Wat zijn de goeie merken

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Wat zijn de goeie merken

Berichtdoor Marcel38 » za 03 jun 2017, 16:26

Hallo allemaal,

Ik ben van plan eerdaags mijn eerste M4 AEG replica aan te schaffen. Nu ie ik allen zoveel verschillende merken voorbij komen en vroeg mij dus af wat nu eigenlijk de top merken kwa degelijkheid, betrouwbaarheid.
Tot nu te val mijn oog telkens op G&G , ICS , Krytac Maar heb geen idee of dit iets is. Ik hoor graag dus welke merken top zijn en welke merken je je links moet laten liggen.

Mvg Marcel
Marcel38

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: Nog niks

Re: Wat zijn de goeie merken

Berichtdoor Tomb0000 » za 03 jun 2017, 16:37

Top:
Tokyo marui
Krytac
Ptw

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tomb0000

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: Zoekende

Berichtdoor Rebelattack » za 03 jun 2017, 17:04

Ligt aan je budget, VFC, ICS, Tokyo Marui, G&G, ICS etc. zijn allemaal wel goede merken, maar als je voor een TM kan gaan zou ik dat eerder doen dan een G&G of ICS er zit toch net weer een significant verschil in. Oftewel als je een beetje aangeeft wat je er aan wil uitgeven dan kunnen wij je beter helpen.
Rebelattack

Berichtdoor mata » za 03 jun 2017, 17:48

Allemaal leuke merken, maar betekend dat, dat er niets aan moet gebeuren om de King op het veld te zijn? Nope :(.
Laatst bijgewerkt door mata op za 03 jun 2017, 22:21, in totaal 2 keer bewerkt.
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms A03 + A01, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor Axium » za 03 jun 2017, 20:46

zelfs met de best getunede replica's maak je nog geen kans als je geen enkele tactische ervaring hebt, en dan bedoel ik geen foute tinder-date.
Na het negeren van Google, FAQ's en de Zoekfunctie, vraag ik het maar hier...
Axium

Camouflage: Zie je niks van.
Replica Collectie: ;Cyma CM-040D(AK-105);E&L AK-105;Umarex Walther PPK\s;Umarex H&K USP Compact;TM Makarov.

Berichtdoor Marcel38 » za 03 jun 2017, 20:52

Het budget is zo rond de 5a 600 euro en ik hoef niet de king op het veld te zijn hoor hahha? Maar gaat mij meer om dat het tegen een stootje kan. Niet na 2 skirms al uit elkaar moet of dat er dingen kapot gaan en afbreken. Schiet dan ook liever met 300fps spat zuiver dan met 400fps in mijn eigen rug zeg maar :lol:
Marcel38

Berichtdoor Venlonaer » wo 07 jun 2017, 10:42

400fps in je eigen rug....ga maar eerst snel de regeltjes lezen en dan een replica aanschaffen.
Venlonaer

Camouflage: Kryptek Mandrake
Replica Collectie: G&G M14 EBR-S, TM VSR10 Gspec, TM HK45

Berichtdoor Marcel38 » za 10 jun 2017, 18:48

Ik bedoel daar mee Venlonaer dat ik liever wat degelijks heb dan iets wat hard schiet ;) . Dus liever 300 fps dat zuiver en rustig schiet dan (360) die onrustig schiet en dus alle kanten opgaat :) . Ik weet dat veel velden niet boven de 360fps mogen schieten en ik heb inmiddels mijn aa gekocht :P .

Het is voor mij de ICS CXP HOG MTR EBB BLACK (REAR) geworden met 330fps gemeten in de winkel.Volgens week maar eens testen op de baan
Marcel38

Berichtdoor firefex » za 10 jun 2017, 21:00

Marcel38 schreef:Ik bedoel daar mee Venlonaer dat ik liever wat degelijks heb dan iets wat hard schiet ;) . Dus liever 300 fps dat zuiver en rustig schiet dan (360) die onrustig schiet en dus alle kanten opgaat :) . Ik weet dat veel velden niet boven de 360fps mogen schieten en ik heb inmiddels mijn aa gekocht .

Het is voor mij de ICS CXP HOG MTR EBB BLACK (REAR) geworden met 330fps gemeten in de winkel.Volgens week maar eens testen op de baan

Hele verstandige keus. Heb hem zelf ook in tan. En met een kleine barrel upgrade en hop up rubber en nub van maple leaf is het echt een beest. Heb er ook een gate titan in zitten en man wat is dat een heerlijk apparaat.

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
firefex

Camouflage: Multicam & Tan
Replica Collectie: ICS Hog QRS Tan, ICS UK1 Captian Tan, ASG B&T MP9 Black, We-Tech M&P E-force Black /Gold, Tokyo marui XDM

Keer terug naar Newbie Forum