Verlanglijstje

Nieuw? Vragen? Hier kan je ze kwijt. Tevens zullen veel van je vragen hier al beantwoord zijn. Ook tips & tricks kan je hier vinden.

Moderator: Panda

Verlanglijstje

Berichtdoor gsdegoede » za 03 feb 2018, 16:32

Hallo allemaal,

Na een paar keer als introducee zijn mee geweest naar een Skirm besloten ook de sport te gaan beoefenen. NABV is aangevraagd, dus ik kan nog niet bestellen. Ik heb ondertussen wel mijn verlanglijstje klaar maar heb nog een aantal vragen. Ik heb mij goed ingelezen in batterijen, opladers en replica's.

Maar toch, voor de zekerheid, ik zou graag de APS ASR111 willen bestellen, dit lijkt mij een fijne replica om mee te spelen. Nu is mijn vraag, zijn de batterij en de magazijnen die ik heb gevonden de juiste voor die replica; passen ze?. Ik heb daarbij wel gelet op het Voltage van de batterij, maar de mah van degene die ik gevonden heb is hoger dan wat bij de replica staat (1100 t.o.v. 2200). Kan het zijn dat de batterij dan te groot is?

Mochten jullie nog andere tips hebben, dan hoor ik ze ook graag! Ik heb in ieder geval mijn kleding, vest, bescherming etc reeds besteld!

Replica:
http://www.taiwangun.com/en/electric/as ... aign-id=14
Batterij:
http://www.taiwangun.com/en/batteries-l ... aign-id=19
Oplader:
http://www.taiwangun.com/en/battery-cha ... aign-id=19
Extra magazijnen:
http://www.taiwangun.com/en/aeg-hi-cap- ... aign-id=19
gsdegoede

Re: Verlanglijstje

Berichtdoor Rebelattack » za 03 feb 2018, 16:41

APS is niet geheel super, ik zou kijken voor specna arms op gunfire, batterijen kan je beter halen bij hobbyking, heb je 1200 mAh 25-50C voor 7 euro ps oftewel kan je 2 batterijen voor de prijs van de hier bovenstaande, opladers kan je daar ook halen. Bijna niemand haalt hi caps omdat je een lopende maraca bent en je constant aan het draaien bent.
Rebelattack

Berichtdoor gsdegoede » zo 04 feb 2018, 15:44

Rebelattack schreef:APS is niet geheel super, ik zou kijken voor specna arms op gunfire, batterijen kan je beter halen bij hobbyking, heb je 1200 mAh 25-50C voor 7 euro ps oftewel kan je 2 batterijen voor de prijs van de hier bovenstaande, opladers kan je daar ook halen. Bijna niemand haalt hi caps omdat je een lopende maraca bent en je constant aan het draaien bent.

Bedankt voor je reactie, ik zal ook eens kijken voor specna arms!
Je hebt het over 2 batterijen, maar wel van maar 1200 mah. Die ik gevonden had gaat dus veel langer mee, wat adviseer je? Buiten het feit dat ik nog wel even ga kijken bij Hobby king.

Waarom haalt niemand hi caps? Wat ik lees op fora is dat dat juist de magazijnen zijn die veel worden gebruikt, zodat je niet constant magazijnen hoeft te wisselen. En wat bedoel je met maraca en constant aan het draaien zijn?
gsdegoede

Berichtdoor Rebelattack » zo 04 feb 2018, 16:26

Ik dacht dat het 1200 mAh waren maar grote kans dan dat ze niet passen en met een 1200 mAh 7.4V haal ik met meeste replica's makkelijke een dag en dan ben ik niet licht op de trigger. Dan weet ik niet op welke forums dat werd gezegd want op deze en het ACN forum zal je zien dat zo'n 80% met mid caps speelt en dat zul je ook wel zien op het veld. Maracas zijn van die instrumenten die je schud en geluid maken, dat doet een hi cap ook als je loopt, rent of wat dan ook voor beweging maakt en dan is redelijk over duidelijk te horen en je moet een hi cap relatief vaak opwinden om ze te laten feeden anders doen ze niks, dat zie je ook heel vaak dat mensen staan te dry firen met hi caps zonder dat ze het door hebben.
Rebelattack

Berichtdoor TrotseFrank » zo 04 feb 2018, 16:46

gsdegoede schreef:Waarom haalt niemand hi caps? Wat ik lees op fora is dat dat juist de magazijnen zijn die veel worden gebruikt, zodat je niet constant magazijnen hoeft te wisselen. En wat bedoel je met maraca en constant aan het draaien zijn?

Beginners (niet dat ik al ervaren ben maargoed) gebruiken vaak highcaps omdat je er minder nodig hebt, en dus ook minder pouches. En alles boven alles zijn ze over het algemeen een stuk goedkoper dan midcaps.

Maar je bent elke 30 schoten alsnog bezig met aan een wieltje draaien om de bb's te feeden. Dan stop ik liever elke 120bb's een nieuw magazijn in de replica. En dat is nog een stuk realistischer ook.
TrotseFrank

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: King Arms M4 VLTOR, WE 1911B, AGM MP40

Berichtdoor Meppie » zo 04 feb 2018, 16:55

High-Caps worden ten eerste standaard meegeleverd als je een replica koopt. Dus iedereen die een replica koopt heeft tenminsten een high-cap.
Voordelen van een high-cap is dat je niet vaak hoeft te wisselen van magazijn en het herladen is een kwestie van magazijn volgieten dus een speedloader is niet nodig.
Nadelen van een high-cap is dat ze nogal rammelen als je loopt in het veld - de babyrammelaars in het veld. De standaard high-caps met het wieltje moet je inderdaad om de 30-40 schoten weer opspannen - dus die mensen zet best vaak de onderkant van hun magazijn te bedienen - er zijn flash-mags die met een touwtje werken maar die maken een herrie van heb ik jou daar als je dat koord aantrekt.

midcaps:
Voordelen: ze rammelen niet als je ermee rent en het is wat "realistischer" om te moeten herladen in het veld.
Nadelen: je hebt er dus meer nodig voor een dagje spelen (zeg 6 stuks ongeveer), dan heb je er nog een speedloader voor nodig om ze te herladen en als laatste - doordat je meer magazijnen wilt dragen zul je snel overstappen om ook een vest aan te schaffen met genoeg magazijn pouches.

De keuze is aan jou maar ik kan je nu al vertellen dat de meer ervaren spelers niet vrolijk worden van babyrammelaars.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor gsdegoede » zo 04 feb 2018, 19:33

Dankjewel Meppie, ik wist niet dat dat zo erg zou rammelen. Ik zal daar ook nog eens naar kijken. Pas van de NABV is toch nog niet binnen, dus het is nog even rustig geduldig het internet afstruinen :)
gsdegoede

Keer terug naar Newbie Forum