Op zoek naar een sniper

Hier al je sniper gerelateerde vragen of opmerkingen of gewoon omdat je iets wilt laten zien

Moderator: Panda

Op zoek naar een sniper

Berichtdoor Quickjo1nt » do 11 jan 2018, 13:39

Beste Airsorfters.

Aangezien ik nu wel loop te twijfelen welke replica wil gaan nemen. Dit ivm de upgrade's.
Zit nu te twijfelen tussen een TM L96 ( hoor hier verschillende verhalen over?)
Of de M40 van TM.
Of eventueel een andere suggesties.
Er zullen PDI parts inkomen.

MVG Jarno
Quickjo1nt

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: TM VSR-10 G-spec WE Glock 18c

Re: Op zoek naar een sniper

Berichtdoor mata » do 11 jan 2018, 15:20

Wat voor performance zoek je? De VSR/BAR -10 is nog steeds king met de juiste upgrades. De rest is het eerlijk gezegd net niet. Dus wat aan te raden is ligt heel erg aan je verwachtingen.

De TM L96 (AWS) is wat moeilijker om aan te werken en op een betrouwbaar niveau te krijgen. Vooral te wijten aan de loading ramp en hopup. Een Maruzen L96 (of clone, bv Well MB01/MB08) is eenvoudiger en beter te upgraden. Vooral ivm een goede aftermarket hopup.

(Daarnaast is PDI al geruime tijd niet meer de enige die goede upgrades maakt voor verschillende snipers)

instagram.com/mataairsoft
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor Quickjo1nt » do 11 jan 2018, 15:34

Bedankt voor je reactie.

Wil eigelijk gaat voor accuracy en range.
de VSR lijkt me ook wel iets.
Ga binnekort even naar de shop en daar dan even voelen.
Dat las ik ook dat het wat moeilijker te upgraden valt en met het magazijn vaak de problemen zijn.
De maruzen l96 zie ik helaas weinig en is dus wat lastig te verkrijgen. iemand tips?
Quickjo1nt

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: TM VSR-10 G-spec WE Glock 18c

Berichtdoor Meppie » do 11 jan 2018, 15:41

Qua L96 model zou ik kiezen voor een Maruzen L96 (spring) of een Tanaka Works M700 AICS (Gas/CO2/HPA). Er zijn diverse fabrikanten die hiervoor goede kwaliteit upgrade onderdelen voor verkopen. Als je echter heel veel gaat upgraden dan kun je ook beginnen met de kloon van WELL in plaats van een Maruzen. Er zijn nog wel wat winkels die Maruzen verkopen maar veel zijn het er niet meer - geldt ook voor de Tanaka Works. Zijn nieuw gewoon lastig te vinden maar niet onmogelijk.

TM L96 is een BI**H om te upgraden en de loading ramp is niet alles. Als hij eenmaal werkt dan doet hij het prima maar juist door die loading ramp en dergelijk een stuk gecompliceerder qua onderdelen en onderhoud.

VSR-10 of BAR-10 of M24 is een model dat ook veel gekocht wordt en waar ook veel mogelijke upgrades voor te koop zijn.

Uiteindelijk krijg je met alle modellen wel ongeveer hetzelfde bereik dus ik zou vooral kijken wat je zelf graag wilt dragen qua model en wat voor jou beter aanvoelt in het handelen van de replica zelf.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor mata » do 11 jan 2018, 18:13

Dan zou ik het bij een VSR/BAR houden, persoonlijk dan met de JG BAR-10 als basis. Al is het alleen maar om de feel van de replica. De TM voelt te erg als plastic speelgoed (en alles gaat er toch uit). Dan en paar €100 aan upgrades er in en je schiet de meeste AEGs er zo uit.

Voor de VSR zijn er tig upgrade mogelijkheden en ook nog eens goed beschikbaar. Bij andere snipers kan het iets meer zoeken zijn. Daarnaast is er een hoop info en kennis te vinden doordat het zo'n popular/goed systeem is.

instagram.com/mataairsoft
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Keer terug naar Snipers