Combatshop

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Re: Combatshop

Berichtdoor Infamouse » di 08 apr 2014, 09:39

El_Noodle schreef:Dit zijn mijn logs.

Oh kom op... 3 keer lopen bellen en 2 voicemails. Na weken hebben mogen wachten krijg ik de verkeerde holster. Mijn bestelling is: GK21 en geen 19

````````````````````````````````````````````````

Dus vorige week hoorde ik dat jullie de gk21 zouden bestellen en nu zeg je dat als ik de gk19 terug kan sturen zodat je me geld kan terug geven.... WTF! Ik ben nu 2 winkels en 3 maanden verder en zit nu met een verkeerde holster wat jullie fout is! Je zou de gk21 bestellen dan doe je dat ook maar. Oh en ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat je de gk21 zo kan bestellen en met spoed order heb je hem in NO FUCKING TIME! Ik wacht nog steeds op een reactie. Graag niet zoals al die andere keren, waar ik één keer per week een reply kreeg nadat ik weer van me liet horen!

````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

IK WACHT EN WACHT EN WACHT! REAGEER DAN OOK!!! JE HEBT EEN VOICEMAIL DUS DOE DAAR DAN OOK WAT MEE. STEL KUTTEN. JE ZOU MIJN HOLSTER BESTELLEN EN NU WIL JE ME MIJN GELD TERUG GEVEN NADAT JE MIJ DE VERKEERDE HOLSTER GEGEVEN HEBT. TERWIJL JE DE JUISTE ZOU BESTELLEN. FLIKKER OP EN DOE JE FUCKING WERK. NEEM JE TELEFOON OP OF REPLY OP MIJN MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Dus weer weken verder en nu heb ik mike aan de telefoon gekregen. natuurlijk niet met mijn eigen nummer bellen en dan neemt hij wel op. Wat blijkt? Ik ben nu de bad guy! Hij wil het gesprek niet met mij aangaan en liegt dat hij het juiste holster niet zou betellen al is het gesprek nog opgenomen ook. Na vermelding dat het laatste gesprek ook zou worden opgenomen zei meneertje. Ja hoor doe maar maar al snel werd het te heet onder zijn voetjes en was hij weer weg. Wat ik nog wel te horen kreeg was dat ik door mijn eigen gedrag mijn holster niet meer zou krijgen. OH DUS HET WAS WEL AFGESPROKEN... Sukkel! Ja ik bel je om de paar uur en ook eens rond 2300 in de avond. Dan moet je ook niet zeggen dat je mij je nummer geeft om het probleem te verhelpen. En nu heb je een boze klant. Jammer genoeg moet ik je wel vermelden dat ik veel web winkels ken en daar ook nog eens veel gesprekken mee voer. Ik roep dan ook bij deze, alle mensen op die door jou zijn belogen, en schrijf een review net als ik op meerdere sites!

Mischien moet je toch echt maar eens je telefoon opnemen en reageren op E-mails van je klanten.

ik heb verder geen ervaring met deze winkel maar als je inderdaad de taal hebt gebruikt in emails en voicemails zoals je hier neerzet zou ik als ik in die winkel werk je ook niet meer te woord willen staan. in gevallen waar dingen fout zijn gegaan kan je beter rustig en netjes blijven dan gaan schreeuwen en schelden want daar kom je echt minder ver mee.
Infamouse

Camouflage: NL DPM en Multicam
Replica Collectie: A&K Masada Dark earth, ASG Scorpion Evo 3a1, Stark Arms G17, JG Bar10, Walther PPQ M2

Berichtdoor NevsNL » di 08 apr 2014, 10:04

Tja, tevens zijn eerste post. Mooie binnenkomer.
NevsNL

Camouflage: MC, WDL, PMC
Replica Collectie: TM HK416D/VFC HK416CQB/VFC MK18 Mod 1/TM P226/TM G17

Berichtdoor McKai » di 08 apr 2014, 10:21

Meneer noodle, je had een verkeerd holster kunnen houden en tevens uw aankoopbedrag kunnen terug ontvangen. En toch was u niet tevreden?

Aannemen en naar een andere shop gaan, lijkt me niet zo moeilijk.
1oo7hndrd schreef:Ben het niet altijd met je eens McKai, maar in dit geval... +100%.
McKai

Berichtdoor Eagle » wo 09 apr 2014, 06:49

Heb ook al wat besteld daar en heb er geen klachten over.
Goeie service bij de Combatshop.
Eagle

Replica Collectie: VFC Umarex Heckler & Koch 416 HPA Valken V12,APS 110 Polar HPA, WE Katana M4, Glock 17

Berichtdoor El_Noodle » vr 26 sep 2014, 13:59

McKai schreef:Meneer noodle, je had een verkeerd holster kunnen houden en tevens uw aankoopbedrag kunnen terug ontvangen. En toch was u niet tevreden?

Aannemen en naar een andere shop gaan, lijkt me niet zo moeilijk.

Ik heb het holster ook nog... Die mocht ik houden en het geld kwam terug... Dit gaat om een belofte die gemaakt is met mij (Een klant) en de tijd die verstreken is, is gewoon niet normaal. Als hun goed met hun klanten problemen konden oplossen dan was er ook geen reden om boos te worden... Maar na 3x verneukt te zijn door deze lui dan spreekt het voor zich dat het bommetje boem zegt. Ipv op de knietjes met het mondje open en maar wachten tot je een druppel mag vangen!
El_Noodle

Berichtdoor El_Noodle » vr 26 sep 2014, 14:04

Infamouse schreef:
El_Noodle schreef:Dit zijn mijn logs.

Oh kom op... 3 keer lopen bellen en 2 voicemails. Na weken hebben mogen wachten krijg ik de verkeerde holster. Mijn bestelling is: GK21 en geen 19

````````````````````````````````````````````````

Dus vorige week hoorde ik dat jullie de gk21 zouden bestellen en nu zeg je dat als ik de gk19 terug kan sturen zodat je me geld kan terug geven.... WTF! Ik ben nu 2 winkels en 3 maanden verder en zit nu met een verkeerde holster wat jullie fout is! Je zou de gk21 bestellen dan doe je dat ook maar. Oh en ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat je de gk21 zo kan bestellen en met spoed order heb je hem in NO FUCKING TIME! Ik wacht nog steeds op een reactie. Graag niet zoals al die andere keren, waar ik één keer per week een reply kreeg nadat ik weer van me liet horen!

````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

IK WACHT EN WACHT EN WACHT! REAGEER DAN OOK!!! JE HEBT EEN VOICEMAIL DUS DOE DAAR DAN OOK WAT MEE. STEL KUTTEN. JE ZOU MIJN HOLSTER BESTELLEN EN NU WIL JE ME MIJN GELD TERUG GEVEN NADAT JE MIJ DE VERKEERDE HOLSTER GEGEVEN HEBT. TERWIJL JE DE JUISTE ZOU BESTELLEN. FLIKKER OP EN DOE JE FUCKING WERK. NEEM JE TELEFOON OP OF REPLY OP MIJN MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Dus weer weken verder en nu heb ik mike aan de telefoon gekregen. natuurlijk niet met mijn eigen nummer bellen en dan neemt hij wel op. Wat blijkt? Ik ben nu de bad guy! Hij wil het gesprek niet met mij aangaan en liegt dat hij het juiste holster niet zou betellen al is het gesprek nog opgenomen ook. Na vermelding dat het laatste gesprek ook zou worden opgenomen zei meneertje. Ja hoor doe maar maar al snel werd het te heet onder zijn voetjes en was hij weer weg. Wat ik nog wel te horen kreeg was dat ik door mijn eigen gedrag mijn holster niet meer zou krijgen. OH DUS HET WAS WEL AFGESPROKEN... Sukkel! Ja ik bel je om de paar uur en ook eens rond 2300 in de avond. Dan moet je ook niet zeggen dat je mij je nummer geeft om het probleem te verhelpen. En nu heb je een boze klant. Jammer genoeg moet ik je wel vermelden dat ik veel web winkels ken en daar ook nog eens veel gesprekken mee voer. Ik roep dan ook bij deze, alle mensen op die door jou zijn belogen, en schrijf een review net als ik op meerdere sites!

Mischien moet je toch echt maar eens je telefoon opnemen en reageren op E-mails van je klanten.

ik heb verder geen ervaring met deze winkel maar als je inderdaad de taal hebt gebruikt in emails en voicemails zoals je hier neerzet zou ik als ik in die winkel werk je ook niet meer te woord willen staan. in gevallen waar dingen fout zijn gegaan kan je beter rustig en netjes blijven dan gaan schreeuwen en schelden want daar kom je echt minder ver mee.

Dit is een log waar weken aan voorbij zijn gegaan. Rustig blijven? No shit.... Maar ja, als je iets koopt en er vervolgens niks meer van zal horen, na te bellen en te mailen.... Dan eindelijk een prive nummer krijgen van de eigenaar om het dan goed optelossen... En dan er achter komen dat het geen ene fuck helpt.... Ja dan worden mensen boos en willen ze hun spullen hebben waar ze voor betaald hebben. En dan krijg je te horen dat ze het niet meer willen bestellen (2 weken verder, dus nooit aktie van gemaakt, terwijl er wel weer een belofte van is gemaakt maar waar ze dan niks meer van weten) Omdat ik dan de persoon loop te bellen op zijn prive nummer......
El_Noodle

Berichtdoor Archangel-17A » vr 26 sep 2014, 14:21

Altijd erg tevreden met Combatshop, evenals het gros van mijn teamgenoten.

Als je gaat schreeuwen en doen als een klein kind zou ik je ook niet serieus nemen, dus ga vooral zo door, kijken hoe graag winkels nog zaken doen met je op den duur.
Afbeelding
Rock out with my Glock out.
Archangel-17A
S5 Member

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: E&L AK74SU, LCT AK74MN & TM Glock 17

Berichtdoor Kelwin » vr 26 sep 2014, 17:15

Ik neem aan(?) dat de persoon alleen caps-lock gebruikt in z'n log?
Kelwin

Replica Collectie: Specna Arms SA-A06, CM.030 Tan

Berichtdoor Toothpick » za 27 sep 2014, 14:03

Kelwin schreef:Ik neem aan(?) dat de persoon alleen caps-lock gebruikt in z'n log?
nee hij hield de shift ingedrukt :lol:
Website:http://www.toothsquad.nl/
FB: facebook.com/toothsquad.airsoftteam

Datum me lumen oculorum meorum ne cadas in somno mortis.
Ne dicat inimicus meus: "ego habe potestatem circa eum"
(latijns ps 13)
Toothpick

Camouflage: MTP (GB)
Replica Collectie: L85A1+granaatwerper, L86LSW, L85 AFV, M92.

Berichtdoor Klhumnpgooier » za 27 sep 2014, 16:52

In het kort.....
Niet in de winkel geweest alles online gekocht.
Bestelling gedaan voor kleding...duurde even voor ik bericht terug kreeg.. maar goed bericht en contact achteraf.
Meer dan redelijk gecompenseerd voor het wachten.
Bestelling twee: Groote dosis BB besteld.. Achteraf niet leverbaar.
Meer dan goed gecompenseerd en goed contact achteraf.

Ik zal niet zeggen dat ik 100% tevreden ben, MAAR ze doen er alles aan om de klant tevreden te houden.
Mij zal je door dat soort acties niet horen klagen.
Klhumnpgooier

VorigeVolgende

Keer terug naar Dealers & Suppliers