Tactical Use of Blind Fire

Voor alle informatie om serieuze MilSim speler te worden.

Re: Tactical Use of Blind Fire

Berichtdoor Hogader » vr 15 nov 2013, 16:18

En toch vond ik MOAB een betere naam hebben met zijn "Mother of all Bombs"
Eigenaar van het HGDR Entertainment Youtube channel. Subscribe nu en blijf op de hoogte van alle laatste video's: Subscribe!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je mij de term "replica('s)" gebruiken, dan bedoel ik daar wettelijk gezien "Airsoft Apparaten" mee. (Tenzij anders vermeld)

Disclaimer: Ik heb geen persoon van het recht, dus neem mijn posts nooit als waarheid aan!
Hogader

Camouflage: Marpat, Vegetato, Kryptek
Replica Collectie: VFC Scar-H, Umarex UMP .45 /w Silencer, G&G M14 EBR, D-Boys KAC PDW, Cyma CM045a, AGM Shotgun Short 003

Berichtdoor FooBear » vr 15 nov 2013, 19:30

Hogader schreef:En toch vond ik MOAB een betere naam hebben met zijn "Mother of all Bombs"

Nou ja, deze geeft een diepere dimensie aan het gezegde 'Mopping up' :-)

Je zou zo'n KLiko of Tactical Trash Can kunnen uitrusten met wieltjes er onder en een geschutskoepel er op bedenk ik me net.
Het is wel een beetje een trieste vervanger van onze Leopards, dat wel.
福熊(猫)
FooBear Foo de Beer
Major Gear Nut, Special Task Force Unit (STFU)

For a Gear Nut, there are no such things as bad weather and challenging circumstances. There are only good opportunities to test gear :-)

And of course, chances to work out, dragging all that gear around.
FooBear
S.T.F.U. Member

Camouflage: M90, M/84, Multicam, PMC
Replica Collectie: ARES TAR-21, MagPul PTS Masada CQB, HK G36 GBB, TM P90, Umarex HK45, HK USP Tactical, TM P226R, WE Glock 18C, KJW KP-05, Stark Arms S17

Berichtdoor sgtmeatshield » di 19 nov 2013, 23:21

In hoeverre waren de leopards wat waard wat waard dan in jou eerlijke, persoonlijke opinie Foo
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Camouflage: ein strich kein strich, OD
Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Berichtdoor Vortix » wo 20 nov 2013, 10:36

De Leopards vervulden een taak waar we nu een groot gapend gat in onze AT capability hebben. Leo's schoten tot 4km bewegende doelen uit de voeding. Huidige KL AT capability komt tot 2,5 en rotary vliegt niet in alle weersomstandigheden.

Tel uit je verlies.
'We should remember that one man is much the same as any other, and that he is best who is trained in the severest school'
-Thucydides

Woohoo, dress blues with a sword!
Vortix

Camouflage: Multicam
Replica Collectie: Primary: King Arms OA-15 M8 | Backup: DBoys Mk18 Mod1 | Secondary: USP Compact

Berichtdoor Forrest » wo 20 nov 2013, 16:04

Niet alleen AT, maar ook all-weather infanterieondersteuning en observatie met de mogelijkheid om lang op dezelfde plaats te blijven (in tegenstelling tot helikopters en vliegtuigen) mis je nu.
Legi atque lacrimus.
Forrest

Camouflage: Cadet Gray, OD
Replica Collectie: Euroarms P53 Enfield

Berichtdoor sgtmeatshield » wo 20 nov 2013, 16:54

Fenek!! Velen malen beter en betaalbaarder dan een log stuk staal uit de koude oorlog. Tanks zijn voltooid verleden tijd nog voor de muur viel.

In urban warfare is een tank zinloos, tot zover tenzij je net als een yank, huis voor huis wil wegblazen.

Fenek, patria en bushmasters "outperform" leo's
In moderne oorlogsvoering 10 maal
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Camouflage: ein strich kein strich, OD
Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Berichtdoor Meppie » wo 20 nov 2013, 17:03

Moderator

Vindt gebruikers die off-topic gaan. Weer of geen weer. Kan altijd aanwezig zijn en vernietigd OT met koele precisie. Alleen diegene die weten wat de Strategie van deze Post is zullen het overleven ... voor de andere rest er niks anders dan een herinnering dat ze gesneuveld zijn in hun poging om hun kennis/mening over OT te delen met anderen.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor safeontheroad » vr 09 mei 2014, 23:04

ik denk eerlijk dat het handig is je wordt minder snel gezien en als je onder zwaar vuur zit zou je in het echte leven niet je hoofd om de hoek steken
safeontheroad

Camouflage: nightcamo
Replica Collectie: geen

Vorige

Keer terug naar Airsoft.nl Training & Tactiek forum