Is er iets mis bij GunFire?

http://www.Gunfire.pl - De grootste en meest populaire online leverancier van al jouw Replica's en Gear.

Moderator: Gunfire.pl

Re: Is er iets mis bij GunFire?

Berichtdoor zorakhavok » ma 14 mei 2018, 20:43

vangestel1992 schreef:Is er geen nationale feestdag of iets geweest in polen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Hemelvaart. Polen is Katholiek hé
Nee, ik loop niet op klompen.
zorakhavok

Camouflage: Zwart
Replica Collectie: VFC VR16 Fighter Mk.II CQB, KJW M9

Berichtdoor QuickFix » di 15 mei 2018, 08:05

't Is jammer dat nu misschien de indruk gewekt wordt dat er met Gunfire vaak iets mis is of gaat, maar dat is absoluut niet het geval. :idea:
In die paar jaar, dat ik (regelmatig) iets bij Gunfire gekocht heb, is het altijd goed gegaan en zelfs bij mijn laatste bestelling bleek achteraf de fout bij mij te liggen.

Oké: hun communicatie kan misschien wat beter (een eenvoudige melding op de website of in een mailtje bijvoorbeeld dat ze dicht zijn op bepaalde dagen zou al een boel ergernis schelen), maar doorgaans koop ik hier al tijden met veel plezier en zonder problemen.

Maar het kan inderdaad frustrerend zijn als je langer dan verwacht moet wachten, nergens een reactie op krijgt en op de website ook niks terug te vinden is over welke potentieel vertragende factor dan ook.
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor zorakhavok » di 15 mei 2018, 11:27

Moet toch mijn excuses aanbieden, het scheen bij paypal te liggen, deze hadden de betaling veel te laat verwerkt. Het gaat dus niet allemaal automatisch, had support gemailed en deze hebben hem handmatig doorgevoerd.

Probleem ligt dus NIET bij Gunfire, ik was evenals QuickFix onder de indruk dat er bij Gunfire (bijna) nooit iets foutgaat uitgaande van bestaande ervaringen van anderen.

Na bevestiging van paypal kreeg ik bijna direct een reply van Gunfire waarin gezegd werd dat mijn order betaald was en vandaag zal worden ingepakt.
zorakhavok

Berichtdoor Belvedair » wo 16 mei 2018, 17:11

Goedemiddag heren,

Vorige week maandag heb ik mijn eerste bestelling geplaatst bij Gunfire. Het bedrag heb ik per bank overschrijving direct voldaan. Tevens kreeg ik per mail een bevestiging van mijn bestelling. Controle bij mijn bank bevestigde dat het bedrag correct is overgeboekt en is afgeschreven.

Echter 1 1/5 week verder heb ik geen track&trace nummer ontvangen en worden mijn mails (4X) niet beantwoord. Al met al geen beste eerst indruk van deze jongens.

Wat kan hier mis gaan?
''Lead me, follow me or get the hell out of my way''
Belvedair

Camouflage: 1968 9th Cavalry, F.B.I. , SOF
Replica Collectie: TM Glock18C, Sig Sauer X-FIVE, ASG Franchi SAS, CYMA AKMS, Socom Gear M9A1, Colt 1911 Railgun, Dan Wesson 4", VFC VR16 SPR, TM M1911, King Arms M1A1 Thompson, CYMA MP5, KWA M93RII Raffica, VFC MP7 GBB, ICS CXP16S, ASG Glock17

Berichtdoor Schnitzelbakker » do 17 mei 2018, 11:10

Ik zit ook nog te wachten op een bestelling van vorige week maandag. Ik heb zojuist antwoord gekregen op een mail die ik maandag had verstuurd (de geschatte leverdatum) nadat ik sinds mijn betaal bevestiging niks meer van ze had gehoord. Blijkbaar hadden ze een 'unexpected shipment system problem' de laatste paar dagen waardoor er orders vertraging op hebben gelopen.
Schnitzelbakker

Replica Collectie: Tja...

Berichtdoor zorakhavok » do 17 mei 2018, 12:36

Dit is Gunfire's verklaring, niks aan het handje dus!

https://gyazo.com/5aa7334d158f4961081814bf815ed818
zorakhavok

Berichtdoor Michuluman » do 17 mei 2018, 13:04

zorakhavok schreef:Dit is Gunfire's verklaring, niks aan het handje dus!

Niks aan het handje ? Ik wacht nu al 4+ weken op mijn bestelling.
Toen ik hun mailde was de eerste reactie een "magazijn telling", nu 3 mails later heb ik nergens meer antwoord op gekregen.

Mijn vorige bestellingen bij Gunfire gingen ook allemaal goed, maar dit was toch wel een bestelling die ik graag asap wilde hebben, niet eentje waar ik 4 weken later nog steeds achter aan moet . . .
Michuluman

Camouflage: Atacs-FG / Tiger Stripe
Replica Collectie: G&P m16a1 - KA m4a1 - KWC 1911a1

Berichtdoor mata » do 17 mei 2018, 18:03

Uberhaupt al eens proberen te bellen?

facebook.com/mataairsoft
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor zorakhavok » do 17 mei 2018, 21:36

Michuluman schreef:
zorakhavok schreef:Dit is Gunfire's verklaring, niks aan het handje dus!

Niks aan het handje ? Ik wacht nu al 4+ weken op mijn bestelling.
Toen ik hun mailde was de eerste reactie een "magazijn telling", nu 3 mails later heb ik nergens meer antwoord op gekregen.

Mijn vorige bestellingen bij Gunfire gingen ook allemaal goed, maar dit was toch wel een bestelling die ik graag asap wilde hebben, niet eentje waar ik 4 weken later nog steeds achter aan moet . . .

Ik denk dat het inderdaad een idee is om te bellen zoals Mata hier suggereert, ik ben zelf vandaag nog over mijn bestelling gebeld, deze zou morgen verstuurd worden. Dus misschien is er wel iets met de order; NABV pas of een item wat niet beschikbaar is?
zorakhavok

Berichtdoor Belvedair » vr 18 mei 2018, 21:34

Na 2 weken heb ik antwoord ontvangen op mijn mails.

Gunfire heeft onlangs een verbouwing ondergaan aan hun magazijn en IT proces.
Naar verwachting was de geschatte duur 7 dagen maar dat liep uit naar goed een maand.
Zeer begrijpelijk als al die handige Poolse klusjesmannen hier in Nederland zitten.

Enfin, mijn bestelling is onderweg en na verwachting arriveerd het dinsdag. Al met al dus 2 weken vertraging.
Houd hier rekening mee mocht je wat willen bestellen bij onze Poolse vrienden.
''Lead me, follow me or get the hell out of my way''
Belvedair

Camouflage: 1968 9th Cavalry, F.B.I. , SOF
Replica Collectie: TM Glock18C, Sig Sauer X-FIVE, ASG Franchi SAS, CYMA AKMS, Socom Gear M9A1, Colt 1911 Railgun, Dan Wesson 4", VFC VR16 SPR, TM M1911, King Arms M1A1 Thompson, CYMA MP5, KWA M93RII Raffica, VFC MP7 GBB, ICS CXP16S, ASG Glock17

VorigeVolgende

Keer terug naar Gunfire