Voorstellenn

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.

Moderator: Panda

Re: Voorstellenn

Berichtdoor Bumfiddler » di 10 okt 2017, 12:20

the noob schreef:Ja dat had ik ook op het oog, deze om precies te zijn: https://www.kotte-zeller.de/?websale8=k ... p&pn=47595 Ik weet dat het duits is en dus semi, maar mijn gedachte gang was dat aangezien de zink triggerbox toch vervangen moet op een gegeven moment, ik dan wel gewoon een stalen box uit de US of UK ofzo kan kopen, weet niet zeker of het klopt dat de scar dan ook weer volautomatisch kan? Lijkt mij wel aangezien de selector ín de triggerbox zit verwerkt..

als het goed is kan de scar h ook op full auto ja het process van het converteren van een semi only trigger unit naar een normale weet ik helaas niet maar de kerels op reddit weten dit wel denk ik als niemand het hier weet
Afbeelding
Bumfiddler

Camouflage: Zwarte primarks kleding XD
Replica Collectie: TM Glock 18C, TM M4 MWS

Berichtdoor the noob » di 10 okt 2017, 16:26

Oké dan zal ik nog wat rondzoeken daaarover, en als ik er niet uit kom maak ik hier wel ergens weer wat lawaai hahah
the noob

Berichtdoor the noob » di 10 okt 2017, 16:33

Slackjaw schreef:Hey Symen! Je had al gereageerd op mijn topic, maar vraag het hier ff; waar wil je gaan airsoften? Ik kom namelijk vanuit Harlingen :)

Ik heb me nog niet erg ver in de velden enzo verdiept, ookal lijkt balls and arrows op flevoland wel heel erg cool :) Jij al enige plannen? Met zijn 2en naar zoiets toe is toch altijd leuker dan in je uppie en zeker in het begin lijkt mij :)
the noob

Berichtdoor Slackjaw » di 10 okt 2017, 18:00

Jaa precies vandaar het bericht ook! Balls and arrows lijkt me heel gaaf, en wat dingen in het oosten lijken me ook leuk :) King's Forest in Drenthe, Bunker Hill wilde ik sowieso doen. Uiteindelijk graag beetje de milsim kant op, maar dat is later. Heb ook vervoer dus kunnen wel keer wat regelen!
Slackjaw

Berichtdoor the noob » di 10 okt 2017, 20:20

Dat zou echt ideaal zijn! Ik heb nog geen rijbewijs en met de trein mag je voor zover ik weet niet een AA vervoeren hahah :) Allemaal hele mooie velden btw, lijkt me heel leuk! Ik weet niet of ik zo ver zou gaan als milsim maar realisme is wel iets waar ik naar wil streven :) Ik loop voor mijn idee wel een beetje achter op jou nog qua gear en guns enzo.. maar dat moet altijd op te lossen zijn :)
the noob

Vorige

Keer terug naar Nieuwe Leden