Facebook

Het laatste nieuws met betrekking op Airsoft.nl

Moderator: Panda

Facebook

Berichtdoor Twinkle » za 05 jan 2013, 18:43

Volg Airsoft.NL nu ook op Facebook en blijf op de hoogte van de (vele) nieuwe ontwikkelingen!
Zelf nieuws? Laat het ons weten!

https://www.facebook.com/airsoftnederland

Breng iedereen samen zodra wij met zijn allen van start kunnen zodra het mogelijk is! Nodig iedereen uit op Facebook en het forum. Zou houden wij de communicatie centraal.

Wij staan open voor alle enthousiaste mensen die MilSim groot willen maken in Nederland. Mocht je ideeën hebben, kun je altijd even een berichtje sturen.
Ideeën, vragen of klachten? Laat het de administrators en moderators weten!
Het is de laatste tijd erg druk, maar wij doen ons best z.s.m. te reageren.

Wil je ook via Facebook op de hoogte blijven: http://www.facebook.com/airsoftnederland.

Disclaimer: Alle berichten op het forum zijn puur mijn eigen mening, en moet men niet aannemen als enige vorm van (juridisch) advies. Bij twijfel aangaande de Wet Wapen & Munitie: doe navraag bij Bijzondere Wetten.
Twinkle

Re: Facebook

Berichtdoor Twinkle » ma 14 jan 2013, 00:11

Wij krijgen hier dagelijks vele leden bij, maar nog niet zo heel veel op Facebook.
Heb je Facebook en wil je ook daar de laatste nieuwtjes van Airsoft.nl ontvangen, voeg dan airsoft.nl toe (www.facebook.com/airsoftnederland).

Wil je ook via Facebook op de hoogte blijven: http://www.facebook.com/airsoftnederland.

Disclaimer: Alle berichten op het forum zijn puur mijn eigen mening, en moet men niet aannemen als enige vorm van (juridisch) advies. Bij twijfel aangaande de Wet Wapen & Munitie: doe navraag bij Bijzondere Wetten.
Twinkle

Berichtdoor Allijandrent » ma 14 jan 2013, 00:17

jullie hebben mijn vind ik leuk al! :D
Custom CYMA M14, Classic Army M15A4, Classic Army M15A4 DMR Fixed stock, ares amoeba AM-016
KWA/KSC Glock17, elite force 1911 tac
Well MB4410 sniper, SX9 sniper rifle by TOKYO SOLDIER.
Full Ghillie cape multicam and OD gear.
field name: Ghost
Tagname: SG-02
2nd in command S.O.A.G.G.
Aut vincere, aut Mori
Allijandrent
S.O.A.G.G. Team Member

Camouflage: multicam, Ghillie cape
Replica Collectie: Custom CYMA M14 DMR, TY SX9 by Umarex,, CA M15a4, CA m15a4 DMR, KWA/KSC G17 3x, Well MB4410. Ares Amoeba AM-016

Berichtdoor Twinkle » ma 14 jan 2013, 00:22

Like ;)

Ik ga ook eens in mijn vriendenlijst kijken welke van mijn vrienden zeker op de hoogte willen b.ijnven van de laatste ontwikkelen, omdat ze in het verleden wel eens enthousiast reageerde toen ik ze vertelde over spelen in Belgie :).

Twinkle

Berichtdoor Allijandrent » ma 14 jan 2013, 00:26

ik heb jammer genoeg niet zo veel die echt actief mee willen doen in zo'n hobby, 2 vrienden waaronder 1 klas genoot sowieso en een vriendin van me ook wel. :roll:
Custom CYMA M14, Classic Army M15A4, Classic Army M15A4 DMR Fixed stock, ares amoeba AM-016
KWA/KSC Glock17, elite force 1911 tac
Well MB4410 sniper, SX9 sniper rifle by TOKYO SOLDIER.
Full Ghillie cape multicam and OD gear.
field name: Ghost
Tagname: SG-02
2nd in command S.O.A.G.G.
Aut vincere, aut Mori
Allijandrent
S.O.A.G.G. Team Member

Camouflage: multicam, Ghillie cape
Replica Collectie: Custom CYMA M14 DMR, TY SX9 by Umarex,, CA M15a4, CA m15a4 DMR, KWA/KSC G17 3x, Well MB4410. Ares Amoeba AM-016

Keer terug naar Airsoft.nl Nieuws