Dutch Milsim Network

Voor alle informatie om serieuze MilSim speler te worden.

Re: Dutch Milsim Network

Berichtdoor Meppie » ma 01 feb 2016, 18:52

Jaggin schreef:Dag Meppie,

DMN (Dutch Milsim Network) Was al een bestaande naam en organisatie wellicht is je dit ontschoten, bij ons niet namelijk we hebben immers samen met je gespeeld. Je had kunnen bedenken dat deze naam ooit weer eens gebruikt zou kunnen worden omdat deze in ons beheer was.

Misschien was het beter geweest voor je om voor een andere naam te kiezen, dan had jij geen uitleg hoeven te geven aan de leden hier. Dat DMN al bestond en dat je de naam gekopieerd hebt.

Bij jou in beheer?
Waarom zou ik als ik de naam heb bedacht?
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor Falcon » ma 01 feb 2016, 18:58

Ohja..... Nu begint er mij ook weer een belletje te rinkellen.........

"Omdat je te veel in de roleplay opgaat en milsim doet zoals het hoort hoor je niet meer thuis in DMN...."
Op een mooie manier hebben jullie Meppie en mij eruit geschoffeld...

Tuurlijk gasten, as usual bij jullie, beter goed gejat en volhouden dat het van je zelf is in plaats van zelf eens met iets origineels komen.......
Falcon

Camouflage: US Multicam
Replica Collectie: Systema PTW M4 CQB-R, M27A1 L.A.W, A&K M249, Snow Wolf M82 CQB, KJW M9, TM MP5SD6

Berichtdoor alfredpret » ma 01 feb 2016, 19:15

Meppie schreef:OK - ondanks dat ik stillekes en beetje bij beetje werk hiervan aan het maken was komt er in één keer een andere groep met hetzelfde concept en dezelfde naam aanzetten. Deze FB pagina en Website zijn niet van mij maar mijn concept en naam worden wel even lief geleend en gebruikt.

De afdeling beter goed gejat dan slecht bedacht is te vinden op deze FB-pagina en daar heb ik dus echt helemaal niks mee te maken:
https://www.facebook.com/dutchmilsimnetwork/?fref=nf

Hier wil ik wel even op reageren

Dan is de naam misschien wel "gejat" maar vooralsnog was jouw plan verder nergens te lezen dan hier een paar zinnetjes neer te zetten van wat jouw plan ongeveer was. Voor de rest was jouw "plan" niet bij veel meer mensen bekend dan de gene die hier al eerder op gereageerd hebben volgens mij.

Had je dat willen voorkomen had je op z'n minst wel een fb naam/pagina aan kunnen maken. Dan hadden de andere mensen die nu met "jouw" DMN naam ervandoor gaan misschien wel een andere naam gekozen.

De gene die nu de DMN naam gebruiken kan ik toevallig, en ik weet wat voor plannen ze ermee hebben. En ik durf te zeggen dat hun start al beter is weg gezet dan jouw stilzwijgende jaar waar niks uit is gekomen.

hun hebben wel plannen en events klaar leggen voor dit jaar wat ook echt gaat gebeuren. Meer details wil en kan ik daar zelf ook niet over geven en zeggen.

En zoals het in hun beschrijving staat is dat ze samen willen werken met juiste minded mensen/teams die wel dat stapje meer willen geven en ook doen. Om zo de aankomende events alleen maar beter neer te zetten met z'n allen wat alleen maar milsim gericht is overigens. En hoe meer event van deze mannen komen hoe beter ze zullen worden na elk event door continue te verbeteren waar dat nodig is.
alfredpret

Camouflage: DPM
Replica Collectie: Systema PTW M4 CQB

Berichtdoor Fl4m3s87 » ma 01 feb 2016, 20:27

Als objectieve mod in dit verhaal, lijkt het me verstandig om de discussie rondom van wie de naam, organisatie en grondlegging ligt elders voort te zetten.

Dit forum is niet de juiste plek voor dergelijke 'vetes'.

Bedankt.
Fl4m3s87
Airsoft.nl Moderator

Camouflage: NWU I&II/AOR2&AOR1
Replica Collectie: VFC H&K416 D, TM Sig Sauer P226 E2

Berichtdoor Meppie » vr 05 feb 2016, 14:20

alfredpret schreef:Dan is de naam misschien wel "gejat" maar vooralsnog was jouw plan verder nergens te lezen dan hier een paar zinnetjes neer te zetten van wat jouw plan ongeveer was. Voor de rest was jouw "plan" niet bij veel meer mensen bekend dan de gene die hier al eerder op gereageerd hebben volgens mij.

Neen, dit plan is ook bekend bij BS en de meeste milsim teams. Ik heb echter een sectie hier op dit forum waar ik wel degelijk actief ben. Dat het niet bekend is bij sommige mensen wil nog niet zeggen dat het er niet is.
alfredpret schreef:Had je dat willen voorkomen had je op z'n minst wel een fb naam/pagina aan kunnen maken. Dan hadden de andere mensen die nu met "jouw" DMN naam ervandoor gaan misschien wel een andere naam gekozen.

Achteraf gezien had ik inderdaad beter een FB-pagina kunnen reserveren. Ik heb echter wel een sectie hier op dit forum waar ik het plan en de naam al heb voorgelegd. DMN is dus niet onzichtbaar.
alfredpret schreef: De gene die nu de DMN naam gebruiken kan ik toevallig, en ik weet wat voor plannen ze ermee hebben. En ik durf te zeggen dat hun start al beter is weg gezet dan jouw stilzwijgende jaar waar niks uit is gekomen.

Ik ken ze ook. Hoe denk je dat ze aan het plan en de naam komen?
alfredpret schreef:hun hebben wel plannen en events klaar leggen voor dit jaar wat ook echt gaat gebeuren. Meer details wil en kan ik daar zelf ook niet over geven en zeggen.

Nooit mijn intentie geweest om events te organiseren maar om met volwassen milsim teams samen naar events te gaan. Dit hebben we dan ook een paar keer gedaan. Kennelijk ken ik jullie niet als zijnde personen die mee zouden kunnen/willen gaan naar een event met ons. En ja, mijn netwerk is goed genoeg om te weten waar, wanneer en hoe ze hun events gaan organiseren.
alfredpret schreef:En zoals het in hun beschrijving staat is dat ze samen willen werken met juiste minded mensen/teams die wel dat stapje meer willen geven en ook doen. Om zo de aankomende events alleen maar beter neer te zetten met z'n allen wat alleen maar milsim gericht is overigens. En hoe meer event van deze mannen komen hoe beter ze zullen worden na elk event door continue te verbeteren waar dat nodig is.

Dat doen wij ook - we spelen samen met een aantal teams met de juiste mindset alleen is het niet onze intentie om zelf events te organiseren maar om een Netwerk op te bouwen om samen naar MilSim events in de EU te gaan. Niets meer maar ook niets minder. Stap twee is om samen met deze teams trainingen te doen om onderling ervaringen uit te wisselen en voor een volwassen niveau van MilSim teams te zorgen vanuit NL.
When I am finished playing against you there is always 0900-0101 to contact someone who cares.
Meppie
Airsoft.nl Staff

Camouflage: Multicam en Marpat
Replica Collectie: M700, L96, Systema --> M110, HK416, M4 TM --> P226

Berichtdoor BigY » di 21 jun 2016, 19:58

I'm in, maar daar hadden we het al een beetje over gehad ;)
Gratis encrypted mail op Safe-Mail

Playing since 2003
BigY

Camouflage: Tattoo ;-)
Replica Collectie: Tokyo Marui M4 CQB-R (Recoil Shock) Magpul G&P M4 GBB, Classic Army M4A1 AEG, Classic Army M16 AEG, Classic Army MP5A3 AEG, Classic Army Glock 19, Classic Army Glock 26, Umarex Colt .45 Peacemaker

Vorige

Keer terug naar Airsoft.nl Training & Tactiek forum