Eerste Airsoftmarkt van Flevoland

De enige plek waar niemand off-topic mag roepen.

Moderator: Panda

Eerste Airsoftmarkt van Flevoland

Berichtdoor QuickFix » zo 03 jun 2018, 00:07

Ik dacht altijd dat Balls & Arrows, en dus de airsoft markt die daar in het verleden al een paar keer geweest is, ook op Flevoland lag. :roll:
Volgens omroep Flevoland is dat blijkbaar niet zo en was de eerste airsoftmarkt vorige week in Biddinghuizen. :idea:

Hoe ik er een week later pas achterkwam (was er namelijk graag naartoe gegaan)?
Doordat de NABV nieuwsbrief, die iedereen afgelopen week in de mail kreeg, daarover berichtte; de NABV stond er namelijk ook met een stand.

Overigens ben ik mij ervan bewust dat de NABV gelukkig wél de feiten op orde heeft:
NABV Nieuwsbrief schreef:Op zondag 27 mei vond in Biddinghuizen de zesde editie van de Nederlandse Airsoft Markt plaats. De NABV was hierbij aanwezig. Ondanks deze hitte waren er veel liefhebbers van de airsoftsport aanwezig!
Wij vonden het leuk veel van onze leden te hebben mogen ontmoeten!

Waarom wordt dit niet, of in ieder geval heel slecht (want ik heb er werkelijk 0,0 van meegekregen), gecommuniceerd naar de eigen leden toe? :roll:
(Een eenvoudige post op oa. dit forum was genoeg geweest)

Het begint er echt op te lijken dat mensen, die om welke reden dan ook geen gebruik willen, mogen of kunnen maken van Facebook (want daar zal het wel weer uitgebreid rondgetoeterd zijn, net als vorig jaar) bij onze eigen sport vergeten worden. :?
En dat een Balls & Arrows dat vergeet, daar kan ik nog inkomen, je kunt als kleine commerciele club soms onhandig zijn qua communicatie.

Maar een belangenvereniging, waar je toch van mag verwachten dat ze ons graag op de hoogte houden van al het nieuws in airsoft-land, vergeet het in de gauwigheid (of voor het gemak) ook? :shock:

En tuurlijk: airsoft kent diverse diciplines en invalshoeken, dus ja: je wilt in je clubblaadje de aandacht vestigen aan nieuwe goedgekeurde skirmvelden en de wijzigingen in het NAC en ja: je organiseert voorronden voor iets in Taiwan over een tijdje en ja: je geeft cursussen aan mensen die graag marshall (of juist een goede airsofter) willen worden.

Prima, maar zorg ervoor dat de hobbyist die het (soms door leeftijd of door drukte) meer voor het verzamelen doet ook mee mag en kan doen met deze mooie hobby. :idea:

Dank,

Peter
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Re: Eerste Airsoftmarkt van Flevoland

Berichtdoor Rebelattack » zo 03 jun 2018, 15:28

NABV en goed communiceren is volgens mij iets wat nooit hand in hand kan gaan, de hele granaten discussie communiceren ze ook voor geen meter. Ik wist er van via via, maar inderdaad het enigste waar ik naar toe was gestuurd was een FB post, niet op de NABV site of iets anders in die trend, zoals een nieuwsbrief. Ik gebruik FB maar niet daarvoor en ook zo min mogelijk, ik zou ook graag een 2 wekelijkse of maandelijkse mail willen zien van de NABV met daarin interessante evenementen en andere zaken, lijkt me toch wel dat daar budget voor is.

EDIT: Ik bedoel dan vooral een nieuwsbrief waarin toekomstige evenementen in staan en dus geen after action report van alles en ook een hoop meldingen over nieuwe medewerkers kan me vrij weinig boeien.
Laatst bijgewerkt door Rebelattack op di 05 jun 2018, 12:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Rebelattack

Berichtdoor NyteMyre » zo 03 jun 2018, 18:38

Ik had het vorige maand nog aan B&A gevraagd of er dit jaar een airsoft-markt was. Ik kreeg alleen terug "Dit jaar helaas niet". Dus ik was ook een beetje verrast toen het in de NABV nieuwsbrief stond.

Afbeelding
NyteMyre

Camouflage: Multicam / CADPAT / Woodland
Replica Collectie: ICS L85

Berichtdoor Meppie » zo 03 jun 2018, 20:26

Ik wist er net goed een week van tevoren iets van omdat ik dat te horen kreeg via iemand die daar iets ging demonstreren.
Anders wist ik ook pas via de nieuwsbrief dat deze markt plaats had gevonden.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor rob2k7 » zo 03 jun 2018, 21:28

Ik ben er geweest , ik vond het een sfeerloze bedoening , de open 1 uur skirms gingen niet door en bij de NABV wisten ze van niks ter plaatse , vervolgens hoorde ik later dat de locatie voor de skirm was afgekeurd , dus ze draaiden er gewoon omheen . :oops:

Ook die hele combinatie met kinder skirm die wel door ging vond ik helemaal niets,
...dus ik kwam voor de skirm en een beetje voor die airsoftmarkt , kwam ik dus gewoon voor jan lul.

Liever weer bij B&A de volgende keer . :D
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,WE Glock 19 gen4gbb

Berichtdoor Sephi » ma 04 jun 2018, 17:04

Ik wist ook van niks, vind het inderdaad maar vreemd dat de NABV niet vóórdat de markt is, maar wel een week na gaat mailen dat het was...

Naja, zo te lezen weinig gemist.
ICS CXP Ape, VFC Scar-H, Cyma M14 (DMR project), Cyma MP5a5, Cyma AK-47, P&J M4a1 & M16a3, Army G36c GBBR, JG P90, Dboys Kar98k shell-ejecting, Well MB03 (sniper-project), Well MP7a1, Cyma M870 shotgun, Snow Wolf AUG Commando, KWC M712 Mauser, WE P08 Luger, Walther PPQ M2, WE Samurai Edge M92F, WE M1911a1, WE Hi-Capa 3.8, HFC 6" revolver, TM G18c.
Sephi

Camouflage: A-tacs FG
Replica Collectie: Main: ICS CXP Ape, secondary: TM G18c, voor de rest zie onderschrift.

Berichtdoor KNORMOL » ma 04 jun 2018, 23:43

Wat ik had begrepen is dat de organisatie van dit evenement niet meer samenwerkt met balls die had er geen meer in of Wat dan ook. Weet er verder het fijne ook niet van . Ben wel even geweest was bloedheet en klopt heel sfeerloos . Ik kon gelukkig bij de stand van me teamgenoot staan dus nog een beetje uit de zon .Maar na de middag werd het al snel rustig .

Op zich waren er meer stands als vorig jaar maar echt iets speciaals staat er niet tussen behalve igor met zn Russische stand . Er had wel iets beter reclame gemaakt kunnen worden en wet ik veel wat nog meer . Want zo bloed het net zo doos als die adventure beurs in Eindhoven.
KNORMOL

Camouflage: Gorka od
Replica Collectie: Allerlei soorten ak

Keer terug naar Off-topic