Gebruikerservaringen WA Ricas/DCS/Recon

BDU's, ACU's, tactische vesten, ghillie suits, communicatie middelen etc.

Moderator: Panda

Re: Gebruikerservaringen WA Ricas/DCS/Recon

Berichtdoor iKaap » wo 11 okt 2017, 19:53

Ik ben zelf vooral van "Goedkoop is duurkoop". Kwaliteit vind ik belangrijk. Spul van Warrior etc houden ook best een beetje hun waarde vast. Mocht je later weer iets nieuws willen kun je goed doorverkopen.
iKaap

Berichtdoor firefex » do 12 okt 2017, 10:55

Heb zelf eerst condor gehad wat opzich best leuk spul is. Nu overgestapt sinds een maand of 6 naar een warrior recon en warrior battle belt en dit is toch wel een stuk betere kwaliteit. Heb ik het echt nodig? Nee dat niet maar vond vooral de plate carrier er goed uitzien.

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
firefex

Camouflage: Multicam & Tan
Replica Collectie: ICS Hog QRS Tan, ICS UK1 Captian Tan, ASG B&T MP9 Black, We-Tech M&P E-force Black /Gold, Tokyo marui XDM

Berichtdoor Axium » vr 13 okt 2017, 08:06

Emerson maken voor 80-100 euro best heel degelijke JPC's, hoor ik. Ze zijn ook goed verkrijgbaar.

Ik heb zelf een WAS Ricas Compact, daar passen wel gewoon IIIa softarmor, verschillende maten IVa plates en sideplates in. Qua pasvorm en beschikbaar MOLLE vastgoed kom ik daarmee beter weg dan met een JPC + Battlebelt.

Al naar de Mayflower APC gekeken of de GG MPC? Allebei ook mooie low profile carriers.

Autostoelen en andere obstakels vormen zo een kleinere hindernis. Alles in mn 'kantoor'(overal waar je jezelf makkelijk kan krabben) zit niet in de weg, maar spul op je rug blijft toch vaak aan hekwerk en dergelijke hangen.

Even geleden heb ik een Condor MOPC gekocht van een member hier, en je ziet ondanks de claims van condor toch wel duidelijk dat de webbing, stiksels en het cordura duidelijk onderdoen voor carriers in de 300+ prijsklasse. Condor bedient natuurlijk ook een andere markt, en het is zeker geen slecht spul.

Vooral als je vaak de indeling van je pouches verandert, en je het gewicht van echte patroonhouders, armor en gear meeneemt ga je denk ik profiteren van de langere levensduur van duurdere vesten. Als je maar 1 keer per week bijvoorbeeld je carrier gebruikt ben je er al lang op uitgekeken voordat de rek uit je cumberbunds is en je stiksel loslaat.
Na het negeren van Google, FAQ's en de Zoekfunctie, vraag ik het maar hier...
Axium

Camouflage: Zie je niks van.
Replica Collectie: ;Cyma CM-040D(AK-105);E&L AK-105;Umarex Walther PPK\s;Umarex H&K USP Compact;TM Makarov.

Vorige

Keer terug naar Kleding & Gear