team/teamleden gezocht omgeving Etten-Leur

team/teamleden gezocht omgeving Etten-Leur

Berichtdoor Marcellus35ad » ma 14 dec 2015, 22:16

Hallo,

Tijdje geleden met wat mannen bezig geweest in Breda en van daar uit de behoefte gevoeld om een eigen team samen te stellen.

Zijn er mensen uit omgeving Etten-Leur die het leuk zouden vinden regelmatig in teamverband naar skirmishes te gaan?

Lijkt me leuk dat met een groepje te doen dat een beetje bekent is met elkaar en op elkaar is ingespeeld.

Ik hoor het graag van jullie.

Groet,

Marcel
Marcellus35ad

Camouflage: Swiss Alpenflage
Replica Collectie: Specna M16 met M203

Re: team/teamleden gezocht omgeving Etten-Leur

Berichtdoor QuickFix » di 15 dec 2015, 10:12

Hier uit Oosterhout, maar ik weet nog niet hoe mijn agenda eruit ziet voor het komende jaar, dus lees op de achtergrond eventje mee...
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor Marcellus35ad » wo 16 dec 2015, 20:15

Top.
Hopen dat je toch wat tijd over hebt om eens te gaan skirmen.
Marcellus35ad

Berichtdoor Peter2012 » do 17 dec 2015, 05:53

Hier uit zuid-holland,
Licht er misschien ook aan naar welke locatie je zoal wilt gaan. Door heel nl of veldje bij je in de buurt??
Peter2012

Berichtdoor petter2093 » za 19 dec 2015, 15:37

Ik lees op de achtergrond ook een beetje mee, zit vaak bij mn vriendin in bergen op zoom en anders zit ik bij mn ouders in numansdorp(bij willemstad) dus is regio etten leur ook niet heel ver. Op zich heb ik wel intresse in een team maar dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je met de rest van de groep op kan schieten :)

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
petter2093

Camouflage: MARPAT Woodland - SWAT black
Replica Collectie: VFC HK416D 14.5RS GBBR, KWA MP7 GBB, KWA USP.45, Cybergun S&W I-bolt(vsr-10 rip)

Berichtdoor Marcellus35ad » za 19 dec 2015, 23:19

Mijn idee is/was om in een straal van pak weg 1 uur rijden rondom Breda iedere maand een x te gaan spelen en een paar x per jaar er voor te kiezen om eens wat verder en langer weg te gaan. Kan noorden Nederland zijn, België- Frankrijk of zelfs Engeland wat mij betreft. Tussentijds eens wat trainingsavondjes houden. Op die manier leer je elkaar wat beter kennen en kun je een beetje op elkaar ingespeeld raken.

Mooiste zou denk ik een groep van een man/ vrouw of 8 zijn. Er zit zover ik weet 3 man (met mijzelf meegerekend) in Etten-Leur. Denk dat ivm af en toe eens een avondje trainen de reistijden dan max. zo'n half uur zouden moeten zijn, althans dat lijkt mij lang genoeg als je 1x per week of 2 weken bij elkaar zou komen. Trainingslocaties zouden dan bijvoorbeeld in omgeving van Zundert, Roosendaal, Bergen op Zoom, Oudenbosch, Steenbergen, Zevenbergen, Breda, Oosterhout moeten liggen.

Vanuit Etten-Leur gerekend heb je dan een cirkel van ongeveer Zundert/Wernout in het zuiden, Bergen op Zoom in het westen, Willemstad- Moerdijk in het noorden en Oosterhout- Tilburg in het oosten. Als mensen bereid zijn om verder te rijden dan is dat natuurlijk geen probleem, maar het lijkt mij lastig om op regelmatige basis op te brengen.

Het moet idd wel klikken natuurlijk. Zelf ben ik in het veld best fanatiek in de zin dat ik probeer zo realistisch mogelijk te spelen. Een hit is bij mij altijd een hit. Wereldkampioen worden vind ik minder belangrijk dan respect hebben voor elkaar. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld; als je een x in een reflex van wat te dichtbij reageert ben ik al tevreden met een "sorry man". No worries man.
Potje ouwehoeren tussen de skirms door vindt ik leuk en ik ben wel een freak als het gaat om de looks. Probeer altijd een uitbeelding zo realistisch mogelijk te laten lijken.

Samengevat; tactics, apparaten en uitrusting moeten bij mij zo veel mogelijk op de real deal lijken, dat helpt mij om zo goed mogelijk in de beleving te komen. Door in teamverband te trainen kun je in mijn ogen de tactics verbeteren, wat ook helpt om plezier in het spel te houden. Het blijft bij mij echter wel altijd een spel waar alle deelnemers lol aan moeten beleven. Dus winnen is bij mij niet het allerbelangrijkste als dit zou betekenen dat de ander er geen lol meer in heeft.
Marcellus35ad

Berichtdoor petter2093 » za 19 dec 2015, 23:24

Marcellus35ad schreef:Mijn idee is/was om in een straal van pak weg 1 uur rijden rondom Breda iedere maand een x te gaan spelen en een paar x per jaar er voor te kiezen om eens wat verder en langer weg te gaan.
...
Dus winnen is bij mij niet het allerbelangrijkste als dit zou betekenen dat de ander er geen lol meer in heeft.
(quote verkleind anders word de post weer heel lang :D)

Hier ben ik het helemaal mee eens, en dit klinkt prima in mijn oren. Lijkt mij een geslaagd plan en als ik dit topic hier zo even door lees is er ook wel genoeg animo voor een team in deze regio ;)

petter2093

Replica Collectie: VFC HK416D 14.5RS GBBR, KWA MP7 GBB, KWA USP.45, Cybergun S&W I-bolt(vsr-10 rip)

Berichtdoor metal4ever » zo 20 dec 2015, 02:01

Ben 1 van de 3 inwonenden in Etten-Leur :), lijkt me top om eens te kijken of we met een team kunnen gaan starten.
metal4ever

Camouflage: vegetato, a-tacs fg
Replica Collectie: G&G TR15 Raider-L, ASG CZ Scorpion EVO3 - A1, KWA G18C, Hecate sniper, Daytona Scar-L

Berichtdoor Marcellus35ad » zo 20 dec 2015, 18:42

Misschien is een datum, tijd en plaats afspreken om belangstellenden samen te laten komen en kennis te maken?
Wellicht ergens begin januari.
Marcellus35ad

Berichtdoor petter2093 » zo 20 dec 2015, 19:49

Marcellus35ad schreef:Misschien is een datum, tijd en plaats afspreken om belangstellenden samen te laten komen en kennis te maken?
Wellicht ergens begin januari.

Wellicht de beste optie om dan af te spreken op een (open) skirm, zodat we elkaar ook gelijk in de actie leren kennen

Zag dat er 16 en 17 januari open skirms waren bij dark forest waar ik intresse in had, verder geen idee welke skirms er gepland stonden hier in de omgeving

petter2093

Volgende

Keer terug naar Noord-Brabant