Milsim in NL?

Het wie wat waar en over MilSim

Moderator: Panda

Re: Milsim in NL?

Berichtdoor Rosencrantz » di 29 nov 2016, 16:07

Mijn idee is dat het vaak spannender is als je niet weet of je moet of mag schieten dan dat je schiet op alles dat beweegt. Larp is wel een makkelijke oplossing om dat voor elkaar te krijgen. Dreiging is soms zelfs spannender dan de actie zelf.
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Replica Collectie: Specna Arms SA-A05

Berichtdoor Meppie » di 29 nov 2016, 16:31

Rosencrantz schreef:Mijn idee is dat het vaak spannender is als je niet weet of je moet of mag schieten dan dat je schiet op alles dat beweegt. Larp is wel een makkelijke oplossing om dat voor elkaar te krijgen. Dreiging is soms zelfs spannender dan de actie zelf.

Heb je nu ook - is het een vreedzame dorpeling? een opstandeling? een smokkelaar? wat heeft hij in zijn handen? hoe kijkt hij? kan ik zien of hij gewapend is?
en zo laat je een LARP jouw patrouille/voertuig/basis passeren. Is erg leuk.
meeting in het dorp regelen
demonstratie meemaken

Neen, ik vindt LARP er gaaf op een event.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor QuickFix » di 29 nov 2016, 18:04

Lemonface schreef:
Meppie schreef: Hier komt dus ook een stuk LARP om de hoek kijken

En precies dat spreekt me dus niet aan.

Het is niet zo'n soort LARP hoor: :lol:
Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: KL Woodland
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P99 DAO, M1911A1, P08, M92F/M9, USP Compact

Vorige

Keer terug naar MilSim Algemeen