Interesse in taktiek of training

Voor alle informatie om serieuze MilSim speler te worden.

Re: Interesse in taktiek of training

Berichtdoor FooBear » do 12 jun 2014, 18:24

n-i-ckka schreef:
FooBear schreef:Met STFU spelen we veelal de TacSim skirms van Airsoft Heaven, zoals CMBrother hierboven al aangeeft. Ik denk dat het niveau redelijk hoog ligt. We hebben een duidelijke commandostructuur, veel mensen hebben de TTDs gevolgd en als er onervaren spelers bij zijn, dan nemen we die onder onze vleugels.
Ik denk dat bijvoorbeeld communicatie en coördinatie juist een van onze sterkste kanten is, samen met wat basisskills, zoals patrouillegang en contact drill.

Maar niet om het een of ander hoor, waar komt bij jullie die kennis vandaan? Want ik heb vaker gehoord dat er flink wat tactieken aangeleerd worden hier en daar, en dan bedoel ik niet jullie want weet niet waar het bij jullie vandaan komt, maar er zijn bijvoorbeeld gasten die het geleerd hebben tijdens de videogame "Arma" of "CoD" en dan kan je mij niet vertellen dat ze echt de in en outs weten van bijvoorbeeld een contact drill.

Airsoft Heaven geeft ook trainingen, verzorgd door ex-Defensie medewerkers: de TTDs dus (Tactical Training Dagen). Verder is het een kwestie van regelmatig met elkaar samen spelen, goed naar elkaar luisteren en eenzelfde mindset.
福熊(猫)
FooBear Foo de Beer
Major Gear Nut, Special Task Force Unit (STFU)

For a Gear Nut, there are no such things as bad weather and challenging circumstances. There are only good opportunities to test gear :-)

And of course, chances to work out, dragging all that gear around.
FooBear
S.T.F.U. Member

Camouflage: M90, M/84, Multicam, PMC
Replica Collectie: ARES TAR-21, MagPul PTS Masada CQB, HK G36 GBB, TM P90, Umarex HK45, HK USP Tactical, TM P226R, WE Glock 18C, KJW KP-05, Stark Arms S17

Berichtdoor NevsNL » do 12 jun 2014, 19:29

Van Arma kun je ook helemaal niets leren op dat gebied. Wel kun je het daar goed toepassen aangezien het spel een aardig realistisch karakter heeft. Over COD ga ik het maar niet hebben....
NevsNL

Camouflage: MC, WDL, PMC
Replica Collectie: TM HK416D/VFC HK416CQB/VFC MK18 Mod 1/TM P226/TM G17

Berichtdoor E2-G07NL » vr 13 jun 2014, 15:30

De hele truc bij bijvoorbeeld contactdrills zit hem in de kleine dingen, zoals het opstaan en gaan liggen bijvoorbeeld, als je dat goed onder de knie hebt scheelt dat tijd dat je zonder dekking zit, en voorkom je dat je je knieën verpest :lol: . Zelfde geldt met OVG/CQB, het zijn de kleine details die het geheel laten functioneren. En tsja, de enige die dat volgens mij kan is iemand met ervaring in dat soort werk.

Voor grotere lijnen zijn games en YouTube filmpjes leuk hoor, maar het draait volgens mij vooral om oefenen en doen!
E2-G07NL
G07 Member

Berichtdoor sgtmeatshield » za 14 jun 2014, 00:04

Ik heb maar een tactiek. Vooruit gebracht door de helden van het machtige rode leger tijdems de groot patriottistische oorlog.
Ik leid van voren en gebruik mijn stem als communicatie middel en wapen. Ik heb al menig apelletje zien draaien hierdoor :D
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Camouflage: ein strich kein strich, OD
Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Berichtdoor FooBear » za 14 jun 2014, 06:57

sgtmeatshield schreef:Ik heb maar een tactiek. Vooruit gebracht door de helden van het machtige rode leger tijdems de groot patriottistische oorlog.
Ik leid van voren en gebruik mijn stem als communicatie middel en wapen. Ik heb al menig apelletje zien draaien hierdoor :D

Ik dacht dat men destijds voornamelijk vanuit de achterhoede geleid werd. Wilde je niet naar voren, dan werd je geëxecuteerd....
福熊(猫)
FooBear Foo de Beer
Major Gear Nut, Special Task Force Unit (STFU)

For a Gear Nut, there are no such things as bad weather and challenging circumstances. There are only good opportunities to test gear :-)

And of course, chances to work out, dragging all that gear around.
FooBear
S.T.F.U. Member

Camouflage: M90, M/84, Multicam, PMC
Replica Collectie: ARES TAR-21, MagPul PTS Masada CQB, HK G36 GBB, TM P90, Umarex HK45, HK USP Tactical, TM P226R, WE Glock 18C, KJW KP-05, Stark Arms S17

Berichtdoor sgtmeatshield » za 14 jun 2014, 09:37

FooBear schreef:
sgtmeatshield schreef:Ik heb maar een tactiek. Vooruit gebracht door de helden van het machtige rode leger tijdems de groot patriottistische oorlog.

Ik dacht dat men destijds voornamelijk vanuit de achterhoede geleid werd. Wilde je niet naar voren, dan werd je geëxecuteerd....

Hollywood nonsens. Is slecht een maal voor gekomen op grote schaal. Verder zeer selectie f bij bijvoorbeeld strafbat. en of deserteur s

Trouwens dat doe ik toch ook. Afschieten. Kijk maar naar de laatste tacsim :D
Maar het zit voor 90% tussen de oren. Of in het geval van sommige, er zit niks tussen de oren

Copyright Mirage
-Meatshield: Thanks for being a hard-assed, backstabbing, nail-chewing, tack-spitting, money-horny bastard. Zonder jou zouden die DarkwaterMercernariesUnit - poepies niets hebben bereikt. Briljant gewoon! -
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Replica Collectie: phantom g36c flex stock, Umarex Baretta M9, Umarex Makarov, Glock

Berichtdoor Panda » zo 15 jun 2014, 19:54

Even wat posts verwijderd. Hou het forum netjes en vergeet de regels niet
Het beste kan je mij via PM bereiken.
Panda
Airsoft.nl Moderator

Camouflage: niks
Replica Collectie: niks

Berichtdoor Infamouse » zo 15 jun 2014, 19:58

Zelf heb ik helaas door blessures nog niet kunnen skirmen maar ik denk dat ervaren spelers en teams blij moeten zijn met nieuwe spelers. misschien is het vervelend dat niet alle nieuwe spelers even slim spelen en ja misschien verlies je er een game door. maar zolang er verder geen stakes op staan behalve de eer snap ik niet waarom het een probleem is. het is en blijft een hooby/spelletje en je kan niet verwachten dat iedereen het net zo serieus neemt als mensen die in hardcore teams spelen en ieder weekend wel ergens te vinden zijn op een airsoft veld.

neem een voorbeeld aan Airsoft heaven met hun TTD's of shat met hun beginners weekend. dit zijn goede inniatieven om beginners meer tactiek mee te geven.
Infamouse

Camouflage: NL DPM en Multicam
Replica Collectie: A&K Masada Dark earth, ASG Scorpion Evo 3a1, Stark Arms G17, JG Bar10, Walther PPQ M2

Berichtdoor sgtmeatshield » zo 15 jun 2014, 20:09

Ik schaar mijzelf ook zeker niet onder de hardcore players. Maar onder de vleugel van Aislrsoft heaven onder de guidance TTD

Copyright Mirage
!^^ego strelend gewoon!
sgtmeatshield
S.T.F.U. Member

Berichtdoor nopainnoglory » zo 15 jun 2014, 22:34

Dat ik mijn mening geef en waar ik ook zeg dat voor diegene die dit topic aangemaakt heeft alle hulde daarvoor,
Ik denk dat daar wel vraag naar en belangstelling voor is ja, zeker zal ik gebruik van dit soort trainingen gaan maken.
Zal t.z.t. hopelijk bij Balls and Arrows in Lelystad zijn het is er nog niet begreep ik van een insider.
Hoop voor Infamouse dat je snel weer kan spelen en je minder druk maakt over hoe anderen zich uiten in schrift.
Begin ook niet over jou schrijf fout.

Kumbayaa voor iedereen
Ook voor diegene die het niet eens zijn met hoe ik dingen verwoord
nopainnoglory

VorigeVolgende

Keer terug naar Airsoft.nl Training & Tactiek forum