Een enthousiasteling uit Twente

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.

Moderator: Panda

Een enthousiasteling uit Twente

Berichtdoor Lionear » wo 14 maart 2018, 09:42

Hallo allemaal,

Ik ben Rick (31 jaar) kom uit Almelo en volg al een geruime tijd de Airsoft sport en telkens als ik er iets van zie wordt ik toch weer enthousiast. Heb nog geen ervaring met het skirmen zelf maar heb al eens met werk een event gedaan wat erg leuk was. Ben dus nog geen lid van de NABV.

Op zaterdag 24 maart zal ik mijn eerste ervaring als introduce hebben bij Bunker Hill in Daarle en kijk er nu al na uit en hoop dat de ervaring zal zijn wat ik er van verwacht.

Hebben jullie nog tips voor een beginneling zodat ik niet compleet nat ga? ;)

Groet,
Rick
Laatst bijgewerkt door Lionear op do 15 maart 2018, 08:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Lionear

Replica Collectie: G&G CM16 Raider-L 2.0 E, KWC Colt 1911 Stainless Rail

Re: Een enthousiasteling uit Twente

Berichtdoor QuickFix » wo 14 maart 2018, 09:58

Welkom bij de club, @Rick! 8-)

Tips... uhm op tijd naar bed en niet je zondagse goed meenemen, zou ik willen zeggen. ;)
Verder gewoon genieten van de ervaring en het spel. :D

Oh ja... en onthoudt en oefen dit woord de komende dagen: HIT! :lol:
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor Lionear » wo 14 maart 2018, 10:32

QuickFix schreef:Welkom bij de club, @Rick! 8-)

Tips... uhm op tijd naar bed en niet je zondagse goed meenemen, zou ik willen zeggen. ;)
Verder gewoon genieten van de ervaring en het spel. :D

Oh ja... en onthoudt en oefen dit woord de komende dagen: HIT! :lol:

Ah kijk daar heb ik wat aan, wel een lastig woord om te leren ;)
Lionear

Berichtdoor Cookie » wo 14 maart 2018, 11:03

Hey nog een Twentenaar!

Hier onder geef ik je wat tips! (betrekking op bunkerhill)

Wat is handig om mee tenemen naar een skirm:
1. Als je geen eigen camo kleding hebt dan verhuurt bunkerhill die samen met je introducé pakket. je krijgt dan een camo overall aan. doe er wat makkelijke en beweegbare kleding er onder. mocht je dat niks vinden kun je altijd je eigen kleding aan doen en het veld in gaan.

2. eten en drinken is erg belangrijk op een dag. dus neem genoeg brood of koekjes mee en vergeet geen zoete dingen mee te nemen. zoals snoepjes. dit is om je suiker pijl op hoogte te houden want ja dat zul je nodig hebben. mocht je het vergeten zijn of denken ik neem liever een vette hap dan is dat daar ook beschikbaar.

3. Goede schoenen is erg belangrijk want je gaat zo door je enkel. doe dus kisten aan of wandel schoenen. heb je dit niet ? zorg er dan voor dat je schoenen goed vast zitten.

4. schone kleding voor na de dag is ook altijd fijn.

5. mischien een pet / cap of boonie als hoofd bescherming. het zelfde voor je nek, een sjaal of iets in die geest.

Ga je voor een introduce pakket ? neem dan 1 extra mag erbij voor 5 euro. deze is wederom gevuld met 500 bbs. dan kun je lekker door knallen mocht je andere mag opgaan in het veld.

voor de rest, ga lekker sociaal doen en vraag aan mensen wat voor replica ze hebben en waarom. kijk of je al eventueel een clubje/groep kan benaderen als je het erg leuk vindt.

Zelf zit ik bij Mean120, een groep enthousiaste leden uit de omstreken in twente.
Wij zijn bijna elke editie bij bunkerhill met een groep van 5-10 personen te vinden, mocht je het leuk vinden mag je gerust een keer met ons mee gaan. en mischien wil je wel bij de groep :)

ik ga waarschijnlijk de 25e en anders de 24e.

miss je nog iets of heb je nog vragen, stel ze gerust.
Ook op het forum staan genoeg topics over wat moet ik meenemen naar een skirm.
You know I'm always in control
And I'm never running out of ammo
Got you in my sight
Wherever you go-oh

Just like a sniper!

"Dr Rude - SNPR"
Cookie

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: JG bar10 G-spec, KP-03 (glock 23)

Berichtdoor Lionear » wo 14 maart 2018, 12:04

Ah leuk! Bedankt voor de tips ga het zeker van harte nemen.
Nummertje 5 heb ik al geregeld en zelfde voor handschoenen :-).

Leuk dat er een groep actief is binnen Twente en als jullie de 24ste aanwezig zijn wellicht dat we elkaar dan spreken!
Lionear

Keer terug naar Nieuwe Leden