Vraagje bezorging airsoft apparaat door gls

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Vraagje bezorging airsoft apparaat door gls

Berichtdoor the noob » wo 06 dec 2017, 16:21

Hallo aan degene die dit leest. Ik heb een tijdje terug mijn eerst airsoft-apparaat besteld bij gunfire, waren wat kleine dingetjes maar dat had te maken met de black friday sales heb ik van ze vernomen. Nu zal als ik het goed begrijp mijn bestellig morgen of overmorgen geleverd worden, maar ik weet niet zeker of ik zelf thuis ben. Nu is mijn vraag; mag iemand anders hier thuis (of mijn buren als er niemand is) dat pakket ook gewoon aannemen? Of moet ik bijv mijn nabv pas hier laten zodat zij die kunnen laten zien of?? Zou het zeer jammer vinden om zoiets mis te lopen aangezien ik in the middle of nowhere (lees: zuidwest-friesland) woon en het doorgaans een heel gedonder is om een pakketje na de tijd dan nog te bemachtigen. Hoop dat iemand een beetje licht op de situatie kan schijnen voor mij :)
All orders to surrender are false; All messages fabricated; Our goal is to get to the castle, Unleash hell!
the noob

Re: Vraagje bezorging airsoft apparaat door gls

Berichtdoor Arjen511 » wo 06 dec 2017, 16:24

GLS is niet op de hoogte van het hele NABV gebeuren. Dus die zullen niet om je pas vragen. Op z'n ergst moet je een handtekening zetten om pakket in ontvangst te nemen lijkt mij. Zal vast de bedoeling zijn dat je zelf thuis bent, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het aangetekend voor jou versturen. Maar dat weet iemand anders vast wel.
Arjen511

Camouflage: Multicam, OD Green
Replica Collectie: ASG CZ 75 SP-01 Shadow, ASG Armalite "M15A4" Proline, Krytac LVOA-C

Berichtdoor QuickFix » wo 06 dec 2017, 16:27

Je vraag heeft niet specifiek met GLS te maken; dit geldt voor alle vervoerders.

Officieel mag alleen jij een replica aannemen (let op het onderstreepte woord "Officieel"). :idea:

Je hoeft je daarvoor niet met je NABV-pas te legitimeren want de vervoerder is niet bevoegd dat te doen en weet als het goed is ook niet wat er in het pakket zit.
De NABV-pas (en de kopie op de doos van je bestelling) mag alleen worden gecontroleerd door de douane of een andere justitiële instelling.
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: KL Woodland
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P99 DAO, M1911A1, P08, M92F/M9, USP Compact

Berichtdoor mata » wo 06 dec 2017, 16:35

Mijn bestelling ligt toevallig nu bij de buren zie ik in de tracking. Maar de bezorger moet er volgens mij ook maar net zin in hebben. Bij de vorige levering kreeg ik netjes een mail met we hebben u gemist en kies een nieuwe bezorgdatum op pickup punt.
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor the noob » wo 06 dec 2017, 16:44

Ohhh okay, dacht dat ze daar misschien ingewikkeld over deden omdat een kopie van je nabv op het pakket vereist is bij gls. Bedankt voor de snelle reacties!
All orders to surrender are false; All messages fabricated; Our goal is to get to the castle, Unleash hell!
the noob

Berichtdoor Arjen511 » wo 06 dec 2017, 21:16

Mijn LVOA was voor reparatie naar punt van aankoop gestuurd. Na de werkzaamheden hebben ze 'm teruggestuurd. Vandaag aangekomen.

DPD heeft het pakket onder de carport neergezet. Ja ja, dat lees je goed. Een replica van 500 euro, onder de carport. In het zicht vanaf de straat.

Zo kan het natuurlijk ook... :P
Arjen511

Replica Collectie: ASG CZ 75 SP-01 Shadow, ASG Armalite "M15A4" Proline, Krytac LVOA-C

Berichtdoor Cliffj » wo 06 dec 2017, 22:27

Arjen511 schreef:
DPD heeft het pakket onder de carport neergezet. Ja ja, dat lees je goed. Een replica van 500 euro, onder de carport. In het zicht vanaf de straat.

Zo kan het natuurlijk ook... :P

Het vervelende is dat DPD hier wel vaker op te betrappen is. Ik vond laatst ook een pakketje van 200 euro voor mn deur op de grond. Tot het een keer goed fout gaan. Maarja kleinigheidjes blijf je houden zullen we maar zeggen :p
Cliffj

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: Bolt B4LRP, VFC H&K MP5A5, A&K M60VN, KWA M9A1, KWA H&K USP Compact, KWC 1911A1, WE Glock 17, KWA M93R, WE 1911 (Silverballer), WE MP 3.8 compact, WE 1911 MEU SOCOM, Dan & Wesson 8''+ 4'', ASG SPAS-12, ASG SAS 12,

Berichtdoor Rosencrantz » wo 06 dec 2017, 22:49

Jup DPD bezorgde laatst mijn aangetekende pakket met replica bij de buren. De handtekening was: buurman van 29. Tuurlijk, helemaal legit. En ook helemaal legaal.
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Replica Collectie: Specna Arms SA-A05

Berichtdoor Arjen511 » do 07 dec 2017, 10:11

Hahah, en ik begon net te denken dat DPD een beetje vooruitgang begon te boeken. Hun tracking pagina en aflever opties zijn beter dan een paar jaar geleden in ieder geval. Maar dit soort grapjes kunnen eigenlijk niet.
Arjen511

Berichtdoor iKaap » za 09 dec 2017, 06:51

Mijn TM HK416D kwam deze week ook met DPD. Hoefde niet te tekenen ofzo.

Ben ook geen fan van DPD. Veel louche bezorgers die helemaal niet zo veel zin lijken te hebben. Ik woon zelf in een complex, soms doen ze al moeilijk om na de portiek de 25M naar mijn voordeur te lopen.
iKaap

Camouflage: MTP/BTP

Keer terug naar Newbie Forum