Combatshop

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Re: Combatshop

Berichtdoor Kelwin » ma 29 sep 2014, 08:42

Toothpick schreef:
Kelwin schreef:Ik neem aan(?) dat de persoon alleen caps-lock gebruikt in z'n log?
nee hij hield de shift ingedrukt :lol:

Lol'd
Kelwin

Replica Collectie: Specna Arms SA-A06, CM.030 Tan

Berichtdoor Reliku » ma 13 okt 2014, 19:48

Vandaag ook even een bestelling geplaatst. 2kg BB's (kwam erachter dat de dingen die ik hier heb niet op skirms toegelaten worden i.v.m. niet 100% bio o.i.d.) en een fles green gas. Moest even een account maken maar dat was geen idee. Heb een email ter bevestiging van mijn bestelling gekregen, maar vreemd genoeg is de "mijn account" pagina er heilig van overtuigd dat ik nog géén bestelling heb geplaatst. Beetje raar dus.

Nouja, zal wel aan het systeem liggen o.i.d, en ik heb alle tijd dus ik wacht rustig af :)
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Reliku » di 14 okt 2014, 15:29

Lag aan 't systeem dus! Inmiddels verzonden, nice!
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Meppie » za 08 nov 2014, 14:36

Op verzoek berichten verwijderd
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor TimvdW » wo 19 nov 2014, 14:05

Goede service altijd gehad! Afgelopen zondag bestelling geplaatst, net binnengekomen :D Nog gevraagd of ik een naamlint van de shop kon krijgen en deze hebben ze er ook gewoon bij gedaan!

Geen problemen, snel verzonden!
F.N.G
TimvdW

Camouflage: Marpat, Multicam
Replica Collectie: PJ4 RIS, SW M24

Berichtdoor Desperado » wo 11 nov 2015, 22:46

Inmiddels voor de 2e keer iets gekocht. Bestelling afgehaald omdat het op mijn route werk-huis ligt. Helaas zat het verkeer niet mee en kwam ik 5 min na sluitingstijd aan. Geen probleem, er werd ruim de tijd voor mij genomen en nog een aantal goede tips gehad. Erg klantvriendelijk en absoluut aan te raden.
Desperado

Camouflage: US Woodland
Replica Collectie: VFC HK416D GBBR, SA G17 GBB, TM SCAR-H EBB, Well Vz.61 Skorpion AEP

Berichtdoor MCLERC » wo 11 nov 2015, 22:53

Desperado schreef:Inmiddels voor de 2e keer iets gekocht. Bestelling afgehaald omdat het op mijn route werk-huis ligt. Helaas zat het verkeer niet mee en kwam ik 5 min na sluitingstijd aan. Geen probleem, er werd ruim de tijd voor mij genomen en nog een aantal goede tips gehad. Erg klantvriendelijk en absoluut aan te raden.

Ja TOP shop Mijn Swiss eye was kapot maar had geen BON meer maar kon hem zonder problemen ruilen voor een nieuwe :D , en kom de ook regelmatig aardige gasten die van een babbeltje houden :D
MCLERC

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: ICS (CXP UK1R-PRO) (CXP Concept08-SPORT) (G33-Two-Tone) TM (AUG-HC) (Foliage Warior 4,3) en nog 25St

Berichtdoor NyteMyre » za 26 dec 2015, 19:00

Aangezien ik niet zo handig ben en ik een keer een V3 gearbox heb open gemaakt om een veer te vervangen, kreeg ik deze echt NIET meer dicht, en heb een week lang met een open AK + gearbox op mn eettafel gezeten.

Na lang klooien toch maar eens gevraagd of ik het niet ergens kon laten doen. Krijg het advies om het bij Combatshop te laten doen. Zat redelijk in de buurt. Eerst maar even gebeld of ze uberhaubt dit soort dingen doen en wat het zou kosten.

Ik kreeg te horen dat het kon en dat het ongeveer een half uurtje zou duren en het twee tientjes zou kosten. Maar omdat het druk was konden ze het niet meteen doen, dus ik zou later gebeld worden wanneer ie klaar was.
Later ben ik langs de winkel gereden om de gearbox langs te brengen. Nog even rondgelopen in de winkel naar het aanbod kijken en het zag er allemaal netjes uit.

Na een week had ik nog niets gehoord. Dus maar weer eens bellen. Ze weten het nog niet aangezien Marco (?) er mee bezig was en die zou morgen pas weer er zijn. De volgende dag weer gebeld, en ik zou hem dezelfde dag kunnen ophalen.

Eenmaal weer bij de winkel aangekomen kreeg ik een weer netjes inelkaar gezette gearbox terug. Kosten... 60 euro! Wat? Dat is meer dan wat er vooraf was gezegd. "Ja, maar er zit ook een nieuwe veer in". Ik kijk naar mijn gearbox en zie de fel blauwe madbull M100 erin zitten die ik zelf had meegegeven. Oke, foutje, dan gaat die van de bon af. Dus het wordt 50 euro. Nog steeds niet wat ik van te voren over de telefoon heb gehoord, maar ik ben al blij dat ik mijn gearbox weer (in elkaar) terug heb en dat ik heb de zondag erop bij een skirm kan gebruiken.

Dus beetje gemengde gevoelens. Het is een mooie winkel met een goed aanbod en service, maar ik voel me wel een beetje bedonderd toen ik er weg ging.

Toch maar eens leren hoe ik zelf een V3 gearbox in elkaar moet zetten.
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / Woodland
Replica Collectie: ICS L85

Berichtdoor TCDD » ma 28 dec 2015, 07:59

En jij hebt braaf die 50 euro betaald??

Het kutte met de V3 gearbox is de trigger. Bij een V2 gear box hoef je "alleen" maar de 4 gear uit te lijnen, maar met de v3 komt de trekker erbij. Die staat onder spanning en gaat scheef staan.
TCDD

Camouflage: Black, A-TACS FG
Replica Collectie: Tippmann M4, Cyma MP5, Dan Wesson 8" & Glock 17

Berichtdoor buttons » do 31 dec 2015, 16:43

1 keer besteld. Bestelling werd maar niet geleverd. Bleek wat mis gegaan te zijn in het order systeem.

Communicatie verliep soepel en netjes.
Ben daarnaast erg ruim gecompenseerd voor het ongemak!
Zou er zo weer iets bestellen.
buttons

VorigeVolgende

Keer terug naar Dealers & Suppliers