Hoe begin je hier aan?

Het wie wat waar en over MilSim

Moderator: Panda

Hoe begin je hier aan?

Berichtdoor Jan24 » zo 06 dec 2015, 12:35

Hey beste Milsimers

Ik ben nu al een tijdje hier op het forum (en andere, ook voldoende youtube) aan het rondlezen en kijken ivm milsim.
En ik kan je vertellen, het spreekt me enorm aan.
Ben gemotiveerd en beschik over voldoende maturiteit om het spel serieus te nemen (denk ik ;) ) al moet het wel leuk blijven he, het is en blijft een spel/hobby.
Denk nu ook dat ik al een aardig idee heb van wat het juist inhoud en wat je al nodig hebt.
Nu komt het er dus eigenlijk op neer dat ik (en waarschijnlijk andere beginnende milsimers) het belangrijkste mis: en dat is een team.
Ik ben geen beginnende airsofter maar wel een beginnende milsimer met nog geen ervaring hierin.
Nu is mijn vraag hier op het forum:
Is er hier een team dat toelaat eens een onbekende te laten meelopen op 1 van hun oefendagen?
Op een milsim zeker nog niet, wil de mensen ook niet voor de voeten lopen met mijn onervarenheid :D en eer je het gedaan heb weet je nooit zeker of het wel voor jou is al ziet het er al cool uit.
Het idee is om het te testen en te kijken wat het is om het mee te maken ipv op youtube er naar te staren.
En als het aanslaat de oefendagen te blijven volgen/proef te lopen bij een team als de klick er is en wederzijds interesse van deelname.

Mvg
Jan
Jan24

Camouflage: Urban, Digital Marpat
Replica Collectie: TM hi capa 5.1, TM M4 socom next gen

Re: Hoe begin je hier aan?

Berichtdoor Meppie » zo 06 dec 2015, 13:33

Meet en Greet doen wij vrijwel altijd op een open skirm.
Dat doen we dan een paar keer en dan kijken we wel waar het schip strandt.

Iedereen is altijd welkom om aan te haken indien gewenst. Gewoon vragen - we zeggen vrijwel nooit neen. En anders raken we je vanzelf wel kwijt tijdens een skirm.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Jan24 » zo 06 dec 2015, 14:09

Hey Meppie,

Welke open skirms bezoeken jullie de komende weken?
Miss kom ik dan ook wel eens langs ;)

Grtz
Jan24

Berichtdoor Desperado » ma 07 dec 2015, 16:27

Idem ditto: ik bezoek nu ook al enige tijd open skirms (soms met vrienden, soms alleen) en ik zou graag samen willen spelen met een team dat eenzelfde mindset heeft.

Ben een 'serieuze weekend-warrior' met voorkeur voor CQB die airsoft vooral leuk vind om het realisme aspect.
Desperado

Camouflage: US Woodland
Replica Collectie: VFC HK416D GBBR, SA G17 GBB, TM SCAR-H EBB, Well Vz.61 Skorpion AEP

Berichtdoor Meppie » ma 07 dec 2015, 17:08

Door omstandigheden zal het complete team pas in feb weer met elkaar samenspelen.
Voor de rest zijn we af en toe met 2 of meer man aanwezig op een skirm - tot nu toe zijn we niet zo dat we dat altijd vermelden waar we naartoe gaan. Wie weet gaat daar verandering in komen.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Jan24 » di 08 dec 2015, 18:10

@Meppie, ok geen probleem.
Wie weet komen we elkaar wel eens tegen op een open event.

@Desperados,
Hey, cqb is 80% van de tijd wat ik speel en is net daar dat ik verandering in wil brengen.
De meeste gasten waar ik met speel (en daar is zeker niets mis mee) spelen cqb terwijl ik wat meer de terug wil naar de op velden en bossen :) .
Zou ook graag weekends en meerdaagse beginnen doen voor de missies,verhaal...
Daarom ben ik ook opzoek naar mensen/team met dezelfde interessen ervaring of niet maakt niet veel uit.
Motivatie wel aangezien Berget en Border-Wars haalbaar moet worden ;)

Grtz
Jan24

Keer terug naar MilSim Algemeen