AAR Ghost Town 28-11-2015

Hier kan je met teamgenoten en tegenstanders nog napraten over evenementen die geweest zijn.

AAR Ghost Town 28-11-2015

Berichtdoor petter2093 » za 28 nov 2015, 20:46

Hallo iedereen, dit was mijn eerste skirm en dacht dat het wel leuk zou zijn om te delen hoe ik dit heb ervaren.

De wekker stond om 7 uur s ochtends, nog vroeger als een normale werkdag voor mij. Uiteraard kwam ik een half uur te laat m'n bed uit en dus maar snel de auto in gestapt. Eenmaal in oude tonge was het verdomd eenvoudig de locatie te vinden, en heb dus gelukkig geen eeuwen hoeven zoeken(iets wat ik normaal wel doe als ik ergens voor het eerst ben).

Je komt hier binnen en het is al gelijk gezellig, even snel ingeschreven en m'n replica maar snel uitgepakt, magazijn gevuld en daarna was het wachten tot de eerste game begon. In de tussentijd nog even met forumgenoten kunnen ouwehoeren en toen was het toch echt tijd.

Als eerste speelde we team deathmatch. En dit ging gewwoon kut. Ons team(team rood) kon niet een hal 3 uit komen omdat team geel de opening tussen hal 2 en hal 3 compleet gedekt had. Uiteindelijk dus maar iets teruggevallen zodat we iets betere cover hadden. Ronde 2 ging al een heel stuk beter, met hal 1 als spawn voor team rood en hal 3 als spawn voor team geel. En nu speelde de game zich vooral in hal 2 af. Helaas heb ik in deze ronde ook een hit op mijn red dot sight gehad en uiteraard had ik er geen protector voor zitten. Flinke barst in het glas, maar dit mocht de pret gelukkig niet bederven.

Daarna was het tijd voor een snelle pauze met de gelegenheid om de magazijnen weer aan te vullen.

Daarna een ronde gespeeld waarbij team geel en team rood pionnen moesten stelen van een aantal heren zonder band. Hier heb ik eindelijk een beetje tactisch kunnen spelen en ver naar voren op kunnen rukken.

Hierna een 2 rondes gedaan waar 5 man moesten verstoppen en de rest de hallen moest clearen. In de laatste fase van ronde 1 van deze gamemode heb ik een aantal heelijke multikills kunnen maken die erg goed zijn voor je eigendunk

Als laatste 2 rondes infected gespeeld, waarbij er 1 zoekende speler was en de rest werd "geinfecteerd" na de eerste hit en moest daarna mee zoeken. Ronde 1 ging vrij aardig en ronde 2 ging uiteraard een heel stuk beter.

Er was vandaag ook een zeer goed fair play gehalte wat ook erg fijn was voor je eerste skirm(natuurlijk is dit altijd fijn, maar met de eerste skirm hoop je natuurlijk wel het beste van de sport te zien), de marshalls heb ik genoeg rond zien lopen en al met al is het een hele leuke en gezellige dag geweest.

Ik heb, omdat dit mijn eerste skirm was, natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, maar ik denk dat ik wel een inschatting kan doen over het veld zelf.

Het is lekker ruim maar gboeg plekjes om mensen te kunnen verrassen. Jammer dat de overgangen van de hallen erge bottlenecks kunnen zijn, maar dit is altijd op te lossen hier. Verder vond ik alles uitstekend geregeld.

Ga ik hier terugkomen? Absoluut! Ik kijk er naar uit om hier weer te gaan skirmen, een geweldige dag gehad en een goeie ass kicking gehad. Lekker vlot kunnen spelen en een heerlijk terrein. Alleen wel zo snel mogelijk een cqb AA aanschaffen want die fixed stock M4 is net te lamg om lekker te kunnen spelen met al die hoeken, muren en gangen

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
petter2093

Camouflage: MARPAT Woodland - SWAT black
Replica Collectie: VFC HK416D 14.5RS GBBR, KWA MP7 GBB, KWA USP.45, Cybergun S&W I-bolt(vsr-10 rip)

Re: AAR Ghost Town 28-11-2015

Berichtdoor Helnas » vr 13 jul 2018, 09:27

Het jammere aan ghosttown vind ik de hallen.
Het is best een grote cqb locatie, echter in de praktijk is het een kleine ruimte.
Als de games beginnen rent iedereen zo snel als het kan hal 2 in en speelt de rest van de game hier af.
Verder kan je vanaf hal 1 veel sneller hal 2 in dan vanaf hal 3 waardoor 1 team hal 2 al voor 80% voor zichzelf.
Soms hebben ze objectives als in, haal een vlag omhoog in de andere hal. Maar omdat alles vast loopt in hal 2 heb ik nog nooit gezien dat zoin spel wordt gewonnen waardoor het een soort teamdeatchmatch is.
Hal clearen vind ik wel een leuke gamemode, dan moet 1 team elke hal in beurten verdedigen waarbij de verdedigers 1 leven hebben en de aanvallers oneindig, maar die werd de laatste paar keer dat ik er was niet meer gespeeld. Zonde
Helnas

Camouflage: Burger kleding
Replica Collectie: Tm mk23 en tm hicapa racegun

Re: AAR Ghost Town 28-11-2015

Berichtdoor Bumfiddler » vr 13 jul 2018, 11:05

Het probleem is dat er vaak te veel mensen zijn hierdoor komen alle chokepoints letterlijk vol te zitten en kan je eigenlijk niks doen, want alle ingangen van de hallen zijn dan gedekt door 30 man

de laatse keer dat ik hier was waren er wat minder spelers en kwam ik erachter dat het veel leuker is hierdoor dan kan je echt een beetje flanken en achter de vijand komen

altans dit vindt ik, ik kom hier best wel vaak (speel alleen maar hier) en ik vindt dat als er teveel mensen zijn alles een beetje vast loop

wat ik wel wat minder vindt is het kill confirmed spelletje waar iedereen een poker viesje kreeg en als je hit was moets je 10 sec lang blijven staan en je viesje in de lucht houden zo dat andere ze kunnen pakken, maar niemand blijft staan (ze lopen gewoon naar de respawn) of ze doen er 20 decennia over om dat viesje te pakken.
Bumfiddler

Camouflage: Multicam Black
Replica Collectie: WE PX4 Storm, TM M4 MWS, GHK AK74M, APS CAM870P, TM HI Capa

Keer terug naar After Action Reports