Zeeuwse teams

Re: Zeeuwse teams

Berichtdoor joene2011 » di 27 mei 2014, 17:20

Er komen steeds meer zeeuwen bij! Welkom..Schoten is cool en lekker aan te rijden vanuit zeeuws vlaanderen.
joene2011

Camouflage: NL DPM/OD
Replica Collectie: APS ASR115 Keymod,G&G Scar-l ,king arms m4a1,CYMA MP5,S&W Sigma 40f,WE Glock17

Berichtdoor TiZZeRM4 » ma 02 jun 2014, 18:24

28 juni te vinden op een open skirm in Kempen met een klein team (1:45 uur rijden vanuit terneuzen) gaan daar nog meer zeeuwen naartoe?
TiZZeRM4

Camouflage: MARPAT, stone desert
Replica Collectie: Cracker, FFH M4, G18c

Berichtdoor el loco » ma 02 jun 2014, 18:41

Vertel meer!?
Hit....HIT.....HIT....GO@#%*&ME..HIIIIIT.......
el loco

Camouflage: Vegetato / San Marco
Replica Collectie: Umarex Beretta ARX 160/ Specna M16A4 / TM Aug HC / KJW G23

Berichtdoor TiZZeRM4 » di 10 jun 2014, 08:21

de site: http://www.airsoftkempen.be/
toevallig is skirm magazine daar een kleine tijd geleden geweest, in nummer 9 staat waarschijnlijk een stukje hierover.

is een oude fabriek, CQB met veel kamers en verdiepingen.
ook zit er een vierkante kilometer bos bij, hier wordt meestal smiddags na het eten meestal een keer gespeeld

dit is een kleine edit van het spelen: https://www.youtube.com/watch?v=iPdPS0XbS1Y
TiZZeRM4

Camouflage: MARPAT, stone desert
Replica Collectie: Cracker, FFH M4, G18c

Berichtdoor sgtmeatshield » di 10 jun 2014, 09:40

een berichtje vanuit zuid holland.

zeeland krijgt zijn eigen skirm locatie.
zoek ze maar eens op op facebook een geef ze een like.
locatie mag ik niet vernoemen maar het is 30 minuten vanuit rotterdam S.T.F.U en ik zullen er waarschijnlijk vaak te vinden zijn. het is cqb

ghost town airsoft, zoek ze op op facebook, geef ze een leek, por u vrienden om ook te liken en maak dit de eerste locatie in zeeland zuidholland.
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Camouflage: ein strich kein strich, OD
Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Berichtdoor PCU_Zeb » do 12 jun 2014, 19:53

Waarom mag je de locatie niet vernoemen? Het staat toch met koeienletters op hun Facebook-pagina :P. De straat zal ik niet noemen dan, maar Oude Tonge ligt op het eiland Goeree-Overflakkee en dat is Zuid-Holland, niet Zeeland.

Maar goed, dit is zeer interessant nieuws. Een locatie in Zuid-West Nederland miste nog :).
Afbeelding
Mijn YouTube Kanaal: www.youtube.com/user/PCUzeb
PCU website: www.pcu-airsoft.nl
PCU_Zeb

Camouflage: DPM
Replica Collectie: CA M249 MKII, ICS M4 cqb, TM M3 custom, TM Hi-capa 5.1, Cyma M14, TM AK47, STTI MK23

Berichtdoor sgtmeatshield » do 12 jun 2014, 20:33

Omdat ik daar geen toestemming voor heb omdat ik de persoon vaag ken en niet wist of het op de pagina stond. Zoek het maar zelf uit :p
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Camouflage: ein strich kein strich, OD
Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Berichtdoor vuilte » zo 13 jul 2014, 19:43

mooi die nieuwe locatie ! is weer een stukje dichterbij!~ er gaat ook een winkel dichtbij geopend worden https://www.facebook.com/reloadairsoft is in Wouw
vuilte

Camouflage: dpm/atacs fg
Replica Collectie: WE sig 226, Well mb08,VFC 416D

Vorige

Keer terug naar Zeeland