1/2 sep Army Show gratis voor NABV leden

Hier tref je de agenda met lokale Skirmishes, After Action Reports. Ook kunnen hier Organisatoren en Terrein Beheerders die bij Airsoft.NL aangesloten informatie en aanbiedingen plaatsen.

1/2 sep Army Show gratis voor NABV leden

Berichtdoor CyCL0Ne » zo 19 aug 2018, 12:19

Op zaterdag 1 september en zondag 2 september vindt de International Army Show plaats op vliegveld Twenthe in Enschede. Het is een internationale beurs met veel shows, exposities van legervoertuigen een Militaria beurs en nog veel meer!
Alle activiteiten en openingstijden vindt je op de website: http://www.armyshowenschede.nl

De NABV is op beide dagen aanwezig met een eigen stand.
Speciaal voor jou als lid van de NABV hebben wij een mooie aanbieding!

LEDENAANBIEDING: GRATIS TOEGANG
Je krijgt als lid van de NABV gratis toegang tot het event op één van beide dagen op vertoon van je ledenpas van de NABV.

Hoe werk het?
Bij de ingang van het event wordt je ledenpas gescand. Daarna krijg je gratis toegang tot het event. Kom gerust even langs onze stand voor een leuke give-away!

Let op!
Deze aanbieding is persoonsgebonden en geldt alleen bij vertoon van je ledenpas bij de ingang van het event.

Bericht van de NABV, Maar wellicht ook leuk om het hier even te posten voor het geval iemand het gemist heeft in zijn mailbox.
P.s. Las de regels voor het posten, maar gezien er al een hoop posts gedaan zijn door gewone leden en de openingspost al behoorlijk gedateerd is ben ik zo vrij geweest om deze post te plaatsen.
CyCL0Ne

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: M4A1-CDTW1/ICS M4 S.I.R. Crane Stock/G&P Magpul M4/Tokyo Marui AK47S/ASG Glock17 /Umarex Heckler & Koch G36CV/KJW 1911 Tac Master C02/Cyma 049 Mp5 Ebb/Classic Army MP5/Classic Army M14/Well MB08 Custom ProSniper

Re: 1/2 sep Army Show gratis voor NABV leden

Berichtdoor rob2k7 » zo 19 aug 2018, 23:32

ik kom zeker 1 dag langs , leuke actie . ;)
rob2k7

Camouflage: A-TACS FG + Woodland NL
Replica Collectie: 2xTippmann m4(Colt C8 NLD) + Sig Sauer P226/CO2 full metal,WE Glock 19 gen4gbb

Berichtdoor QuickFix » ma 20 aug 2018, 10:41

Ik las de uitnodiging met genoegen en moet kijken of ik dan niets in mijn agenda heb, want het is wel erg kort dag.

Wat ik alleen wel een beetje apart vind is dat veteraren 50% korting krijgen en airsoft leden gratis naar binnen mogen.
(Niet dat ik ondankbaar ben, maar m.i. hebben veteranen voor het land meer betekent dan een sportclub, maar dit terzijde.)
Assumption is the mother of all f*ck-ups
QuickFix

Camouflage: Fel-oranje hitvest
Replica Collectie: M16A4, 416D, MP5, Mini UZI, Škorpion vz. 61, PPK/S, PPQ M2, P226, P5, P88, P99 DAO, Browning 1910, M1911A1, M92F/M9, Mauser Hsc, Colt .25, USP Compact

Berichtdoor CyCL0Ne » ma 20 aug 2018, 19:34

De NABV heeft deze actie geregeld voor haar leden.
Wie de actie voor de veteranen regelt weet ik niet, wellicht zou je het na kunnen vragen bij de organisatie.

Maar komt er in het kort op neer dat dit dus niet een beoordeling is op basis of iemand of een sportclub heeft betekend voor Nederland.
Maar het zou wel een mooie geste zijn van de organisatie om veteranen gratis toegang te verschaffen.
CyCL0Ne

Camouflage: Woodland
Replica Collectie: M4A1-CDTW1/ICS M4 S.I.R. Crane Stock/G&P Magpul M4/Tokyo Marui AK47S/ASG Glock17 /Umarex Heckler & Koch G36CV/KJW 1911 Tac Master C02/Cyma 049 Mp5 Ebb/Classic Army MP5/Classic Army M14/Well MB08 Custom ProSniper

Berichtdoor Toothpick » za 25 aug 2018, 08:55

Evt voor partner/familie/vrienden: met code "choarmy" heb je entree voor 10,- ipv 20,-
Website:http://www.toothsquad.nl/
FB: facebook.com/toothsquad.airsoftteam

Datum me lumen oculorum meorum ne cadas in somno mortis.
Ne dicat inimicus meus: "ego habe potestatem circa eum"
(latijns ps 13)
Toothpick

Camouflage: MTP (GB)
Replica Collectie: L85A1+granaatwerper, L86LSW, L85 AFV, M92.

Berichtdoor kevinM » zo 26 aug 2018, 14:25

tnxt voor de code toothpick.

Ik zal er bij zijn. Zal me ook mooi in het army thema kleden. Nog meer die ook in hun gear gaan?
(wel tijdens het reizen natuurlijk bovenste laag normaal maar bij parking camo aan en vest om)
kevinM

Camouflage: urban camo
Replica Collectie: ICS M4, Glock 18

Berichtdoor Moombah » ma 27 aug 2018, 18:22

Ik zal er ook bij zijn! Al kom ik niet in een volle uitrusting. Die heb ik overigens ook nog steeds niet :P
Moombah

Camouflage: OD + (moet ik nog uitzoeken)
Replica Collectie: Bolt BR47 FS URX 2 * KWC 1911 * TM G18C * WE G18 * WE P08 * ASG CZ75 * WE 1911

Berichtdoor Toothpick » wo 05 sep 2018, 12:00

Leuk iedereen die er bij was.
Ik had een jaar geleden toen ik dit aangaf bij de orga niet verwacht dat het zo'n succes zou worden.

Heb me zelf ook erg vermaakt. Mooie demo's gezien en veel kinderen (en volwassenen) blij gemaakt doordat ze op de foto konden met mij (en mijn Britse loadout)
Website:http://www.toothsquad.nl/
FB: facebook.com/toothsquad.airsoftteam

Datum me lumen oculorum meorum ne cadas in somno mortis.
Ne dicat inimicus meus: "ego habe potestatem circa eum"
(latijns ps 13)
Toothpick

Camouflage: MTP (GB)
Replica Collectie: L85A1+granaatwerper, L86LSW, L85 AFV, M92.

Keer terug naar Evenementen Agenda, Organisatoren en Terreinen