Nieuwe secties

Het laatste nieuws met betrekking op Airsoft.nl

Moderator: Panda

Re: Nieuwe secties

Berichtdoor wossab » do 24 maart 2016, 11:04

Ennuh... Shotguns? :)
wossab

Berichtdoor Zuko » vr 16 sep 2016, 22:31

Ik mis echt een sectie verzamelen of collectables. Volgens mij zijn er best een aantal (potentiele) mede-verzamelaars, die graag iets anders willen zien dan altijd van die oerlelijke moderne assault rifles. Hierbij gaat het om authenticiteit: real steel uitstraling, mooie finish, componenten/grips, markings en functionaliteit. Ook tips, technieken en adressen rond het craftsmanship om deze uitstraling te krijgen. Het is ook veel meer fun om met een echt mooie authentiek ogende AA te schieten. Er zijn merken die out of the box extra's bieden zoals bijvoorbeeld Tanaka met haar prachtige real-steel finish revolvers of Western Arms met mooie exclusieve modellen met authentieke markings (in kunststof maar zeer de moeite waard). Ook de standaard WE-tech modellen zijn goed te 'pimpen', omdat real-steel onderdelen als grips en sights en schroefjes gewoon passen.
Zuko

Berichtdoor Meppie » za 17 sep 2016, 08:05

Indien meer interesse kunnen we prima een sectie voor de Verzamelaars aanmaken.

Bedenk me ook dat we geen IAPS forum sectie hebben waar info met elkaar gedeeld kan worden.

Dus indien gewenst kunnen we die maken.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Foodie88 » do 22 sep 2016, 11:47

Meppie schreef:Indien meer interesse kunnen we prima een sectie voor de Verzamelaars aanmaken.

Bedenk me ook dat we geen IAPS forum sectie hebben waar info met elkaar gedeeld kan worden.

Dus indien gewenst kunnen we die maken.

@Meppie: Wat betreft die IAPS sectie, ik denk dat dat wel zal helpen. De info over IAPS is erg dun bezaaid - ik probeer bijvoorbeeld op Google te vinden wat de dichtstbijzijnde IAPS vereniging bij mij is, maar ik kan er niets over vinden.
Foodie88

Camouflage: Digi Flora
Replica Collectie: JG Bar 10, Blackwater 1911 R2, STTi Mk23

Berichtdoor Reliku » do 22 sep 2016, 12:43

Daar sluit ik me bij aan. Los van de IAPS events die de NABV promoot (dus die tournaments zoals de dutch open) is er weinig te vinden over IAPS, zeker als je bedenkt dat het grootste deel van het NABV budget naar IAPS gaat als ik het goed begrepen heb...

Ik zocht er laatst naar omdat het mij leuk lijkt om in de toekomst een keer IPSC te gaan doen (real steel). Maar aangezien dat een vrij grote investering is (zowel qua tijd als qua geld) wou ik het eerst een keer met IAPS proberen, kijken of het me wat lijkt. Helaas is er weinig info te vinden :P
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Meppie » di 25 okt 2016, 20:38

Nog niet 100% zoals we het willen maar bij deze een IAPS Forum gedeelte

en een gedeelte voor Verzamelaars en Re-enactment

veel plezier er mee en mochten er nog wensen zijn dan horen we dat graag.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Zuko » vr 28 okt 2016, 22:54

Heel vet dat jullie een verzamelgedeelte hebben toegevoegd, echt te gek! Ga er goed gebruik van maken, THNX!
Zuko

Vorige

Keer terug naar Airsoft.nl Nieuws