Orga Magnus vanuit frankrijk

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Orga Magnus vanuit frankrijk

Berichtdoor Bonaya » do 04 jan 2018, 09:36

Goedemorgen heren (en dames),

even een kort vraagje over het bestellen vanuit EU landen. Ik ben een complete noob wat dit betreft en bestel het liefst altijd vanuit een shop welke ik binnen een uur met de auto kan bereiken, maar heb nu toch wel een dingetje.

Een Orga Magnus wide bore inner barrel (363mm) ga je in Nederland nergens goedkoper vinden dan €100 - €120. Nu kijk ik eens op de site van Powair en daar is deze barrel maar liefst €50 goedkoper. Inclusief verzendkosten kom ik alsnog op een bedrag uit wat velen malen minder is dan je waar dan ook in Nederland gaat vinden. Niet alleen deze barrel is veel goedkoper, als ik alle dingen van mijn to-do lijstje bij Powair bestel, kom ik €180 (!) goedkoper uit.

Mijn vraag, invoerrechten zijn er niet binnen EU landen, en btw draag ik af aan Powair. Voor eventuele extra kosten zou ik dus niet bang moeten zijn, maar is het wel verstandig een inner barrel zo'n afstand te laten afleggen met postbezorgers die niet altijd even soepel met je pakketjes omgaan? Ik vind die €180 toch echt een significant verschil..

Groetjes,

Bonaya
Bonaya

Camouflage: Everglade
Replica Collectie: JG 608 G36C, Tippmann M4

Re: Orga Magnus vanuit frankrijk

Berichtdoor Meppie » do 04 jan 2018, 10:00

Jawel. Powair6 is een erg goede winkel en die pakken een innerbarrel in een koker. En als hij toch niet goed is dan hebben ze een uitstekende service wat betreft ruilen of wat dan ook.

En ja, buiten Nederland kopen is hoe dan ook meestal een stuk goedkoper.

Ik heb al vele inner barrels gekocht - zelfs via Japan en er is er nog geen eentje gebogen aangekomen.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Bonaya » do 04 jan 2018, 10:08

Geweldig, bedankt!

Scheelt een hoop geld zo :mrgreen:
Bonaya

Berichtdoor Cliffj » vr 05 jan 2018, 00:41

Mocht je nog een stok achter de deur willen is een bestelling betaald met creditcard ook altijd verzekerd. En volgens mij betalingen via paypal ook.
Cliffj

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: Bolt B4LRP, VFC H&K MP5A5, A&K M60VN, KWA M9A1, KWA H&K USP Compact, KWC 1911A1, WE Glock 17, KWA M93R, WE 1911 (Silverballer), WE MP 3.8 compact, WE 1911 MEU SOCOM, Dan & Wesson 8''+ 4'', ASG SPAS-12, ASG SAS 12,

Berichtdoor Bonaya » vr 05 jan 2018, 09:53

Heb om 09.15 de volledige bestelling geplaatst. Krijg zojuist (09.45) al een mail dat hij verzonden is met track en trace code. Wat mij betreft topsnelheid!

Cliffj schreef:Mocht je nog een stok achter de deur willen is een bestelling betaald met creditcard ook altijd verzekerd. En volgens mij betalingen via paypal ook.

PayPal is de betaalmogelijkheid die zijzelf ook adviseren, gezien een normale bankoverschrijving het proces zou vertragen. PayPal kan je altijd je geld terughalen, dus volgens mij is er niets mis met Powair6 :D
Bonaya

Keer terug naar Dealers & Suppliers