Magpul PTS PDR-C

Hier kun je al je vragen en nieuwtjes kwijt over Airsoft.

Moderator: Panda

Magpul PTS PDR-C

Berichtdoor NevsNL » zo 24 feb 2013, 17:45

Ik heb een lichte interesse in deze AEG. Voornamelijk voor als ik een tweede ga aanschaffen voornamelijk voor CQB. Het mooie hieraan is, naast prima recensies, dat er standaard M4 mags in kunnen. Probleem is echter dat er geen fire-selector op zit, maar je single of fullauto afhangt van hoe ver je de trekker indrukt.
Zou deze toegestaan zijn op lokaties waar alleen single geoorloofd is?
NevsNL

Camouflage: MC, WDL, PMC
Replica Collectie: TM HK416D/VFC HK416CQB/VFC MK18 Mod 1/TM P226/TM G17

Re: Magpul PTS PDR-C

Berichtdoor Hogader » zo 24 feb 2013, 18:08

Ik vond deze ook zeer mooi, maar staat niet op mijn lijstje doordat hij al veel te vol staat :P

Verder is het zo dat wanneer je alleen single schiet hij gewoon toegestaan zal zijn (iig op de locaties waar ik ben geweest). Je merkt het verschil tussen single en full auto bij het merendeel van de replica's ook duidelijk aan het geluid.
Eigenaar van het HGDR Entertainment Youtube channel. Subscribe nu en blijf op de hoogte van alle laatste video's: Subscribe!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je mij de term "replica('s)" gebruiken, dan bedoel ik daar wettelijk gezien "Airsoft Apparaten" mee. (Tenzij anders vermeld)

Disclaimer: Ik heb geen persoon van het recht, dus neem mijn posts nooit als waarheid aan!
Hogader

Camouflage: Marpat, Vegetato, Kryptek
Replica Collectie: VFC Scar-H, Umarex UMP .45 /w Silencer, G&G M14 EBR, D-Boys KAC PDW, Cyma CM045a, AGM Shotgun Short 003

Berichtdoor Forrest » zo 24 feb 2013, 18:22

Dit ding bestaat helemaal niet toch...?
Legi atque lacrimus.
Forrest

Camouflage: Cadet Gray, OD
Replica Collectie: Euroarms P53 Enfield

Berichtdoor Hogader » zo 24 feb 2013, 18:28

N-B-Forrest schreef:Dit ding bestaat helemaal niet toch...?

Was in ontwikkeling bij Magpul, maar de ontwikkeling is gestopt.
Eigenaar van het HGDR Entertainment Youtube channel. Subscribe nu en blijf op de hoogte van alle laatste video's: Subscribe!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Zie je mij de term "replica('s)" gebruiken, dan bedoel ik daar wettelijk gezien "Airsoft Apparaten" mee. (Tenzij anders vermeld)

Disclaimer: Ik heb geen persoon van het recht, dus neem mijn posts nooit als waarheid aan!
Hogader

Replica Collectie: VFC Scar-H, Umarex UMP .45 /w Silencer, G&G M14 EBR, D-Boys KAC PDW, Cyma CM045a, AGM Shotgun Short 003

Berichtdoor NevsNL » zo 24 feb 2013, 18:32

N-B-Forrest schreef:Dit ding bestaat helemaal niet toch...?

Jahoor, je kan hem gewoon bestellen ;)
Maar idd, de realsteel is gecanceld. Maar ik ben dan ook geen die hard realism purist. Mij gaat het erom dat het werkt voor Airsoft. En deze is zeer compact, werkt met M4 magazijnen en heeft goeie recensies.
NevsNL

Berichtdoor Forrest » zo 24 feb 2013, 18:43

Het concept ziet er wel goed uit!
Legi atque lacrimus.
Forrest

Camouflage: Cadet Gray, OD
Replica Collectie: Euroarms P53 Enfield

Berichtdoor DoriDori89 » zo 24 feb 2013, 19:05

:lol:
Magpul PTS PDR-C AEG LOL ROFLMFAO

Verder is de accuracy volgens de video echt goed, daarnaast kan zij echt wel mikken! :twisted:
DoriDori89

Camouflage: OD/Woodland
Replica Collectie: APS ASR115

Berichtdoor CH13L » zo 24 feb 2013, 19:12

Het is alleen jammer dat deze gepre-orderd kan worden maar er geen enkele aanwijzing is wanneer deze ook daadwerkelijk op de markt komt. :( Beetje jammer als je dik 350 euro neertelt voor iets wat je mss met een 3 kwart jaar een keer thuis krijgt.
CH13L

Camouflage: ATACS AU
Replica Collectie: Umarex g36cv (de), vfc hk416d, we high capa 5.1 full metal

Berichtdoor Hogader » zo 24 feb 2013, 19:20

Winkels in de UK schijnen hem al te hebben en ik heb hem ook al bij iemand (particulier) van het asb forum voorbij zien komen.

Hogader

Berichtdoor NevsNL » zo 24 feb 2013, 19:27

Hij is net uit naar ik begrijp en sommige winkels hebben hem inderdaad al op voorraad. Hij kost overigens omgerekend 243,- Euro bij Redwolf.
NevsNL

Volgende

Keer terug naar Airsoft Algemeen