G&G MIT Unit

Het laatste nieuws met betrekking op Airsoft.nl

Moderator: Panda

Re: G&G MIT Unit

Berichtdoor Vortix » do 09 apr 2015, 08:30

Robske79 schreef:Als je op de link klikt in de openings post kun je ook lezen dat het voor militaire en politie is ontwikkeld.

Dat zeggen ze ja. Die doen dat alleen al jaren met MILES.
'We should remember that one man is much the same as any other, and that he is best who is trained in the severest school'
-Thucydides

Woohoo, dress blues with a sword!
Vortix

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: Primary: King Arms OA-15 M8 | Backup: DBoys Mk18 Mod1 | Secondary: USP Compact

Berichtdoor Robske79 » do 09 apr 2015, 08:58

Yep dat klopt en dat is in de jaren 80 in de USA voor het eerst in gebruik genomen. Heb er zelf mee mogen spelen. Het is een mooi systeem maar wel kostbaar. Of dit systeem van G&G een goede vervanger is? Voor CQB zou het kunnen.
Er zijn genoeg eenheden over de hele wereld die in het verleden de magfed paintball markers gebruikte voor hun CQB skills en drills dus ja de overstap naar een realistische airsoft replica is makkelijk gemaakt aangezien je exact de zelfde handelingen kunt doen met je replica als bij een RS.
Robske79

Camouflage: Atacs-FG
Replica Collectie: G&G GR15 XL RAIDER, KWA MP9, Well MB01+SDIK

Berichtdoor Vortix » do 09 apr 2015, 09:36

Nja, Systema heeft deze markt ook proberen te betreden met de PTW. Dat is ze uiteindelijk nooit echt gelukt omdat het voor veel overheden kosteneffectiever en realistischer is om met Simunition te trainen dan met PTW's...

Maar goed wel een interessant systeem. Kan me bijna niet voorstellen dat het aan gaat slaan binnen de airsoftwereld omdat het alleen werkbaar is als iedereen het doet. Dat is anders met een PTW of iets in die richting natuurlijk.
'We should remember that one man is much the same as any other, and that he is best who is trained in the severest school'
-Thucydides

Woohoo, dress blues with a sword!
Vortix

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: Primary: King Arms OA-15 M8 | Backup: DBoys Mk18 Mod1 | Secondary: USP Compact

Berichtdoor Reliku » do 09 apr 2015, 14:06

Inderdaad. Het concept is leuk, maar dan moet iedereen zo'n ding hebben. Zie ik niet gebeuren :roll:

En sowieso, ik schiet liever met plastic dan met een laserstraaltje, anders was ik wel gaan lasergamen. Dit kun je tenminste nog voelen :twisted:
Check ook mijn facebook pagina
Als ik na een paar dagen nog niet reageer op een PM, stuur er dan nog een ;)
Reliku

Camouflage: Flecktarn
Replica Collectie: VSR-R // M4 RIS gbbr // KAC PDW gbbr // MK18 aeg // te veel sidearms

Berichtdoor Jaffe » vr 17 apr 2015, 18:49

Connor schreef:Doe mij dan maar het GEC of MARS systeem van G&G. Heb ik meer aan :D

Ziet er gaaf uit, alleen denk ik wel dat wanneer er iets kapot gaat (zal uiteindelijk toch gebeuren) het niet zo gemakkelijk is om aan reserve onderdelen te komen (en hiermee duidt ik vooral op de vele sensors in deze replica)
You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone.

Alphonse Gabriel "Al" Capone
Jaffe

Camouflage: Woodland Dpm
Replica Collectie: Specna-Arms SA-A07, Maruzen Walther PPK/S, King Arms M1928 Thompson, WE Mauser M712,

Berichtdoor Baloth » vr 17 apr 2015, 23:43

Jaffe schreef:
Ziet er gaaf uit, alleen denk ik wel dat wanneer er iets kapot gaat (zal uiteindelijk toch gebeuren) het niet zo gemakkelijk is om aan reserve onderdelen te komen (en hiermee duidt ik vooral op de vele sensors in deze replica)

Zijn waarschijnlijk prima via G&G zelf te krijgen. Vanuit ervaringen zelf met hun klantenservice is het een erg fijn bedrijf om mee te handelen. Ik denk dat de onderdelen juist helemaal niet moeilijk te verkrijgen gaan worden i.v.m. de populariteit van deze projecten. Neem eens een kijkje op hun website, daar vind je letterlijk en figuurlijk elk onderdeel wat op elke AA los en vast zit in hun assortiment.
Baloth

Camouflage: Whatever works.
Replica Collectie: USP Compact, 1911 MEU, 2x M4, ARX160, Masada, AR57

Berichtdoor Hogader » vr 17 apr 2015, 23:58

Baloth schreef:
Jaffe schreef:

Zijn waarschijnlijk prima via G&G zelf te krijgen. Vanuit ervaringen zelf met hun klantenservice is het een erg fijn bedrijf om mee te handelen. Ik denk dat de onderdelen juist helemaal niet moeilijk te verkrijgen gaan worden i.v.m. de populariteit van deze projecten. Neem eens een kijkje op hun website, daar vind je letterlijk en figuurlijk elk onderdeel wat op elke AA los en vast zit in hun assortiment.

Sterker nog van iedere replica hebben ze een exploded view afbeelding en als je een onderdeel van G&G nodig hebt, hoef je hun enkel te mailen met het nummer dat bij dat specifieke onderdeel hoort en het komt jou kant op. Availability van onderdelen is iig 1 van de dingen waar ik me bij G&G nooit druk om zal maken.
Eigenaar van het HGDR Entertainment Youtube channel. Subscribe nu en blijf op de hoogte van alle laatste video's: Subscribe!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je mij de term "replica('s)" gebruiken, dan bedoel ik daar wettelijk gezien "Airsoft Apparaten" mee. (Tenzij anders vermeld)

Disclaimer: Ik heb geen persoon van het recht, dus neem mijn posts nooit als waarheid aan!
Hogader

Camouflage: Marpat, Vegetato, Kryptek
Replica Collectie: VFC Scar-H, Umarex UMP .45 /w Silencer, G&G M14 EBR, D-Boys KAC PDW, Cyma CM045a, AGM Shotgun Short 003

Berichtdoor Connor » di 21 apr 2015, 13:51

Jaffe schreef:Ziet er gaaf uit, alleen denk ik wel dat wanneer er iets kapot gaat (zal uiteindelijk toch gebeuren) het niet zo gemakkelijk is om aan reserve onderdelen te komen (en hiermee duidt ik vooral op de vele sensors in deze replica)

Ik had een nieuwe recoilplate nodig voor m'n TR4-18 Light. Een email gestuurd naar support@guay2.com (G&G support). Had met 12 uur antwoord dat ze een paypal betaling ging aanmaken. En 10 dagen later had ik het binnen inclusief een G&G patch en een paar stickers :)
Connor

Camouflage: KL DPM
Replica Collectie: G&G TR4-18 Light(HK416)||E&L EL-104 PMC-A(AK105)||TM Glock G17

Vorige

Keer terug naar Airsoft.nl Nieuws