Perfecte pouch voor 0.8L HPA fles + regulator?

BDU's, ACU's, tactische vesten, ghillie suits, communicatie middelen etc.

Moderator: Panda

Perfecte pouch voor 0.8L HPA fles + regulator?

Berichtdoor Angelusz » ma 30 okt 2017, 19:34

Aloha! Ik ben op zoek naar de *perfecte pouch*. Zijnde eentje waarin de fles echt strak zit, evenals de pouch zelf. Reden is dat ik het erg irritant vind om wanneer ik ren de hele tijd in m'n rug gemept te worden door een wiebelende fles. :)

Er zijn zo veel pouches, ik heb zelf op het moment ook al wat in huis, maar die zitten m.i. toch niet strak genoeg. Wie heeft de gouden tip? Lengte van het geheel moet tenminste 35CM zijn moet mijn setup er in passen.
Angelusz

Camouflage: Navy ACU, Mas Grey, Vegetato
Replica Collectie: Magpul PTS PDR-C, CA M132 Microgun, TM KSG Shotgun, Silverback SRS A1 16" Covert, TM PX4 Custom GBB, TM USP AEP

Re: Perfecte pouch voor 0.8L HPA fles + regulator?

Berichtdoor MarcelvanHooff » di 31 okt 2017, 18:40

Ik gebruikte de hpa bottle pouch van 101inc.
Met tipmann tank en wolverine storm ontank regulator kon met een beetje proppen net dicht. Tegenwoordig gebruik ik een rugzak met camelbag en de tank erin. Werkt ook goed maar bij de bottle pouch zat het er net allemaal wat strakker in.
MarcelvanHooff

Camouflage: Atp & kryptek highlander
Replica Collectie: g&g cm16 r8-l wolverine inferno gen2

Re: Perfecte pouch voor 0.8L HPA fles + regulator?

Berichtdoor Angelusz » di 31 okt 2017, 18:57

MarcelvanHooff schreef:Ik gebruikte de hpa bottle pouch van 101inc.
Met tipmann tank en wolverine storm ontank regulator kon met een beetje proppen net dicht. Tegenwoordig gebruik ik een rugzak met camelbag en de tank erin. Werkt ook goed maar bij de bottle pouch zat het er net allemaal wat strakker in.

Thanks! Dat strakke is inderdaad precies wat ik zoek - als ik een sprintje trek moet het ook gewoon goed blijven zitten. Zal de 101inc eens checken!
Angelusz

Camouflage: Navy ACU, Mas Grey, Vegetato
Replica Collectie: Magpul PTS PDR-C, CA M132 Microgun, TM KSG Shotgun, Silverback SRS A1 16" Covert, TM PX4 Custom GBB, TM USP AEP

Keer terug naar Kleding & Gear