Airsoft Peak Ervaring

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Airsoft Peak Ervaring

Berichtdoor m00n » do 04 mei 2017, 09:52

Beste Forumleden,

Wil hierbij graag mijn ervaring delen met betrekking tot Airsoft Peak, zeker geen onbekende voor de meeste, maar wil graag mijn ervaring delen.

Eerste bestelling: Element EX396 LA-5 PEQ UHP

Afbeelding

Order updates:
Een 2/3 tal dagen na betaling een order update dat the order werd geprocessed. Paar dagen hierna kreeg ik een verzend bevestiging met tracking code.

Levertijd & verpakking:
Binnen een week na verzending lag het pakket onverwachts al op de deurmat. Pakket was goed verpak en voorzien van genoeg bescherming.

Product:
De PEQ werd netjes geleverd in een plastic doos + een extra stikker vel voor eventueel loskomende stickers. Exclusef 2 batterijen die nodig zijn. De PEQ zit nu netjes gemonteerd op mijn TM CQBR M4.

Was zo onder de indruk van mijn eerste ervaring van AirsoftPeak dat ik op korte termijn een tweede, derde en vierde bestelling achter elkaar heb geplaatst.

Tweede bestelling: Tactical Metal Wire Half Face Mask Mesh

Afbeelding

Custom support:
Zo besluitloos dat ik was/ben besloot ik tot 2x toe mijn bestelling te veranderen. Contact opgenomen met support. Trina van support reageerde snel en was instaat de bestelling tot 2x toe zonder problemen aan te passen.

Derde en vierde bestelling: Helmet gear (Lets build a helmet!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Custom support:
Bij de 3de bestelling was ik vergeten tracking & insurance aan te vinken. Wederom contact opgenomen met Trina. Door mijn recente aankopen achter elkaar heeft Trina deze kosten ($3) op haar genomen! Perfect! Kan niet wachten tot het allemaal binnen is!

Twee kleine negatieve dingentjes:
Soms zijn er MySQL errors te zien op de website, wat een beetje knullig overkomt, een refresh zorgt vaak dat deze weg gaan.
Tussen Payment Completed -> Shipped, duurt soms enkele dagen, zou dit graag sneller willen zien (ideal world :D).
m00n

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: TM M4 CQB-R MK18, TM M9 US

Keer terug naar Dealers & Suppliers