Nieuw lid

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.

Moderator: Panda

Nieuw lid

Berichtdoor Kirsha85 » wo 11 jul 2018, 17:19

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen, ik ben Kiran en ik ben 33 jaar en ik woon in Leiden. Tijdens een teamuitje (Airsoft & BBQ via me werk bij Delta Airsoft te Waalwijk, ben ik helemaal weg van Airsoft.

Ik heb een achtergrond in schietsport. Ooit begonnen met paintball als verkoper achter balie en daarna wedstrijd begeleider. Na aantal jaar vond ik het welletjes en gestopt. Een zekere dag een introductie dag gedaan bij een schietvereniging. Voordat ik het wist raakte ik verslaafd aan de geur van kruit uit de rondvliegende hulzen. Na 18 schietbeurten en eindtest was ik 4 jaar geregistreerde sportschutter en lid bij KNSA. Dus ik weet veel van wapens en diverse kalibers... Wegens prive omstandigheden gestopt.

Ik heb nu een lidmaatschap bij het Navb en nog oriënteren naar welke side handgun en rifle is ga kopen. Iemand suggesties enof tips? Altijd welkom. :D
Kirsha85

Camouflage: DPM
Replica Collectie: M9A3

Re: Nieuw lid

Berichtdoor Helnas » wo 11 jul 2018, 18:04

Hey welkom,

Als je begint met cqb binnen spelen dan zou ik voor een tokyo marui hi capa gaan (handgun).
Out of de box geweldig. En je kan er later zoveel aan upgraden als je wilt.
Je ziet hem daarom ook erg vaak terug, dit is ook perfect omdat er iets mee is dan kunnen veel mensen je helpen.

Ik ren zelf met een tokyo marui mk23 rond. Is een handgun zonder blowback, en hierdoor erg stil. Je bent vanaf 5 meter niet meer te horen, vind ik een leuke speelstijl. Is wel een erg lange replica.

Mocht je een bepaalde voorkeur voor wapen hebben, dan is er vaak ook een airsoft replica van. Zou dan als je de keus heb voor tokyo marui gaan.

De meeste replicas zijn out of the box zo te gebruiken,, je moet alleen uitkijken met co2 handguns, die willen nog wel eens boven de 360 fps spelen en dan wordt je geweigerd op een evenement.

Ben zelf 3 keer in waalwijk gaan airsoften en vond het 1 van de mindere locaties dus er staat je een leuke tijd te wachten :)
Helnas

Camouflage: Burger kleding
Replica Collectie: Tm mk23 en tm hicapa racegun

Re: Nieuw lid

Berichtdoor QuickFix » do 12 jul 2018, 08:03

Welkom bij de club, @Kiran! 8-)
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Keer terug naar Nieuwe Leden