Progear.lt

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Progear.lt

Berichtdoor eddie010 » do 06 jul 2017, 12:36

Ik was op zoek naar een Universal Pistol Holster OD Green (rechtshandig). Dit zijn populaire holsters die nagenoeg overal uitverkocht zijn. Zo waren er wel wat restocks bij airsoftshop en qtac, maar hadden die alleen multicam. Op de site van Warrior Assault Systems kun je de dealers bekijken die producten van hun verkopen. Ik ben ze werkelijk allemaal langsgegaan in elk continent en vond 1(!!!) webshop die de gewenste holster nog op voorraad had. Het was Progear (http://www.progear.lt), een winkel in Litouwen. Ze hebben een Engelse site en heb een weekje moeten wachten op mijn bestelling. Wat erg snel is want ze verzenden met TNT en dat bedrijf had nogal last van wat ransomware aanvallen. De doos zat verder nog vol met allerlei reclamestickers van de winkel uiteraard, maar ben super tevreden over de winkel. 1 Keer een status update opgevraagd via de mail en daar werd ook netjes binnen een dag op geantwoord.
"Me" is géén bezittelijk voornaamwoord!
eddie010

Camouflage: Multicam Tropic
Replica Collectie: TM VSR-10 G-SPEC (PDI upgraded), TM MK23 Socom

Re: Progear.lt

Berichtdoor Axium » do 06 jul 2017, 15:59

Ik gebruik deze. gewoon in nederland te koop. Tasmanian tiger is kwalitatief zeker vergelijkbaar met WAS.

Maar bij progear hebben ze ook een mooi assortiment. Noorloos en Qtac verkopen ook veel goede uitrusting.
Na het negeren van Google, FAQ's en de Zoekfunctie, vraag ik het maar hier...
Axium

Camouflage: Zie je niks van.
Replica Collectie: ;Cyma CM-040D(AK-105);E&L AK-105;Umarex Walther PPK\s;Umarex H&K USP Compact;TM Makarov.

Berichtdoor Rosencrantz » do 06 jul 2017, 16:22

Ze hebben 'm ook regelmatig bij NLTactical

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Replica Collectie: Specna Arms SA-A05

Berichtdoor Rosencrantz » do 06 jul 2017, 16:22

The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Replica Collectie: Specna Arms SA-A05

Keer terug naar Dealers & Suppliers