maar is verre van ideaal: er zijn genoeg leden die geen Facebook hebben (uit principe of omdat hun werk dat niet toelaat); om die reden heb ik vaak een aantal evenementen gemist waar ik graag bij geweest had willen zijn.
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor Meppie » za 22 sep 2018, 14:58

Ik kan wel wat NABV berichten kopieren op het forum en dan kijken we wel waar het schip strand.
Meen dat er wel een aantal ledenraad leden hier rondzwerven dus als die zouden willen helpen dan kan dat.

Let wel - als je zelf met de NABV wilt communiceren moet je dat per mail doen en dan niet via dit forum.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Cliffj » za 22 sep 2018, 16:54

HeadShot schreef:... hoe zie je het voor ogen, dit is niet het enige airsoft-gerelateerde forum in Nederland, als ze allemaal een subforum openen voor de NABV welke ze zelf moeten onderhouden dan hebben ze er weer een dagtaak bij.

Het staat de NABV vrij om nu al te communiceren via dit forum, echter doet men dat niet dus zal men er de behoefte niet voor hebben.

Als je problemen hebt met de manier waarop de NABV communiceert met zijn leden lijkt het me dat je dat dan eens kenbaar moet maken aan ze. Stuur ze eens een mailtje en kijk wat de reactie daarop is.

Wat ze met andere fora doen is natuurlijk ook aan de NABV zelf, daar ga ik met niet druk om maken. Het bereik van dit forum is niet onaardig denk ik dus ik kijk enkel naar de opties hier nu.

Dat ze vrij zijn hier nu al te communiceren daar heb je gelijk in en de kans is inderdaad groot dat ze de behoefte niet hebben.

Ik heb ze geen mail gestuurd met mijn probleem met de communicatie van de NABV maar het ze zelfs face to face kenbaar gemaakt. De reactie hierop is vrij lauw. Mijn punt is gewoon we kunnen wachten of zelf proberen het iets te stimuleren.

QuickFix schreef:Op zich kunnen ze het heel eenvoudig houden en gewoon alle nieuwtjes en ontwikkelingen op de eigen NABV-website plaatsen, maar ik vrees dat het eerder een gebrek aan gevoel voor communicatie is, dan onwil.
Een apart forum hier (of op welk andere website dan ook) zal dan weinig uitmaken.

Communicatie via Facebook is dan misschien wel vlot (vooral doordat het medium zich leent om even snel op iets te kunnen reageren), maar is verre van ideaal: er zijn genoeg leden die geen Facebook hebben (uit principe of omdat hun werk dat niet toelaat); om die reden heb ik vaak een aantal evenementen gemist waar ik graag bij geweest had willen zijn.

Voor de nieuwtjes en ontwikkelingen dat is inderdaad wat je hier dan zou kunnen plaatsen, maar ook een laagdrempelige manier van up to date houden van ontwikkelingen die ook niet op de NABV site zelf staan op dit moment. Maarja dat is iets dat ze toch zelf zouden moeten doen.
De zorgen die je noemt die heb ik ook, ben benieuwd hoe ze het zelf op zouden pikken.

Wat je zegt over Facebook ben ik het wel mee eens. Komt nog eens bij dat je ook makkelijk iets mist omdat fb nu eenmaal op een bepaalde manier is opgezet. Op een forum kijk je makkelijk eens iets terug.

Meppie schreef:Ik kan wel wat NABV berichten kopieren op het forum en dan kijken we wel waar het schip strand.
Meen dat er wel een aantal ledenraad leden hier rondzwerven dus als die zouden willen helpen dan kan dat.

Let wel - als je zelf met de NABV wilt communiceren moet je dat per mail doen en dan niet via dit forum.

Denk dat dat al een goed plan is. Als er al een sticky topic is ofzo in algemeen dan heb je al alles bij elkaar denk ik. Dan moeten ze zelf maar aangeven als ze willen helpen en als ze eventueel iets uitgebreider willen communiceren.

Om mijn punt duidelijk te maken, het gaat me niet om de 1 op 1 communicatie. Dat moet iedereen gewoon voor zichzelf regelen. Maar dat leden beter up to date zijn van de ins en outs zou wel fijn zijn. En natuurlijk kan iedereen ook zelf kijken op fb, de site en de nieuwsbrief. Maar als de NABV zelf dit op zou pikken dan ga je gewoon zien dat je niet meer onnodig evenementen en dergelijke gaat missen.

Vind het natuurlijk ook interessant om iedereens mening hierover te zien he :p
Ik vind niet dat dit perse nu moet maar ik gooi maar een balletje op of het iets zou zijn. Al is het alleen al om de discussie er over te voeren voor eventuele ideeën.

Maar wat Meppie zegt is denk ik wel een goed idee
Cliffj

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: AR-15, VFC H&K MP5A5, A&K M60VN, KWA M9A1, KWA H&K USP Compact, KWC 1911A1, KWC 1911 Tactical, KWA M93R, WE 1911 (Silverballer), WE MP 3.8 compact, Dan & Wesson 8''+ 4'', ASG SPAS-12, ASG SAS 12

Keer terug naar Feedback