Beste pistool voor AIPS beginner

Alles over IAPS en schieten op doelwitten

Moderator: Panda

Re: Beste pistool voor AIPS beginner

Berichtdoor Helnas » zo 16 sep 2018, 12:25

En nog een aantal voordelen van de tokyo marui hicapa:
Van alle pistolen die er zijn, heeft deze veruit de meeste upgrade mogelijkheden en de meeste winkels verkopen deze en hebben het op voorraad, bijna elke winkel heeft er kennis en kunde in om iets te repareren en upgraden en tijdens een iaps of gewoon een skirm zijn er meerdere mensen die ze hebben en je kunnen helpen als er iets aan de hand is.
Helnas

Camouflage: Burger kleding
Replica Collectie: Tm mk23 en tm hicapa racegun

Berichtdoor Rloja » zo 16 sep 2018, 15:48

Thanks, denk dat ik als beginner mijzelf niet gelijk "in de voet wil schieten" :D en daarom voor de zekerheid gaat,
Hi-capa 5.1. Twijfel nog wel een beetje tussen TM en WE. Dit om dat TM van plastic is en de WE full metall en daar bij zit er ook wel degelijk een prijs verschil tussen. Misschien dat iemand mij het verschil kan uitleggen? Bv verschil in performance of wat dan ook?

PS Is de Hi-Capa gold match van TM het verschil waard met een "gewoone" van TM?

Misschien veel vragen maar wat dat betreft ben ik zo groen als gras met mijn 50 jaar :lol:
Rloja

Berichtdoor Meppie » zo 16 sep 2018, 17:18

Neen neen neen - TM is weliswaar plastic maar ook mijlen beter dan WE. Maak die fout niet.
Daarnaast - alle aftermarket onderdelen zijn gemaakt voor Tokyo Marui en niet voor WE.
Tokyo Marui - rocks - die gaat door en door en blijft gewoon goed schieten zonder problemen. Dat ik ook te reden we specifiek zeggen Tokyo Marui. Tokyo Marui is gewoon het merk voor pistolen. Ik heb een plastic fantastic TM en die schiet na 10 jaar nog steeds zonder problemen.

Neen - de Gold Match schiet niet in een keer een stuk beter omdat het Gold Match is.

Een van de meesters in custom Hi-Capa --> http://www.eliteshootingcentre.co.uk/
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor rob2k7 » zo 16 sep 2018, 22:50

Heb al 3 jaar een 2de hands We Glock 19 in bezit persoonlijk vind ik metaal toch mooier , nooit een onderdeeltje hoeven vervangen alles is volledig stock , mijlen beter dan WE ?

Geloof er geen hout van .
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,WE Glock 19 gen4gbb

Berichtdoor mata » ma 17 sep 2018, 08:05

Het gaat hier om IAPS en niet de eerste de beste skirm waar een schot extra niet zoveel boeit. Ja ik heb ook liever metaal, maar een TM is out of de box qua prestaties en tolleranties beter dan WE. Daarnaast beter te upgraden door de beschikbare onderdelen.

facebook.com/mataairsoft
Instagram: @gw_mata - Team: Ghost Warriorsp
mata

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: Specna Arms MK18, TM Glock 17

Berichtdoor Helnas » ma 17 sep 2018, 09:26

Metalen slide zegt niks.
Zeker voor aips wil je een zo licht mogelijke slide zodat je minder recoil hebt dus dan is een plastic slide beter.

Mike van hierboven heb ik ook mijn replica laten bouwen en kan er niks anders over zeggen dat tie geweldig is.
Je kan daar voor 250 euro echt een super recht schietende replica laten maken, hij rekent niks voor het bouwen maar alleen voor onderdelen.

Als ik op budget een aips hicapa zou laten bouwen dan zou ik innerbarrel, hopup. En nozzle upgrade. En lichtgewicht blowback unit. Voor de rest alles standaard laten, naja misschien een fiber sight of red dot erop laten zetten, maar dat ligt aan de klasse aips die je gaat doen.
Zonder red dot zit je dan op 250 euro schat ik en kan je met de top mee
Helnas

Camouflage: Burger kleding
Replica Collectie: Tm mk23 en tm hicapa racegun

Vorige

Keer terug naar IAPS