Airsoft in Assendelft NH

Airsoft in Assendelft NH

Berichtdoor CerberaSagaris » ma 11 nov 2013, 00:22

Hallo allen,
Gister ben ik op de certificatie dag geweest van Realistic Sports & Leisure (RS&L) geweest. Ik ga geen AAR schrijven omdat er door mis communicatie een zodanig lage opkomst was dit geen nut heeft. Even een korte introductie, Het betreft een terrein van RS&L (http://www.outdoor-paintball.nl/) https://www.facebook.com/rslairsoft. Een paintball organisatie van het eerste uur in NL. Gerund door michelrsl member van het forum.
nog even een Quote van Michel uit het lokaties gezocht topic:

michelrsl schreef:De reden waarom er nog niks op de site staat van realistic sport Leisure is omdat er een website gemaakt is voor airsoft.
Deze gaat pas online als alles geregeld is dus waarschijnlijk in de loop van volgende week.
Voor de liefhebbers in Noord Holland er kan dan gespeeld worden op het bos in Assendelft ongeveer 11,5 hectare.
Op de dag dat er airsoft is is er geen paintball dus het hele terrein is dan voor de airsofters.
De indoor locatie Aalsmeer 3000 m2 gaat ook gebruikt worden voor airsoft.
De prijzen gaan liggen op 25 euro
Eigen bb`s zijn toegestaan

Mochten er vragen zijn ben ik te bereiken op dit moment via de mail van http://www.outdoor-paintball.nl

Michel van Boksel

De locatie:
Het terrein van RS&L ligt een kleine 10min. rijden van de A9 afslag Beverwijk. Het betreft een Woodland locatie in de polder met twee verschillende soorten bos. 1 een aangelegd stuk bos en een wat natuurlijk verwildert stuk natuur. Nu wil het zo zijn dat door de heftige storm van de afgelopen week het "aangelegde" bos gelijk een heeeeel stuk op geruigd is doordat de wind tientallen flinke bomen heeft omgewaaid. Het terrein bestaat uit voornamelijk uit woodland met redelijk dicht struikgewas, daarnaast is er een veld (ik gok ong net wat groter dan een voetbalveld) vol met obstakels en barricades waar je mooie cqb sprintjes kan trekken (staat niet op film helaas). En ten slotte is er nog een stuk terrein best wel open is waar ze speedball games spelen. (zie tweede filmpje)
Ik gok dat het gehele terrein zeker 120man kan herbergen zonder dat je iedere 5min. iemand tegenkomt. Het terrein is divers met verschillende uitdagingen voor een breed assortiment aan airsoftspelers.

Ik heb een poging getracht een helder beeld te geven van het terrein door een filmpje te maken. Helaas zijn mijn video en editting kwaliteiten niet opperbest. We hebben een het terrein rond gelopen en zijn dik een half uur bezig geweest om slechts alleen de grens van het terrein te verkennen, daarom ook het fastforwarding wat ik maar heb in gezet om toch alles te laten zien wat ik heb opgenomen.

RS&L:
Klik hier voor de originele afbeelding
Deze afbeelding is verkleind. Klik op de afbeelding om deze op ware grote te bekijken.

Rondleiding:

Korte Game: (psssst .........1.08min links in beeld :lol: :lol: :lol: )
Afbeelding
Actual battlefootage: Killzone -BIA, The officers mess -BIA
CerberaSagaris

Camouflage: UCP ACU/ OD, NL DPM/ OD
Replica Collectie: Bolt B4A1 BRSS +mods, We M92 Beretta, Cyma MP5

Re: Airsoft in Assendelft NH

Berichtdoor michelrsl » ma 11 nov 2013, 10:14

Collin bedankt nog voor het meedoen aan de certificatie.
Jammer dat er iets minder deelnemers waren als gepland door miscommunicatie.
Al met al is het gelukt en een leuke dag geworden.Tot gauw

Michel
michelrsl

Berichtdoor Vortix » ma 11 nov 2013, 11:02

Ben benieuwd, is voor mij ook niet zo ver weg. Ik kom zeker wel een keer kijken denk ik.
'We should remember that one man is much the same as any other, and that he is best who is trained in the severest school'
-Thucydides

Woohoo, dress blues with a sword!
Vortix

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: Primary: King Arms OA-15 M8 | Backup: DBoys Mk18 Mod1 | Secondary: USP Compact

Berichtdoor Perconte » ma 11 nov 2013, 11:13

Ik moest lachen om 1:08 :-)
Perconte

Camouflage: NL Woodland+Blauw
Replica Collectie: D-Boys M4 CQB RAS II

Berichtdoor Gamble » ma 11 nov 2013, 11:56

Muhhh, op 1:08 gleed ik net even te ver door, voorbij mijn dekking. Resultaat dat ik op mijn voet geraakt werd :(

Maar het is een super tof terrein, met enorm veel mogelijkheden. Er zal snel een skirm georganiseerd gaan worden, het is echter nog even wachten op de certificering.
Gamble

Camouflage: Woolland, Multicam
Replica Collectie: ICS M4, CA SR25, CA SLR105 Tactical, KWC Glock 18c

Berichtdoor Perconte » ma 11 nov 2013, 12:43

Ik hou het in de gaten! Wil er zeker een keer heen. Werd er ook gechronod? Weet namelijk nog steeds niet of de mijne onder de 350 schiet...
Perconte

Berichtdoor DoriDori89 » ma 11 nov 2013, 14:53

Wij kunnen altijd onze chrono dan meenemen als wij (of een van ons) ook heen gaan.
Ik kon er helaas niet bij zijn maar ik heb er wel veel zin in! Én lekker dichtbij! :D
DoriDori89

Camouflage: OD/Woodland
Replica Collectie: APS ASR115

Berichtdoor Perconte » ma 11 nov 2013, 17:00

Hmmmmz Heiloo is me ook net even te ver om op de koffie te komen. Hier in de buurt maar eens iemand met een chrono vinden of anders op goed geluk naar die skirm en een van jullie vragen. Thnx voor het aanbod!
Perconte

Berichtdoor CerberaSagaris » ma 11 nov 2013, 19:48

Perconte schreef:Ik hou het in de gaten! Wil er zeker een keer heen. Werd er ook gechronod? Weet namelijk nog steeds niet of de mijne onder de 350 schiet...

Natuurlijk wordt er gechono'd ;) iedereen skirm aanbieder moet er 1 hebben, sterker nog ze moeten er officieel twee hebben.
Afbeelding
Actual battlefootage: Killzone -BIA, The officers mess -BIA
CerberaSagaris

Camouflage: UCP ACU/ OD, NL DPM/ OD
Replica Collectie: Bolt B4A1 BRSS +mods, We M92 Beretta, Cyma MP5

Berichtdoor ArthurD2 » ma 30 dec 2013, 01:04

19 januari gaat ik hier heen samen met mn vrouw en een maat (als die optijd zn AA binnen heeft ;))
Life is a Game, Play to Win
ArthurD2

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: Bolt M4 SOPMOD, WE Hi-Capa 5.1 Dragon Type B

Volgende

Keer terug naar Noord-Holland