Is er iets mis bij GunFire?

http://www.Gunfire.pl - De grootste en meest populaire online leverancier van al jouw Replica's en Gear.

Moderator: Gunfire.pl

Re: Is er iets mis bij GunFire?

Berichtdoor QuickFix » vr 13 apr 2018, 13:01

De replica is binnen! :D

Uiteindelijk gelukkig toch goed gekomen.
Les voor volgende keer: altijd, voor de zekerheid, een scan van je pas meesturen. :idea:
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor TCDD » wo 02 mei 2018, 10:53

QuickFix schreef:De replica is binnen! :D

Uiteindelijk gelukkig toch goed gekomen.
Les voor volgende keer: altijd, voor de zekerheid, een scan van je pas meesturen. :idea:

Dat wordt op de site en bij afrekenen gewoon genoemd hoor.
TCDD

Camouflage: Black, A-TACS FG
Replica Collectie: Tippmann M4, Cyma MP5, Dan Wesson 8" & Glock 17

Berichtdoor QuickFix » wo 02 mei 2018, 13:07

TCDD schreef:Dat wordt op de site en bij afrekenen gewoon genoemd hoor.

:roll:

Als je nou de moeite had genomen om het hele topic te lezen, dan was je erachter gekomen dat de (of in ieder geval mijn) eindconclusie was dat het vreemd is dat je er zelf achteraan moet om achter het euvel te komen.
Iemand daar behandeld mijn bestelling, komt tot de conclusie dat er een recente scan mist en legt vervolgens de bestelling in een bakje zonder de klant te informeren dat hij/zij wat mist.

Ik koop al jaren bij Gunfire (in het begin deden ze ook nooit moeilijk over een verouderde scan) en stond er niet bij stil dat het nieuwe jaar al lang was ingegaan en ik dit jaar nog niks gekocht had.

Inderdaad: de fout ligt bij mij, maar ik ga ook niet alle voorwaarden bij de Wehkamp lezen als ik daar iets bestel.
Een beetje service naar een klant die geld bij je uitgeeft lijkt me geen verkeerde gedachte; als je vergeet te betalen weten ze je wel een e-mail te sturen dat de betaling nog niet binnen is.
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor Michuluman » do 10 mei 2018, 01:49

Heb zelf op het moment ook een issue met Gunfire,

4 weken geleden een bestelling geplaatst, toen ik na de geschatte afleverdatum nog niks had ontvangen en een mail stuurde kreeg ik te horen dat ze een magazijn telling hadden en dat mijn order "soon" geshipped zou worden.
Na een week nog maar een mail gestuurd maar geen reply op gekregen.
3 weken en 6 dagen later maar een paypal dispute geopend en gisteren wéér een mail gestuurd met wat er toch aan de hand is . . .
Mijn order staat nu nog steeds op "in progress", maar zoals het er nu naar uitziet mijn geld terug vragen via paypal.
Hopelijk komt het nog goed maar vooralsnog ben ik best wel klaar met Gunfire.
Michuluman

Camouflage: Atacs-FG / Tiger Stripe
Replica Collectie: G&P m16a1 - KA m4a1 - KWC 1911a1

Berichtdoor nilz » vr 11 mei 2018, 10:56

Ik denk dat het probleem met Gunfire is dat ze in korte tijd zo gegroeid zijn dat ze het niet helemaal kunnen bijhouden. Ik hoop voor ze dat het ze lukt om de inhaalslag te maken, want hier gaan een hoop kleine bedrijven aan ten onder.
nilz

Camouflage: M81 Woodland
Replica Collectie: SA A-03 (Mk18 Mod1 build), TM M4A1 SOPMOD, G&P Mk18 Mod 0, TM 1911 MEU

Berichtdoor mata » vr 11 mei 2018, 17:45

Tot dusver nog nooit issues. Wel duren de replica's waar je een downgrade bij doet wel ff. Maar wat wil je met zo'n grote shop en strakke prijzen. Kost toch altijd weer even tijd om zo'n ding open te halen.

facebook.com/mataairsoft
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor zorakhavok » ma 14 mei 2018, 20:05

Had 2 weken geleden iets besteld, nog steeds niets. Had betaald met paypal en gewacht op de overschrijving, hierna nog 3 dagen maar nog steeds geen track & trace of een antwoord op mijn bericht, dacht eerst dat het misschien hemelvaart was maar dat is geen reden om vandaag niets te sturen lijkt me.

Begin me nu wel zorgen te maken, let wel het gaat hier niet om een replica maar op tactical gear.
Nee, ik loop niet op klompen.

Kennen jullie dat moment wanneer je denkt: "Och dit kleine item maakt mijn kit meer compleet, en het is niet heel duur".......

BESTELLING BEVESTIGEN: €149,99
Reactie: "Oh, daar gaat de benzine voor deze maand"
zorakhavok

Camouflage: Zwart
Replica Collectie: VFC VR16 Fighter Mk.II CQB, KJW M9

Berichtdoor vangestel1992 » ma 14 mei 2018, 20:14

Is de betaling helemaal goed gegaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
vangestel1992

Berichtdoor zorakhavok » ma 14 mei 2018, 20:31

vangestel1992 schreef:Is de betaling helemaal goed gegaan?

Ja, hij is afgeschreven van mijn rekening, 2 dagen na de "betaling" op de website. Daar staat dan bij dat het 8-10 dagen kan duren voor gunfire de betaling binnen heeft. Die gestelde termijn is nu met 4 dagen overschreden waarvan 2 niet mogelijk waren door hemelvaart.

Nu heb ik een bericht aan hen gestuurd waarin ik vraag of er iets met mijn order is waarom het zo lang moet duren voor ik een berichtgeving krijg, hier kreeg ik vergeefs geen antwoord op (de chat staat al bijna 5 dagen op offline...)

Dus ik kan niet weten of zij de betaling binnen hebben aangezien ik hier geen bevestiging van krijg.
Nee, ik loop niet op klompen.

Kennen jullie dat moment wanneer je denkt: "Och dit kleine item maakt mijn kit meer compleet, en het is niet heel duur".......

BESTELLING BEVESTIGEN: €149,99
Reactie: "Oh, daar gaat de benzine voor deze maand"
zorakhavok

Camouflage: Zwart
Replica Collectie: VFC VR16 Fighter Mk.II CQB, KJW M9

Berichtdoor vangestel1992 » ma 14 mei 2018, 20:37

Is er geen nationale feestdag of iets geweest in polen?

vangestel1992

VorigeVolgende

Keer terug naar Gunfire