der-hollander.de

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

der-hollander.de

Berichtdoor Dutch Pancake » vr 28 jun 2013, 18:54

beste mensen

toen ik nog replicas deed verzamelen kocht ik men dingen regelmatig bij www.der-hollander.de

ik heb zelf toen een aantal metalen replicas gekocht en daar was nooit niks mis mee
ook voor je gear kun je daar terecht

miss dat er mensen zijn die is op de website willen kijken zodat we een beeld kunnen krijgen wat de doorgewinterde airsofters onder julie van deze site vindt

greetz dutch pancake
Dutch Pancake

Re: der-hollander.de

Berichtdoor Jan » vr 11 okt 2013, 15:29

Even een kleine peiling, wat vinden we van Der-Hollander als het gaat om via web bestellen?

Krijg eind oktober een lading midcaps en heb een paar extra mag pouches nodig. Der-Hollander heeft de variant die ik heb in tripple, dubble en single dus kan ik mijn huidige set prima aanvullen :)
Jan

Berichtdoor CerberaSagaris » vr 11 okt 2013, 17:07

Ik heb een hoop slechte verhalen vernomen over deze toko. Al was dat nog ten tijde dat airsoft illegaal was in NL, maar, Ik ga er niet heen voor mn spulletjes.
Afbeelding
Actual battlefootage: Killzone -BIA, The officers mess -BIA
CerberaSagaris

Camouflage: UCP ACU/ OD, NL DPM/ OD
Replica Collectie: Bolt B4A1 BRSS +mods, We M92 Beretta, Cyma MP5

Berichtdoor obmf » vr 11 okt 2013, 18:03

CerberaSagaris schreef:Ik heb een hoop slechte verhalen vernomen over deze toko. Al was dat nog ten tijde dat airsoft illegaal was in NL, maar, Ik ga er niet heen voor mn spulletjes.

Same here.....veel slechte verhalen gehoord van mensen die netjes het geld overmaakten (moet op rekening overmaken, geen paypal, ideaal oid) en dan vervolgens niks ontvangen en dan te horen krijgen dat er geen geld overgemaakt is, terwijl er wel betaald was.......(heb ik meerdere malen gehoord)
Afbeelding
Even GOD can't protect you against ME!
obmf

Camouflage: Zie je toch niet....
Replica Collectie: To much....

Berichtdoor MCLERC » vr 11 okt 2013, 18:15

klote shop is duur en wilt geen magazijnen bestellen voor Replicas als je ze ergens anders heb gekocht raar zaakje . Gelukkig nooit wat gekocht gaat ook niet gebeuren
MCLERC

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: ICS (CXP UK1R-PRO) (CXP Concept08-SPORT) (G33-Two-Tone) TM (AUG-HC) (Foliage Warior 4,3) en nog 25St

Berichtdoor Jan » za 12 okt 2013, 06:04

Thanks jongens! Jammer om te horen want dan moet ik weer verder zoeken haha! :o Ooooh well!
Jan

Berichtdoor Ontbijtkoe » di 05 nov 2013, 11:34

ik weet dat dit een oude thread is maar ik wil er nog even iets aan toevoegen zodat iedereen echt weet van deze winkel weg te blijven. der-hollander heeft mij een defecte eotech holographic replica verkocht en wilde niet mijn geld teruggeven of een andere opsturen omdat ze vonden dat ik het had gedaan na aankomst van het pakket. Daarnaast heb ik met ze contact gehad over een veiligheidsbril die over mij bril op sterkte zou gaan,toen adviseerden ze mij een bril en nadat die aankwam bleek dat hij zeker niet paste over mijn bril, kwam niet eens in de buurt.
ik raad iedereen af om bij der-hollander iets te kopen
Ontbijtkoe

Replica Collectie: Bolt BR47

Berichtdoor jessevdh » ma 16 jun 2014, 10:28

Is dit een soort van shop 'review' topic? zoja, dan heb ik wat opmerkingen :)

vorige maand eerste bestelling bij der -hollander gedaan en alles netjes binnen 5 dagen binnen.
gister (15-06-14 een nieuwe bestelling geplaatst en betaald. Status staat een dag later al op 'betaling ontvangen, klaarmaken voor verzending'

Misschien hebben ze in de tussentijd hun proces/medewerkers 'veranderd' ?

Ik heb tot nu toe geen problemen met ze. Het enige vervelende is dat ze haast geen merken noemen op hun website en daarvoor moet je dan telkens mailen, gelukkig mailt de helpdesk terug binnen een uurtje zelfs in het weekend.
jessevdh

Replica Collectie: Ares Amoeba AM-009

Berichtdoor jessevdh » wo 18 jun 2014, 11:35

UPDATE.

Status staat nu na 2 dagen op verzonden en wacht nu alleen nog op een bericht van UPS met tracking code :)

Heb btw een M9 GBB gekocht met gasfles en BB's. Was een pakket aanbieding dus ben benieuwd. Geen idee welk merk het is.
jessevdh

Replica Collectie: Ares Amoeba AM-009

Berichtdoor Kelwin » wo 18 jun 2014, 12:05

jessevdh schreef:UPDATE.

Status staat nu na 2 dagen op verzonden en wacht nu alleen nog op een bericht van UPS met tracking code :)

Heb btw een M9 GBB gekocht met gasfles en BB's. Was een pakket aanbieding dus ben benieuwd. Geen idee welk merk het is.

Dus je koopt iets waarvan je het merk niet eens weet..?
Kelwin

Replica Collectie: Specna Arms SA-A06, CM.030 Tan

Volgende

Keer terug naar Dealers & Suppliers