De Krytac Vector is er bijna. Gedachten?

Hier alles te vinden of achter te laten aan info en foto's over assault rifles.

Moderator: Panda

De Krytac Vector is er bijna. Gedachten?

Berichtdoor Rosencrantz » zo 18 jun 2017, 15:22

De Krytac Kriss Vector is bijna onder ons. Het zal vast nog wel even duren voor ie in de buurt te koop is, maar toch een moment waarvan ik dacht dat ie nooit zou komen.

Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

De eerste videos zijn ook al verschenen (met pre-production model, of course).

https://youtu.be/WnMQ49VCkRI

Wat zijn jullie gedachten? Wordt het wat? Ga je 'm kopen als ie uit is?

Lijkt mooi speelgoed te worden, vergelijkbaar met de Krytac PDW. Wel helemaal van kunststof en die gekke gearbox... Hele leercurve als je een V2 gewend bent.
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Replica Collectie: Specna Arms SA-A05

Re: De Krytac Vector is er bijna. Gedachten?

Berichtdoor Rebelattack » zo 18 jun 2017, 17:05

450-500 euro, met 1 of 2 mid caps afhankelijk van of je hebt gepre-ordered, gelimiteerde batterij ruimte, nieuwe hop up, proprietary GB, maar meeste intern is V2 compatible. Dunno, vind het een hoop geld voor een replica die zich totaal nog niet bewezen heeft, performance in eerste video's was ook slecht voor wat je betaald. Is een replica die ik in eerste instantie heel cool vond maar de laatste tijd toch ontzettend minder in mijn ogen begint te worden. Ik wacht zelf liever op een LCT G3 of koop een ander exotische replica dan de Vector, daarbij lijkt hij me ook heel bulky.
Rebelattack

Berichtdoor Rosencrantz » zo 18 jun 2017, 17:56

Ik vind 'm inderdaad ook idioot duur. Maar voor een Krytac Trident betaal je ook al snel 350-400. Hop-up is de standaard Krytac hop toch? En de barrel assembly is dezelfde als de PDW.

Ik maak me inderdaad een beetje zorgen over de gearbox. En aangezien de barrel net langer is dan een pistol, verwacht ik ook niet heel veel van de accuraatheid idd.

Hij is vrij bulky, maar wel heel smal.
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Berichtdoor Rebelattack » zo 18 jun 2017, 18:34

Weet niet wat er in zit maar het was niet heel bijzonder en barrel lengte heeft nu invloed op hoe accuraat je schiet. Daarbij het is 400+ als het niet meer tegen de 500 aan ligt, vind ik het niet waard zeker als ik gok dat de LCT G3 zelf ook best onder de 400 kan zitten.
Rebelattack

Berichtdoor MR_Vattick » di 27 jun 2017, 09:07

Ik denk dat je dit apparaat vooral moet aanschaffen als je een "fan" bent van het origineel.
Ikzelf overweeg wel om hem aan te schaffen (niet direct bij lancering) zodra hij wat langer in de markt is. Wellicht dat de prijs dan ook een beetje aantrekt (nu geloof ik 500+ bij Qtaq) Dat vind ik het nog niet waard. dan koop ik liever een goedkope 2de primary die ik dan upgrade. Maar als die eenmaal uit zijn kinderschoentjes is en evt wat aanpassingen heeft gehad dan ben ik zeker geneigd deze aeg aan te schaffen.
MR_Vattick

Camouflage: ATACS FG
Replica Collectie: tr418

Berichtdoor Rosencrantz » di 27 jun 2017, 10:22

Ik ben wel fan van de Vector ja. Wilde ook lang de gbbr, maar daarvan zijn parts zo schaars dat ik m toch maar niet he aangeschaft. Echt een prachtig apparaat, qua uiterlijk. Qua prijzen vind ik het altijd moeilijk om in Nederland te kopen... Maar in het buitenland is ie niet veel goedkoper. En voor die prijs weet ik niet of ik het de moeite waard vind.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Rosencrantz

Berichtdoor Rebelattack » di 27 jun 2017, 12:27

Ben het met MR_Vattick wel eens, is echt iets voor mensen die totaal fan zijn van deze replica, zoals met de meeste :). Ik ga zeker reviews en etc. kijken als hij uit is, maar kopen zal niet zo snel gebeuren.
Rebelattack

Keer terug naar Assault Rifles