Com-Bat Airsoft shop

Plaats hier je ervaringen met Dealers van Airsoft Goederen.

Moderator: Panda

Re: Com-Bat Airsoft shop

Berichtdoor Jordahl » do 18 feb 2016, 10:44

Ja hun krijgen hem goedkoper plus dat ze de replica ook nog eens aanpassen zodat die functioneerd zoals die hier in nederland mag/kan functioneren.
Als ze het hebben aangepast en ik en hun zijn er tevreden over dan krijg ik hem pas. Plus de garantie die je krijgt en dat je makkelijker naar die winkel toerijd i.p.v. gaan mailen met gunfire en moeten wachten, en moeilijk doen...

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk
Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

Battle is the most magnificent competition in which a human being can indulge. It brings out all that is best; it removes all that is base. All men are afraid in battle. The coward is the one who lets his fear overcome his sense of duty. Duty is the essence of manhood.
Jordahl
S5 Member

Camouflage: Olive Drab, A-Tacs, Woodland
Replica Collectie: Steyr Aug A2, LCT AKMS

Berichtdoor Rebelattack » do 18 feb 2016, 22:43

Jordahl schreef:Ja hun krijgen hem goedkoper plus dat ze de replica ook nog eens aanpassen zodat die functioneerd zoals die hier in nederland mag/kan functioneren.
Als ze het hebben aangepast en ik en hun zijn er tevreden over dan krijg ik hem pas. Plus de garantie die je krijgt en dat je makkelijker naar die winkel toerijd i.p.v. gaan mailen met gunfire en moeten wachten, en moeilijk doen...

Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk

Garantie fijn en goedkoper is ook wel leuk maar het vervangen van de veer dat is kunnen ze ook in Polen natuurlijk maar mooi om te weten. Ik blijf een hollander he dus op de centen letten XD.
Rebelattack

Berichtdoor CrazyGunner » vr 06 mei 2016, 08:17

Van de week hier geweest, ben er goed geholpen, sowieso de nodige dingen gekocht, maar ook veel informatie gekregen, wat dingen uitgeprobeerd en alles.

Voor mij was dit een hele goede ervaring, iets wat absoluut niet te vergelijken is met een webshop emailen. Het proberen van vesten, de grote van de zakken uitproberen, brillen testen en veel extra informatie.
Verder hebben we ook nog even kunnen schieten, wat toch altijd even leuk is om te doen.

Wat betreft de prijzen wanneer zij iets 'speciaal' voor jou bestellen, zit het gewoon goed. De prijs die ik kreeg voor de TM Aug was gewoon hetzelfde als die ik elders ook had gevonden, met natuurlijk wel het voordeel dat je hem dan bij hen kan ophalen en helemaal mooi kan laten afstellen. Ook dit kan natuurlijk allemaal bij een webshop, maar hier heb je wel die personal touch zonder een meerprijs, en dat is gewoon klasse.

En voor mij is die personal touch toch gewoon de grootste plus van deze zaak, want naast een mooie winkel en een schietbaan, is dit gewoon een hele gezellige zaak met zeer behulpzaam personeel, mensen die duidelijk met plezier aan het werk zijn, en met geduld zowel nieuwe als ervaren airsofters helpen.

Kan deze zaak dan ook absoluut aanraden.
CrazyGunner

Camouflage: A-TACS FG

Berichtdoor Pim » za 07 mei 2016, 09:35

Ik ben hier de laatste keer ook geweest. Nieuwe DMR gekocht. Deze hadden ze niet op vooraad maar ze hebben gezocht waar ik bij zat en toen konde ze hem toch krijgen! Ik ben zeer tevreden over deze winkel en zal hier daarom ook veel vaker mijn spullen kopen. Leuke winkel, leuke schietbaan, leuk personeel en lekkere koffie. Helemaal toppie!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Pim

Camouflage: A-tacs FG
Replica Collectie: JG1138

Berichtdoor HeadShot » zo 16 okt 2016, 08:39

Na kort mailcontact op vrijdagavond op zaterdagmorgen een bezoekje gebracht aan deze winkel. Was gezellig druk, werd na kort wachten netjes te woord gestaan en mocht na het tonen van mijn NABV-pas de op het oog hebbende replica vasthouden en bekijken. Op de valreep nog een speedloadertje aangeschaft, maakt het vullen van een magazijn toch wel een stuk eenvoudiger.

De replica beviel me wel, dus bij thuiskomst direct on-line besteld (in de winkel mogen ze namelijk door ontbreken van de vergunning niet verkocht worden).

Bij veel, zo niet alle webshops krijg je wanneer je een order plaats daar een bevestiging van en vervolgens updates. Tot op heden geen bevestiging per mail ontvangen, heb ze daar een mail over gestuurd maar nog geen reaktie gehad.

Verwachte levertijd 2 werkdagen, dus dinsdag zou de replica dan moeten arriveren.
HeadShot

Replica Collectie: TM XDM 40, WE G17, G19, G18C, G26, G33, G34, G35

Berichtdoor HeadShot » za 19 nov 2016, 21:31

De levertijd van 2 werkdagen die op de website staat hebben ze bij beide orders die ik geplaatst ruim overschreden.

Status van de order wordt ook niet altijd even secuur bijgewerkt.

Heb ze ruim een week geleden een mail gestuurd omtrent de invoice van mijn eerste order, nog geen reaktie op gehad. Mail nog maar eens versturen of anders maar bezoekje brengen aan de winkel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
HeadShot

Berichtdoor Meridian » zo 20 nov 2016, 11:02

Ze reageren ook vrij snel via Facebook, wellicht dat eens proberen?
Meridian

Camouflage: MARPAT + TAN gear
Replica Collectie: TM M4-SOPMOD CQB-R, HK M27, TM HiCapa 4.3, CA MP5K PDW

Berichtdoor HeadShot » zo 18 dec 2016, 21:59

... na een reminder via e-mail gestuurd te hebben netjes antwoord gehad. Waren blijkbaar wat problemen met de e-mail. Kon teveel betaald aan verzendkosten terug gestort krijgen, danwel leuke korting op volgende bestelling.

Prima service...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
HeadShot

Berichtdoor Rinkeeee96 » wo 11 jan 2017, 14:19

Wil mijn ervaringen van Com-Bat nog even hier toevoegen, ookal is het topic al wat ouder.

Super aardige gasten daar, al paar keer ontmoet op een skirm en 2x in de winkel geweest. Klein winkeltje maar ligt genoeg. Hebben ook een testbaan, zelf alleen niet gezien.
Helaas wat minder goeie ervaring met het retourneren van kapotte producten. Moest zelf achter mijn geld aanlopen. Een week na het retourneren en geen geld terug maar is een berichtje gestuurd. Bleek dat ze het vergeten waren. Vervolgens verzekerd dat het morgen overgemaakt werd. Na nog een week aanhoren van wordt morgen gedaan eindelijk mijn geld terug. Wat blijkt nu, hebben ze ook nog de verzendkosten die ik moest betalen om de producten terug te sturen niet overgemaakt... Nog maar even achterna dan. Op dit gebied kunnen ze dus nog zeker verbeteren.

Edit: Na nog wat contact bleek dat er wat communicatie fouten zijn geweest. Aangezien ik de mensen van Com-Bat kende via skirms hoefde ik geen RMA formulier te gebruiken. Wat dus resulteerde in een langere tijd omdat nergens wat geregistreerd stond. Al met al toch opgelost.
Rinkeeee96

Re: Com-Bat Airsoft

Berichtdoor Com-Bat 1 » do 12 jan 2017, 10:02

@Rinke,

Ja hier kunnen wij nog wel wat in verbeteren. Onze "vrienden service" zoals wij het in het begin hebben bedoelt is eigenlijk niet meer haalbaar doordat we heel veel vrienden krijgen.
We moeten dan ook gewoon onze procedures handhaven, dan hadden we bij jou veel tijd kunnen besparen.
In ieder geval was dit een leerproces en heeft dit onze dienstverlening weer wat beter gemaakt.
Jammer genoeg was jij de dupe hiervan, maar hebben we dat met je goed gemaakt ;-)
Com-Bat 1

Camouflage: US marines digital camo
Replica Collectie: SIG 552, M14, MP5, M4

VorigeVolgende

Keer terug naar Dealers & Suppliers