Voorstellen

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.

Moderator: Panda

Voorstellen

Berichtdoor Crash21 » za 12 aug 2017, 14:21

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jonne aka Crash21, ik ben 37 en woonachtig in Utrecht. Ik ben al een paar maanden 'licht' actief op dit forum en ik heb al heel veel goede informatie opgedaan, waarvoor dank.

Ik ben sinds november 2016 lid van het NABV en in het bezit van drie replicas. Ik heb een zelf geupgrade TM Hi-Capa 5.1, een zelf geupgrade Tippmann M4 en een stock TM MP7 als backup. Ik denk er over om de MP7 te verkopen om zo weer een nieuw project te starten... dus als iemand interesse heeft ;-)

Ik ga gemiddeld 1x per maand naar een skirm met vrienden, familie en collega's. De groep wordt langzamerhand steeds groter :-). We gaan meestal voor indoor CQB en sinds de zomer zijn we ook outdoor actief. Ook hebben we al enkele trainingen achter de rug van Tactical Airsoft Academy wat we weer gaan oppakken na de vakanties. En aangezien het in de buurt is ben ik geregeld te vinden bij het het NAC in Culemborg.

Ik ben me nu aan het verdiepen in de Wolverine HPA systemen, dus als iemand hier nog goede tips of pagina's met informatie over weet hoor ik het graag.

See you in the field!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Crash21

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: TM Hi-Capa 5.1, Tippman M4, TM MP7 A1GBB en JG Bar 10

Re: Voorstellen

Berichtdoor QuickFix » zo 13 aug 2017, 02:10

Welkom bij de club, @Jonne! 8-)
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: KL Woodland
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P99 DAO, M1911A1, P08, M92F/M9, USP Compact, Glock 17

Keer terug naar Nieuwe Leden