Maffo's verzameling

Moderator: Panda

Re: Maffo's verzameling

Berichtdoor Skulz » di 31 jan 2017, 20:38

de short nozzle is voor Tm modellen, je moet de long model pakken die is voor e&l, lct en cyma.
Afbeelding
Skulz
S5 Member

Camouflage: digital flora, pmc.
Replica Collectie: Cyma cm040C (ak74), Cyma cm040D (ak105),Cyma cm045C (ak74u), JG vsr10 gspec, Tokyo Murai g17, Tokyo Murai MK23

Berichtdoor Maffo » di 31 jan 2017, 20:43

Hey bedankt skulz, ik had degene die er nu inzit nog niet nagemeten, dus dat scheelt een keer open en dichtmaken :).
Maffo

Camouflage: Flecktarn- ss-leto - Gorka 4
Replica Collectie: Zie mijn verzameling post: viewtopic.php?f=133&t=12146

Berichtdoor mata » di 31 jan 2017, 22:51

Dat dacht ik dus ook. Mijn cyma heeft echter een short variant nodig, ook al heeft ie een vfc takedown :(.
Laatst bijgewerkt door mata op wo 01 feb 2017, 11:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Instagram: @mataairsoft
mata

Camouflage: ATACS-FG
Replica Collectie: Specna Arms MK18, WE Glock 19, Galaxy MP5k

Berichtdoor Maffo » di 31 jan 2017, 22:55

Ik heb het nagemeten, in de mijne is die over 20mm dus de long versie. Altijd goed om zelf te checken dus. :)
Maffo

Berichtdoor Maffo » za 03 jun 2017, 19:42

Het is nu al een tijd geleden dat ik hier een update heb gepost. De collectie heeft weer wat veranderingen ondergaan, dus een goed moment voor een update. Ik ga niet over alles wat je ziet, maar over een drietal replica's in het bijzonder.
Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

vlnr,bno: daytona lct aks-74U, e&l aks-74, cyma cm039 akm, lct rpk, cyma cm040 ak105 (dsg build, incompleet), lct vss, a&k lr300 shorty, kjw hi-capa, tm p226, src tt-33
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Daytona aks-74U
Mijn daytona is nu na lange tijd eindelijk 100% operationeel. De replica had nog wat kleine aanpassingen nodig. Het grootste probleem was dat bb's er in stukjes of met een zeer slechte traject eruit kwamen. Het probleem was dat de magazijnen de bb's niet snel genoeg feeden. Daardoor werden ze of in stukjes geslagen door de airshaft (die in een daytona gedeeltelijk functioneert zoals een nozzle op een aeg, alleen met meer kracht erachter) of net geraakt waardoor ze werden beschadigt. De oplossing was simpel: betere veren in de magazijnen. Ik heb in mijn ak 74 magazijnen nu maple superfeed magazijnen gedaan. Nu werkt de dg als een droom, feed goed en schiet goed.

a&k lr-300 shorty
Mijn nieuwste aankoop. Ik had al een tijdje deze replica op het oog, en ik kon deze nu dankzij help op dit forum voor een goede prijs verkrijgen. (120 euro) De replica past perfect bij mijn stalker outfit, flecktarn met loner patches:

De lr-300 heeft een redelijk prominente plek in stalker, dus ik wilde het graag hebben. Zoals jullie kunnen zien heb ik voor de rest vooral rusfed spul, maar ik wilde graag ook nog een m4 variant hebben. De lr-300 is een m4 die net iets anders is, het heeft een unieke look die me erg aanspreekt. De externals zijn top, de internals hebben eigenlijk direct werk en gedeeltelijke vervanging nodig. De gears zijn beroert en de nozzle is om te huilen goedkoop. Maar ik zou het nog steeds aanraden als je een lr300 wilt en je technisch bent aangelegt.

TM P226
Ik ahd hiermee ook een hoop problemen. De replica had een beroerde gas-efficiency, soms maar de helft van een magazijn met nuprol 4.0. Het blijkt dat dit niet aan de replica lag, maar de magazijnen. De out-put valves laten teveel gas toe terwijl de gasrouters niet al te best zijn. Gelukkig kon meppie me helpen met het vinden van het probleem, en met 3 tm valves. Dus hopelijk werkt deze nadat ik de boel heb vervangen als een droom.
Maffo

Berichtdoor KampingKareltje » ma 12 jun 2017, 20:21

Zooo mooie verzameling :shock:
S.T.A.L.K.E.R. altijd goed 8-)
KampingKareltje

Camouflage: Берёзка, Adidas
Replica Collectie: AKM, PPSH & VZ61 Scorpion

Berichtdoor Maffo » za 02 sep 2017, 22:51

Tijd voor een update! Hierbij mijn collectie op 1 september 2017:

CYMA CM040 ak105, A&K LR300 Shorty
Cyma cm 035 aks74U, Cyma fn f2000
LCT Daytona gun aks 74U, Galaxy mp5k
WE Makarov, TM Hi-capa 5.1

Recent heb ik de cyma f2000, een zeer nieuwe model, gereviewed. Die eerste impressies kan je hier vinden:
http://www.airsoftclubnederland.nl/comm ... post-47404

De cyma ak 105 is net terug van combat Geldermalsen. Het was een zit en oef wat een rekening, maar deze draait nu helemaal perfect met een indrukwekkende set internals: shs 12:1 gears, tienly gt4000 motor, alu loop met flathop, lonex piston, lonex hop-up.

Nu nog de a&k lr300, de nato aeg tegenhanger. Daar gaat hopelijk snel een gate titan in, in combinatie met shs 13:1 gears en een jg blue motor. Als die af is nog enger dan de ak 15 haha.
Maffo

Vorige

Keer terug naar Verzamelaars en Re-enactment