Bunker 501 Enschede

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Re: Bunker 501 Enschede

Berichtdoor Zero » zo 10 apr 2016, 14:35

Inmiddels drie weken verder en niets vernomen m.b.t. de remote line die ik voor de garantie heb teruggestuurd. Voor de zekerheid nog een e-mail gestuurd.
Metusz schreef:Hoeveel betaald lonex jou eigenlijk

McKai schreef:Lonex is het beste. Daar zijn we het inmiddels allemaal over eens.

Flash schreef:panda is gewoon jealous zegt mijn mama, lekkerpuh!

TCDD schreef:Hoho rustig stresskip.

Zero

Camouflage: MARPAT™
Replica Collectie: Real Sword SVD; Real Sword Type 56-2; Tippy M4; FNX-45 Tactical (VFC)

Berichtdoor TJairsoft » vr 27 mei 2016, 10:15

Op 25-05-2016 tijdens het testen van de nieuwe bucking in de Tippmann, braken bij mij de beugels die de upper in de lower houdt (waar de velocity/tournament lock doorheen gaat, die net onder dat grijze blok) af.
Gelijk naar Enschede gebeld en ze gaven aan dat dat gewoon onder garantie viel en ik kon óf de Tippmann langs kon brengen en zij het onderdeel bestelden óf ik kon contact opnemen met Paul Banks van Tippmann en die kon mij het onderdeel opsturen (wat iets sneller zou zijn). Gezien ik 's avonds nog niets van Paul had gehoord, ben ik toch maar naar Enschede gereden om hem achter te laten. Toen ik binnen kwam en de Tippmann overhandigde gingen ze gelijk aan de slag om het onderdeel te bestellen. Ik stond buiten nog even te praten, toen er een vrolijk gezicht van een van de medewerkers om de deur kwam met de mededeling dat het onderdeel toevallig nog bij hun op voorraad was en ze hem dus gelijk, onder garantie, gingen repareren. Ik natuurlijk helemaal blij en ik kon een uurtje later (alle upper internals moesten omgezet worden) weer een perfect werkende Tippmann mee naar huis nemen.
Zij regelden de garantie met Tippmann wel, ik hoefde verder niks meer te regelen.

Zowel van Tippmann uit als van Bunker 501 uit een mega, super, top service!!
TJairsoft

Camouflage: Dutch Woodland
Replica Collectie: GBB: Tippman M4 (licht geupgrade, HPA)... AEG: APS ASR115 Spyder, GSG 522 SD... Sidearms: Army R29 1911, Blackwater 1911 R2, TM Hi Capa 5.1 black, WE Glock 18C

Berichtdoor LuK » zo 22 okt 2017, 10:45

Hello fellow airsofters, I would like to ask you for advice. I have a problem with your local shop Bunker 501. I had a problem with faulty parts that I bought from this shop, so on their advice I sent parts back to them. But it it 68days since they received parts and they still did not resolved case. Communication with shop is very slow and not very helpfull. I am not a troouble maker, I just want my parts, or money back (It is parts worth of 238,4EUR)...

So among other things I am considering, I would like to ask you for advice (becasuse finding necessary information is not an easy task due to language barrier) - what are the legal steps that I can take? Is there deadline to resolve warranti issues? Should seller pay shipping price for sending faulty parts back to him?

Thank you

LuK
LuK

Camouflage: Multicam

Berichtdoor LJ-NL » zo 22 okt 2017, 11:25

Hi Luk, did you contact them by phone? The communication via e-mail has it’s up’s and down’s depending on how busy they are in the shop (usually they are very busy), so it’s always a good idea to give them a call as they are always willing to help. Just my two cents :)
Inokatsu M4, Marushin M1, VFC HK416D 2015, GHK AKM & AK74U, KWA M11 G&P Steel, WE TA2015 P90, G&P M249 Marine, TM VSR10 full PDI, APS CAM870, WE MP5A3 & MP5k, TM MP7A1, KWA Kriss Vector, G&G LR-300 (ZM), KA Colt M4A1, TM G17 Steel Guarder kit, TM G18c Guarder kit, TM P226 ProWin Navy, Stark Arms Steel G19, TM Desert Eagle Guarder kit, KSC USPc SD Titanium kit, WE M84 traded, WE Gen2 M92 Inox, WE Gen2 M92 black traded, Stark Arms G42, KWC M1911, KWC Colt Python .357 4"
LJ-NL

Replica Collectie: 31 stuks

Berichtdoor LuK » ma 23 okt 2017, 18:34

Hi, thank you for advice, but I do not think calling them would solve anything and I like to keep all communication consistant and documented.

I can understand that someone is busy and I can also understand that they are more interested in selling/sending new products then solving issues of already sold ones. But 70 days (and they still did not responded since last monday) to solve warrancy issue of new product??? As customer I do not really care how busy they are and I am soo disapointed with theyr customer service so far :( .
LuK

Camouflage: Multicam

Berichtdoor Meppie » ma 23 okt 2017, 20:55

By paypal then just claim them.

By banktransfer is a bit more difficult but when you have all the documentation - get a lawyer and sue them. Do it as public as legally allowed.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor LJ-NL » ma 23 okt 2017, 22:50

LuK schreef:Hi, thank you for advice, but I do not think calling them would solve anything and I like to keep all communication consistant and documented.

I also like to have things in writing, but with this shop I had lousy e-mail communication (it’s something they have to work on, and probably are working on) and I was at a point I would not buy from them ever again because of that. But when contacted via phone that changed; they were very helpfull and friendly. I’ve made several orders since.

So I would strongly recommend calling them, it’s worth a shot :)
Inokatsu M4, Marushin M1, VFC HK416D 2015, GHK AKM & AK74U, KWA M11 G&P Steel, WE TA2015 P90, G&P M249 Marine, TM VSR10 full PDI, APS CAM870, WE MP5A3 & MP5k, TM MP7A1, KWA Kriss Vector, G&G LR-300 (ZM), KA Colt M4A1, TM G17 Steel Guarder kit, TM G18c Guarder kit, TM P226 ProWin Navy, Stark Arms Steel G19, TM Desert Eagle Guarder kit, KSC USPc SD Titanium kit, WE M84 traded, WE Gen2 M92 Inox, WE Gen2 M92 black traded, Stark Arms G42, KWC M1911, KWC Colt Python .357 4"
LJ-NL

Replica Collectie: 31 stuks

Vorige

Keer terug naar Dealers & Suppliers