Het "Ik ben op zoek naar... / Hoe heet dit?" topic

Hier kun je al je vragen en nieuwtjes kwijt over Airsoft.

Moderator: Panda

Re: Het "Ik ben op zoek naar... / Hoe heet dit?" topic

Berichtdoor drx86 » do 25 mei 2017, 21:08

Hi All,

Ik ben op zoek naar de naam van het volgende.
Afbeelding

Ik wil de zijkanten van het mesh masker namelijk inkorten zodat deze past icm mijn Comtac II. Nu moet ik die drukknoppen (?) los halen en moet ik die nieuw hebben maar ik heb geen idee hoe ze heten en waar ik ze kan vinden.
drx86

Camouflage: Polish Woodland
Replica Collectie: G&G FireHawk; TM 1911A1; WE Luger P08 4"

Berichtdoor LeChief » zo 03 sep 2017, 16:50

medemens!

Afgelopen week highcaps gezien voor de m4.. normaal wieltje aan de onderkant maar deze mag had een touwtje ivp wieltje... trekken aan het touwtje en doorvuren..

Even lopen zoeken maar niks kunnen vinden.
Iemand een idee waar ik deze vandaan kan halen?
You're never beaten until you admit it.
LeChief

Berichtdoor J4ff4 » zo 03 sep 2017, 17:12

Volgensmij noem je die "flash mags" misschien dat je daar wat mee resultaten op krijgt.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
J4ff4

Replica Collectie: Cyma CM002 m4

Berichtdoor LeChief » zo 03 sep 2017, 19:00

J4ff4 schreef:Volgensmij noem je die "flash mags" misschien dat je daar wat mee resultaten op krijgt.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Thanks! Gevonden! :mrgreen:
You're never beaten until you admit it.
LeChief

Berichtdoor globemaster » vr 05 jan 2018, 16:57

Ik ben opzoek naar een webshop welke het schroefje vwrkoopt wat de bovenste guide vast zet op de afsluiter van de WE M4 afsluiter. Bij mij zit deze los en krijg 'm niet vast.
globemaster

Camouflage: Dutch DPM
Replica Collectie: D-boyz SCAR L

Berichtdoor Cliffj » vr 05 jan 2018, 18:27

globemaster schreef:Ik ben opzoek naar een webshop welke het schroefje vwrkoopt wat de bovenste guide vast zet op de afsluiter van de WE M4 afsluiter. Bij mij zit deze los en krijg 'm niet vast.

ik heb geen idee waar je deze kan vinden. Maar als backup, mocht je hem niet kunnen vinden dan kom je met wat locktite vaak een heel eind
Cliffj

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: AR-15, VFC H&K MP5A5, A&K M60VN, KWA M9A1, KWA H&K USP Compact, KWC 1911A1, KWC 1911 Tactical, KWA M93R, WE 1911 (Silverballer), WE MP 3.8 compact, Dan & Wesson 8''+ 4'', ASG SPAS-12, ASG SAS 12

Berichtdoor the noob » do 11 jan 2018, 12:25

heb je in je manual niet een partslist? Is vgm vrij standaard voor WE.. Als je dan weet welk partnummer het is en je googlet naar "WE part screw part(partnummer)", dan heb je veel kans dat je hem vind, aangezien ze van veel replica's letterlijk alle onderdelen op de markt hebben. Kan me niet voorstellen dat dat niet geld voor hun m4's
All orders to surrender are false; All messages fabricated; Our goal is to get to the castle, Unleash hell!
the noob

Replica Collectie: VFC VR-16 VSBR GBB, Well MB03

Berichtdoor timdeboer94 » do 03 mei 2018, 16:37

globemaster schreef:Ik ben opzoek naar een webshop welke het schroefje vwrkoopt wat de bovenste guide vast zet op de afsluiter van de WE M4 afsluiter. Bij mij zit deze los en krijg 'm niet vast.

Beetje laat, maar misschien heb je er nog wat aan. Bij Kyairsoft hebben ze veel onderdelen voor WE. Ik heb bij Kyairsoft wel eens navraag over losse schroefverkoop van WE producten. Dat doen ze niet, maar ze hebben wel een volledige schroevenset. Is dit iets? https://www.kyairsoft.com/shop/product/ ... tegory=641
timdeboer94

Camouflage: Vegetato
Replica Collectie: Krytac LVOA-c zwart / WE Scar-L AEG / Cyma Thompson M1A1 / Elite Force 1911 100th edition / ASG G17

Vorige

Keer terug naar Airsoft Algemeen