Element Quick detache 4x32 ACOG

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Re: Element Quick detache 4x32 ACOG

Berichtdoor TCDD » di 14 nov 2017, 10:12

Bumfiddler schreef:Geen een airsoft replica scopes gaan kapot door de terugslag het enige wat er mischien mee gebeurd is dat je zeroing dus de instelling verloren gaan (hoe je hem hebt afgesteld voor de wind, afstand etc)

Dus kapot
TCDD

Camouflage: Black, A-TACS FG
Replica Collectie: Tippmann M4, Cyma MP5, Dan Wesson 8" & Glock 17

Berichtdoor mata » di 14 nov 2017, 10:45

Kapot is wellicht een groot woord. Lijkt me wel onbruikbaar om naar elke paar schoten bij te moeten stellen
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor Bumfiddler » di 14 nov 2017, 11:46

TCDD schreef:
Bumfiddler schreef:Geen een airsoft replica scopes gaan kapot door de terugslag het enige wat er mischien mee gebeurd is dat je zeroing dus de instelling verloren gaan (hoe je hem hebt afgesteld voor de wind, afstand etc)

Dus kapot

Nou niet echt kapot je gebruikt de wind instellingen etc toch niet beetje nutteloos in airsoft
Ze noemen mij ook wel de balletjesbandiet
Bumfiddler

Camouflage: Zwart
Replica Collectie: KJW KP-07, TM M4 MWS

Berichtdoor mata » di 14 nov 2017, 12:03

Dat vind ik wat apart. Waarom dan überhaupt een optic? Ik ga er liever wel van uit dat mijn eerste schot raak is als ik scope gebruik. Sure, zal niet perfect op de dot zitten, maar zeker niet ver er vanaf.
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor TCDD » di 14 nov 2017, 12:36

mata schreef:Dat vind ik wat apart. Waarom dan überhaupt een optic? Ik ga er liever wel van uit dat mijn eerste schot raak is als ik scope gebruik. Sure, zal niet perfect op de dot zitten, maar zeker niet ver er vanaf.

Omdat bb's iets meer last hebben van wind etc dan een kogel ;)
TCDD

Camouflage: Black, A-TACS FG
Replica Collectie: Tippmann M4, Cyma MP5, Dan Wesson 8" & Glock 17

Berichtdoor frankborgo » di 14 nov 2017, 12:50

mata schreef:180 voor een element acog klinkt een beetje veel.

Ze worden gemaakt onder verschillende merken, waaronder Aim-O, JJ Airsoft en nog een aantal. Je kunt eens vragen bij bijvoorbeeld airsoftcart.com hoe het zit icm een tippman, aangezien er wel iets staat in de trend van recoil/shock proof. Daar heb je de QD variant iig al vanaf $90.

Het is precies diegenen die ik als titel heb gepakt voor deze topic staat tussen de 170 en de 180 euro nieuw..ik kan er voor 100 euro 1 op de kopt tikken maar dat ga ik niet betalen als ik twijfel over de recoil die de tipp geeft als de asog dat wel aan kan
frankborgo

Berichtdoor Bumfiddler » di 14 nov 2017, 13:00

mata schreef:Dat vind ik wat apart. Waarom dan überhaupt een optic? Ik ga er liever wel van uit dat mijn eerste schot raak is als ik scope gebruik. Sure, zal niet perfect op de dot zitten, maar zeker niet ver er vanaf.

vaak voor de looks meestal kijk ik gewoon langs mijn replica en kijk ik waar mijn bb's vliegen met meeste mesh masks kan je er soms niet eens doorheen kijken
Ze noemen mij ook wel de balletjesbandiet
Bumfiddler

Camouflage: Zwart
Replica Collectie: KJW KP-07, TM M4 MWS

Vorige

Keer terug naar Newbie Forum