CQB only events/locaties Noorden van het land?

Hier tref je de agenda met lokale Skirmishes, After Action Reports. Ook kunnen hier Organisatoren en Terrein Beheerders die bij Airsoft.NL aangesloten informatie en aanbiedingen plaatsen.

CQB only events/locaties Noorden van het land?

Berichtdoor IanColt1911 » di 13 feb 2018, 19:30

Ik zat er over na te denken de hobby de deur uit te doen. Sidearms allemaal al verkocht, maar ineens bedacht ik me dat ik de CQB skirms altijd best wel gaaf vond om te doen, maar niet veel aangeboden worden. Tenminste in het noorden van het land. Elke keer naar Lelystad rijden werd ik op gegeven moment beu en Gasselte kan me op een of andere manier niet bekoren.

Inmiddels schieten de airsoft velden als paddestoelen uit de grond, maar zijn er ook echt CQB only locaties en met name in het noorden van het land?

Ik zou dan enkel pistol only matches spelen, of iig zelf alleen sidearms gebruiken. lekker dynamisch en je hoeft niet tassen vol met gear mee te nemen.

Iemand tips, ervaringen?
IanColt1911

Replica Collectie: VSR-BAR10 || Glock G17 || KWC M1911

Re: CQB only events/locaties Noorden van het land?

Berichtdoor Rosencrantz » wo 14 feb 2018, 08:35

He, ik speel bijna exclusief CQB en heb inmiddels zo goed als alle cqb locaties in Nederland wel eens gehad. Het spel is geweldig, dynamisch en met een pistol, 4 mags en tasje met gas en bbs in de spawn is het prima te doen.

Het enige is... Er zijn bijna geen cqb locaties in het noorden. Er is een locatie in Leeuwarden, maar die is een beetje raar met hun Competition Bunker.

http://www.letspaintball.nl/airsoft/

Maar sowieso leuk om een keer te gaan kijken.

Er zijn recent een aantal soort van Noordelijke locaties gesloten. Chapter Four in Hippolytushoef. En Office Two in Lochem. Heel jammer.

Er zit nog locatie in Oudwoude, Bullet Factory. Maar daar ben ik nog nooit geweest. Dan kom je al zuidelijker: een kleine locatie in Didam, een locatie in Arnhem.

Maar de leukste CQB locaties vind je nu in Oud Tonge, Leiden, Den Haag, Helenaveen, Sittard en Weert. En bij Luik, in België. Maar die zijn voor jou allemaal intens ver rijden.
Laatst bijgewerkt door Rosencrantz op wo 14 feb 2018, 14:04, in totaal 1 keer bewerkt.
The sight is dismal; And our affairs from England come too late: The ears are senseless that should give us hearing. To tell him that his commandment is fullfill'd, That Rosencrantz and Guildenstern are dead.
Rosencrantz

Replica Collectie: Specna Arms SA-A05

Berichtdoor TCDD » wo 14 feb 2018, 13:23

TCDD

Camouflage: Black, A-TACS FG
Replica Collectie: Tippmann M4, Cyma MP5, Dan Wesson 8" & Glock 17

Berichtdoor IanColt1911 » wo 14 feb 2018, 14:20

Oudwoude ken ik inderdaad. Is wel erg klein en je zit altijd helemaal onder de paintball derrie. Duidelijk dat de meeste dus zuid/westerlijk ligt.

Arnhem heb ik vaak gezeten en daar heb je dus geen paintball smurrie in de airsoft hal. Eigenlijk best jammer voor ons Noorderlingen
IanColt1911

Replica Collectie: VSR-BAR10 || Glock G17 || KWC M1911

Keer terug naar Evenementen Agenda, Organisatoren en Terreinen