Overlapping barrel mock suppressor / silencer

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Overlapping barrel mock suppressor / silencer

Berichtdoor Fishb8 » do 06 jul 2017, 23:06

Hoi,

Ben op zoek naar een mock suppressor / silencer die niet veel lengte toevoegt aan de gehele replica. Iets wat halverwege in de silencer geschroefd moet worden zodat er een goed stuk over de outer barrel heen gaat. Puur esthetisch allemaal, weet dat er wel iets te koop is maar kan weinig info vinden op alle webshops.

Wie heeft er iets vergelijkbaars of heeft een idee waar ze zoiets verkopen?? Kan altijd zelf iets fabriceren maar prefereer kan en klare oplossing :-P

Alvast bedankt!!
Fishb8

Replica Collectie: G&G Warthog 12"

Re: Overlapping barrel mock suppressor / silencer

Berichtdoor TCDD » vr 07 jul 2017, 06:44

zoek eens wat webshops af
TCDD

Camouflage: Black, A-TACS FG
Replica Collectie: Tippmann M4, Cyma MP5, Dan Wesson 8" & Glock 17

Berichtdoor the noob » di 02 jan 2018, 23:45

Ik weet niet of je nog zoekt, maar kwam toevallig je vraag tegen, en ik zit al een tijdje te broeden op deze supressor, neemt ongeveer 6 cm van je loop weg en ziet er anders uit dan de alledaagse dempert: https://www.kotte-zeller.de/MadBull-OSS ... p&pi=45222
All orders to surrender are false; All messages fabricated; Our goal is to get to the castle, Unleash hell!
the noob

Replica Collectie: VFC VR-16 VSBR GBB, Well MB03

Berichtdoor broodro0ster » ma 15 jan 2018, 15:19

the noob schreef:Ik weet niet of je nog zoekt, maar kwam toevallig je vraag tegen, en ik zit al een tijdje te broeden op deze supressor, neemt ongeveer 6 cm van je loop weg en ziet er anders uit dan de alledaagse dempert: https://www.kotte-zeller.de/MadBull-OSS ... p&pi=45222

Ik heb er eentje dat ik tweedehands verkoop :-)
PM maar indien je interesse hebt.
broodro0ster

Keer terug naar Newbie Forum